Forfatter Melding

<  Age of Sigmar  ~  Aktive Age of Sigmar-spillere i Oslo-området

InnleggSkrevet: Tor Jul 07, 2016 10:46 pm
Enigma FoundryInnlegg: 402Registrert: Ons Okt 14, 2015 3:55 pm
Hei,

Spiller du Age of Sigmar eller kunne tenkt deg å spille? På vegne av Oslo Miniatyrspillklubb (OMSK) ønsker vi å komme i kontakt med aktive Age of Sigmar-spillere i Oslo-området. Ta kontakt via PM eller svar i denne tråden :)

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Jul 12, 2016 8:18 pm
GremlinInnlegg: 6Bosted: osloRegistrert: Lør Aug 08, 2015 2:46 pm
spiller ikke, men kunne godt tenkt og prøve, ser i allefall mye simplere ut enn 40k, hvis den gratis pdf`en er alt som er av regler.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Jul 12, 2016 9:17 pm
Kult!
Da er du velkommen til Oslo Miniatyrspillklubb for å teste det ut når vi starter opp igjen for fult over sommeren! :) Hold et øye med denne tråden eller OMSK-forumet nederst på hovedsiden for mer informasjon om når det sparkes i gang igjen.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Jul 14, 2016 10:49 pm
GremlinInnlegg: 9Registrert: Tir Jul 01, 2014 2:06 pm
Bor ikke i Oslo området, vi er en liten gjeng på 5 stk i Porsgrun, menn hvordan er temperaturen på AoS i Oslo egentlig?? tok alle og ditchet det for å kjøre kings of war og/eller 9'th age ??

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Lør Jul 30, 2016 11:34 am
Battle BoarInnlegg: 503Registrert: Lør Feb 27, 2010 6:51 pm
Bor i Elverum 2 år til før jeg flytter til Kongsberg, holder på å male opp starter Khorne hæren som var med i age og sigmar starter box:-)
Nå som AOS har fått en boost med generals handbook og points får en håpe det dukker opp flere:-)

InnleggSkrevet: Fre Aug 05, 2016 1:48 pm
GremlinInnlegg: 2Registrert: Fre Jul 29, 2016 2:50 pm
Jeg har så vidt kommet i gang med å spille litt AoS, ja :) Henger foreløpig litt etter på malingen, men det kommer seg :P

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Fre Aug 05, 2016 2:51 pm
Totobobiasos skrev:
Jeg har så vidt kommet i gang med å spille litt AoS, ja :) Henger foreløpig litt etter på malingen, men det kommer seg :P

Kult! Du, og alle dere andre, er hjertelig velkommen til å ta turen innom OMSK på høstens kickoff 18/8. Her blir det anledning til å spille ulike type systemer og få demonstrert enkelte systemer dersom det skulle være ønskelig :)

Facebookeventen finner dere her:
https://www.facebook.com/events/237142480017730/

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Aug 08, 2016 9:16 am
GobberInnlegg: 19Registrert: Ons Jul 31, 2013 7:25 pm
Gadzerka Da Berzerka skrev:
Bor ikke i Oslo området, vi er en liten gjeng på 5 stk i Porsgrun, menn hvordan er temperaturen på AoS i Oslo egentlig?? tok alle og ditchet det for å kjøre kings of war og/eller 9'th age ??

Jeg har ikke spillt så lenge, men i løpet av 3 ettermiddager på GW så her jeg møtt ca 10 forskjellige spillere som jeg oppfatter som aktive. Så jeg vil tro det er en god del som spiller det ja!

Og nå som Matched Play er tilbake, så tror jeg de fleste vil være fornøyde!

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Søn Aug 14, 2016 7:31 pm
FennbladeInnlegg: 119Registrert: Tir Jan 24, 2012 11:48 am
Er noen stykker av oss som har begynt å spille på Outland etter at generalhåndboka kom ut. Prøver meg med Seraphon og Slaves, og andre der har Deathrattle, Pestilens, Bloodbound og Sylvaneth. Vi spiller hver mandag, sjekk fjesbokgruppen Mandag Miniatyrkveld. Det går mest i 40K, men sporadisk også X-Wing og nå AoS.

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 1 av 1
9 innlegg
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet