Forfatter Melding

<  Blogger  ~  Åsmunds Årcer og alviske ambisjoner

InnleggSkrevet: Tir Des 19, 2017 8:27 pm
GhetorixInnlegg: 1967Registrert: Man Feb 27, 2012 8:13 pm
Ajsann - kjekk lesnad!

Jeg er en sucker for en god come-back story

Wounds heal, chicks dig scars, glory lasts forever!
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Jan 11, 2018 11:26 am
TrencherInnlegg: 64Bosted: OsloRegistrert: Man Mai 15, 2017 10:48 am
Spilte nylig en kamp for skøy med brodern på Outland. Første kamp for begge med betareglene til versjon 2.0. Han lånte mine Orcs & Goblins og jeg stilte med Highborn Elves.

NB! Jeg glemte noen regler under kampen, som kunne ha gitt et anbet utfall av kampen.

Følgende lister:

O & G
Iron Orc Warlord (General) 285 (Plate armour, wepaon master).
Warcry 45
Death cheater 90 (4+ regen +1 armour)
Shield 5
Great Weapon 20

Goblin Chief 70 (light armour, shield)
BSB 50
Great Wepaon 10
Crown of Cavern King 85 (18 inch BSB range, unit gains vanguard)
Legion Standrad 25 (unit can gain +1 rank extra to combar resolution)
Willows ward (+1 armour, impact hits aginst him always have AP 0)

Goblin Witch Doctor 115 (Witchcraft)
Wizard Master 200

Orc 'Eadbashers x 30 485
Full command 60
Paired Weapons 60
Greentide banner 45 (fight in extra rank)

Cave Goblins x 45 270
Full Command 60
Spear and shield 45
Mad Gits x 2 130
Greentide banner 45 (fight in extra rank)

Goblins x 20 120
Musician 20
Bows 40

Trolls x 6 430
Cave Trolls 84 (4+ regen, magic resistance 3)

Iron Orcs x 30 690
Full Command 60
Greentide banner 45

Orc Board Chariot 170

Goblin Wolf Raiders x 5 120
Shield 5
Light Lance 5
Bows 10

Splatterer Catapult 180
Orc Overseer 20

Giant 290
Upgrade 30

Highborn Elves
High Prince (general) 250
Griffon 240
Glittering Lacquer 50 (hard target)
Diadem of Protection 85 (+2 ward save)
Lance 20
Dragonforged Armour (+ 2 armour, 6+ ward)
Shield 5

Commander 150
BSB 50
Dragonforged Armour (+2 armour, 6+ ward)
Spear 5
Sliver of Blazing Dawn 75 (+1 strength, +2 AP, all sucessful hits counts as 2 hits).
Shield 5
Willows ward (+1 armour, impact hits against model have AP 0)

Mage 225 (Cosmology)
Wizard Master 150

Citizen Spears x 30 405
Full Command 60
War Banner of Ryma 65 (Swiftstride and devestating charge + 1 strength + 1 AP)

Citizen Archers x 20 350
Musician 20

Highborn lancers x 5 250
Musician 20

Lion Guard x 24 608
Full Command 60
Navigators Banner 75 (Distracting in first round of combat)

Sword Masters x 21 535
Full Command 60
War Banner of Ryma 65 (Swiftstride and devestating charge + 1 strength + 1 AP)

Sea Guard Reaper bolt thrower x 3 555

Vi spilte uten objectives/scenario.

Bilde

Oppstilling langs langsidene. Grønningene stilte opp med Eadbashers, katapult og Iron Orcs i senter flankert av kjempen, goblin bunker og orc chariot på høyresiden og troll, goblin-bus og wolf raiders på venstre.

Alvene stilte opp med Sword Masters og Lion Guard i senter med archer bunker og highborn lancers til høyre og spydalver og general på Griffon til høyre. Bolt thowers fordelt i bakre rekke.

Bilde

Bilde

Bilde

Bilde

O&G har første tur og flytter fremover. Prøver å posisjonere seg for å kunne charge neste runde. Kjempen blir flyttet litt langt opp så jeg klarer charge den med spydalvene. Det nye Ryma-banneret som gir swiftstride og devestating charge fungerer veldig bra på infanteri. I min runde 1 får jeg inn nevnte charge og plukker noen wounds av kjempen med bolt throwers. Flytter swordmasters og lion guard forsiktig frem.

Generalen min flyr over impassible og utmanøvrerer charioten.

I kampen mellom kjempen og spydalvene går alvene seirende ut, MEN her har jeg glemt at kjempen har D6 stomps så det kunne fort ha gått motsatt vei. *selvkritikk*

I O&G bruker generalen WARCRY! som gir alle hans units swiftstride og +1 movement. Iron Orcs prøver å charge spydalvene, Eadbashers prøver å charge Lion Gurad og Trollene charger Sword masters. I kjent stil har orcene dårlig kondis til tross for swiftstride og når ikke frem, men det gjør Iron Orcs og Trollene.

Spydalvene blir lett match for Iron Orcs som også har generalen i uniten. Alvene taper combat og løper, men (igjen) har orcer dårlig kondis og klarer ikke å ta dem igjen, selv med swiftstride.

For trollene går det ikke så bra. Sword masters slår raskt og hardt. Trollene slår tilbake og knærter en del, men jeg har fått av HBE rase-magien og kan redde 4 stykker fra knusedøden. Dermed går combat resolution i alvenes favør. Trollene feiler sin break test og blir tatt igjen av sword masters.

Bilde

Bilde

Bilde

Den mislykkede chargen til Eadbashers resulterer at de blir charget av Lion Guard. Den kampen varer 2 runder men når sword masters kommer inn i flanken er det game over for dem.

Min general på Griffon får inn en charge på orc chariot og vinner den kampen. Vogna breaker og blir løpt ned av griffen.

Goblin bunkeren snur for å møte griffgeneralen og skyte litt på den. Dessverre for dem treffer de ikke noe særlig. Generalen vinner også den kampen.

På den andre flanken er wolf raiders lett match for highborn lancers som rykker videre frem med mål om å ta ut katapulten. På veien må de passere i nærheten av den store goblin bussen som sender ut 2 mad gits. Dessverre for O&G ruller de lavt på treningene og kommer ikke helt frem. Goblins rykker videre frem og angriper archerbunkeren, en kamp de vinner greit, men alvemagikeren har hoppet ut av bunkeren i forkant og lever videre.

Summa sumarum

Med riktig spill og litt mindre uflaks for broderns terningtrilling kunne O&G ha vunnet denne. Greentide banner og War Banner of Ryma er begge hendige og gjør infanteriblokkene mer effektive i nærkamp. Ryma gjør også mer aggressiv spilling med infanteri attraktivt for Highborn Elves.

Rasemagien til både O&G og HBE er gode spells. re-roll to hit passer bra for nærkampfokluset til O&G. Å kunne få tilbake døde soldater er en klar styrke for alvene og det fungerer kanskje litt vel bra når spellet først går igjennom siden det gir +2 veil tokens å heale med.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Fre Jan 12, 2018 9:48 am
FennbladeInnlegg: 131Registrert: Tir Mai 12, 2015 1:48 pm
Ventet lenge på et nytt innlegg i bloggen din :) Ser ut som det var en hard dag for bruderen din. Må få til en kamp mot han en dag :)

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Jan 24, 2018 10:18 am
Flamberte geiter

Ny kamp mot Tim og hans Beast Herds!

4.500 poeng med uhøytidelige lister Beast Herds vs Highborn Elves

Tim stilte med:

Beast Lord General til fots med great weapon
Beast chief BSB til fots
Magiker i geitekjerre.

36 geitekrigere med great weapons
40+ geitekrigere med paired weapons
20 Mongrel herd i ambush med hand wepaon & shield
2 Feral Hounds chaff units med 5 hunder hver.
1 Gortach
1
6 Minotaurer
3 raiding chariots i en unit.
1 Razortusk Chariot

Jeg stilte med:

Mage (wizard master) general på Dragon. Alchemy, paired weapons, heros hearth, Order of the Fiery Heart, shield, starmetal alloy.
Commander BSB, Master of Canreig Tower, great weapon, dragon staff, Destinys call.

21 Citizen spears, full command, War Banner of Ryma.
20 Citizen spears, full command, War Banner of Ryma.
5 Elein Reavers
5 Highborn Lancers
7 Knights of Ryma
24 Lion Guard, full command, Navigators banner.
3 x bolt throwers

Deployment
Scenario ble Encircle. Terrenget er encirce kart 2 fra 9th age map pack. Secondary objektives ble "king of the hill", men det glemte vi helt. Alvene deployed som attackers. Etter å ha lagt ned en og en unit noen runder dropper Tim alt han har igjen slik at ahn kan starte. Fra sin høyre flanke har han Gortach, Feral Hounds, geitekrigere med great weapons, unit med 3 raiding chariots, horden med geitekrigere i line formation, razortusk chariot, magiker på chariot og minotaurene.

Jeg stiller opp alvene med Elein Reavers og Lion Guard med BSB på min venstre flanke for å møte Gortachen. I midten hadde jeg magikergeneralen på drage med citizen spears på hver side. På høyre flanke hadde jeg både highborn lancers og Knights of Ryma. Bolt throwers spredte jeg bak de andre unitsene.

Tim bruker sin første tur til å få av litt magi og rykke fremover.

Bilde
Bilde

I min første tur prøver jeg å charge feral hounds på venstre flanke med Elein Reavers. De flykter og det eneste jeg kan charge isteden er Gortachen, så det blir en YOLO-charge på reavergutta. Heldigvis klarer de å få inn ett wound før de blir spist til frokost. PÅ høyre flanke rykker Lancers og Prince of Ryma litt fremover. Bolt throwers plukker noen wounds av feral hounds og raiding chariots.

Tur 2: Tim rykker litt fremover i midten, Gortachen kryper litt frem bak en hill så den fortsatt skal være ute av syne for mine bolt throwers. Mongrels i ambush kommer inn i mitt høyre hjørne for å angripe en bolt thrower. På alvefronten vender Lion Guard seg i retning Gortachen og rykker litt frem. Lancers marsjerer full lengde i et forsøk på å komme rundt fiendens linjer. Knighst of Ryma snur for å charge mongrels fra ambush.

Tur 3: Gortachen prøver å marsjere forbi Lion Guard. Razortusk chariot får inn en charge på den ene blokken med citizen spears. Uniten med raiding chariot prøver å charge den andre blokken med citizen spears, men ruller ikke høyt nok på terningen. Magikeren på kjerre får inn en charge på Highborn Lancers. Magikeren vinner kampen uten å ta et eneste wound og lancers løper av brettet. Mongrels charger nærmeste bolt thrower og får den vekk.

Knights fo ryma charger mongrels og vinner combar, mongrels løper av brettet. BSB bruker Ravens Wing og flyr Lion Guard over Gotachen til en ny posisjon for å forsvare en bolt thrower. Får bruke sweeping attack i samme slangen, får inn 2 hits som begge ruller 6, så 2 wounds til på Gortachen :mrgreen: :twisted: :mrgreen:

Bilde

Tur 4: Gortachen og geitekrigere med great wepaons eklærer charge mot Lion Guards, men bare Gortachen kommer inn, den får inn noen wounds med impact hits før den blir hakket i biter. Razorstusk chariot blir drept i andre runde med nærkamp med citizen spears. Den andre blokken med citizen separs får inn en charge på uniten med raiding chariots (swiftstride med war banner of Ryma) og vinner den kampen, løper etter vognen som overlever. Horden med geitekrigere prøver å charge frem men ruller ikke høyt nok. Magiker på drage charger minitaurene og vinner kampen. Han fikk også av heridary spell og redder 2 wounds på dragen. Minotaurene løper, men blir tatt igjen av dragen.

Tur 5: Geitekrigere med Great weapons får endelige inn sin charge og kommer i kamp med Lion Guards. Mange dør på begge sider og Lion Guards vinner knepent, geitekrigerne står på steadfast og generalens leadership. Min magiker på drage snur og tar oppstilling bak geitekrigerhorden. Citizen spears rykker frem på siden av horden. Min magiker på drage snur og tar oppstilling bak geitekrigerhorden. Citizen spears rykker frem på siden av horden. Tims magiker på chariot angriper Knights of Ryma, men blir drept i kampen.

Tur 6: Lion Guards blir utslettet i siste runde med kamp, men tar med seg mange på veien. Citizen spears og magiker på drage charger horden med geitekrigere. Mange alver dør og dragen tar noen wounds, men de vinner kampen. Geitekrigerne blir stående på steadfast.

Bilde

Til slutt har Tim igjen 2 units med geitekrigere, BSB og general.
Jeg har igjen Magiker/general, 2 units med citizen separs, Knights of Ryma og 2 bolt throwers. Secondary objektives glemte vi som sagt.

En jevn kamp som kunne ha tippet begge veier.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Jan 25, 2018 2:22 pm
Grønne Gleder

Brodærn har fått limt sammen det meste av sin første hær med Sylvan Elves, så det var tid for litt prøvespill. Sylvan Elves vs Orcs & Goblins. Fortsatt ikke helt stø på reglene, så det skjedde sikkert mye rart underveis.

Sylvan Elves

16 x Sylvan Archers
16 x Sylvan Archers
20 x forest guard
20(?) Dryads
5 Heath riders
5 Wild Huntsman
20 Rangers
3 Kestrel Knights
Elf Lord
Treefather Ancient (wizard master, Druidism).
Dryad Matriarch

O&G

Iron Orc Warlord
Goblin Shaman (Witchcraft)
Goblin chief BSB
30 x Iron Orcs (line formation, Green Tide Banner)
6 x Cave Trolls
45 x Goblins (spear/shield) + Geen Tide Banner
20 x Goblins (bow/shield).
30 x Common Orc Eadbashers (line formation, paired weapons).
Giant (club)
Orc chariot
5 goblin wolf raiders
Splatterer catapult

Vi spilte stanard frontline clash uten secondary objectives.

Bilde
Bilde
Bilde

Før kampstart vanguarder mine wolf raiders litt fremover på flanken.

Alvene går først og det ene laget med bueskyttere peprer orkenes katapult, tar 3 av 6 HP. De andre bueskytterne går etter trollene. Popper et eller to HP der. Nærkampenhetene rykker fremover, dryadene tar oppstilling i skogen de har tatt med hjemmefra. Bilde

Grønnhudene rykker fremover på brettet i sin første tur. Katapulten skyter, men treffer ikke noe. Eadbashers får magisk hjelp til å jogge helt frem til regimentet med Sylvan Rangers. Kampen ender uavgjort.

Bilde

I runde to får Treefather Anciet av det store heale-spellet og henter 6 rangers tilbake pluss attribute. Denne runden med nærkamp vinner de gjenoppståtte alvene, orcene løper og blir tatt igjen.

Archers skyter igjen på katapulten, som denne gangen popper.

På den andre flanken prøver heath raiders, wild hunstmen og kestrel knighst å posisjonere seg klare for en trippelcharge om noe O&G skulle bevege seg for nærme.

I O&G tur 2 bruker generalen Warcry som gir +1 advance rate til alle sine enheter. Trollene løper frem og får inn en charge med wild hunstmen, men Iron Orcs flopper og komme rikke frem. Alle forsøk på å hjelpe dem frem med magi blir dispelled.

Bilde

Trollene klarer seg greit i første runde med nærkamp, men får ikke helt has på wild huntsmen. I spillets tur 3 blir de charget i ryggen av heath raiders og wild hunstmen blir healet opp til full HP. Det går ikke så bra og trollene taper. Resultatet blir panikk og nedridde troll.

Bilde

Bilde

På min høyre flanke taper Eadbasher etterhvert kampen mot rangers som får tilbake 6 alver via magi og oaken throne.

Kjempen og orc chariot blir posisjonert dårlig, så thicket beasts og dryadene får inn en charge hver og det går mildt sagt dårlig for grønnskollingene.

Goblinbussen går i kamp med rangers og får drept de siste, men blir charget i flanken av dryadene som hadde jaget vekk orcekjerra.

Iron Orcs tar ut restene av Hetah Riders og Wild Hunstmen.

Til slutt har jeg bare igjen Iron Orcs med general og kaster inn håndkle

Bilde
Bilde
Bilde

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Fre Jan 26, 2018 8:56 am
ThornInnlegg: 776Registrert: Fre Sep 12, 2008 12:56 pm
Tøft, kommer dere innom Outland i kveld/ morra? Vi er en gjeng der i kveld og i morra hele dagen.

InnleggSkrevet: Fre Jan 26, 2018 10:14 am
Ugrush skrev:
Tøft, kommer dere innom Outland i kveld/ morra? Vi er en gjeng der i kveld og i morra hele dagen.

Hadde vært fett, men vi stikker dessverre på hyttetur for å finne skiføre i helga. Går dessverre også glipp av NM :( :?

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Fre Jan 26, 2018 11:08 am
Kult å se at du skriver AAR og jeg elsker at du kaler krigerne mine for geitekrigere. Savner maler bilder i bloggen, elsker bilder av miniatyrer. Vil også gjerne møte broren din en gang :)

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Jan 30, 2018 9:26 am
By popular demand (Tim spurte) skal jeg legge ut litt bilder av modell/maleprosjektene jeg holder på med for tia.

Starter med DOMMEDAGSBJELLA

En eldre versjon av Skaven Screaming Bell fra 6th edition tror jeg. Mange av modellene GW lanserte før de skrinla Warhammer synes jeg er litt for store og jålete. Siden jeg aldri drev med Warhammer i 7th og 8th edition har jeg heller ikke noe særlig forhold til de nye modellene. De gamle modellene i tinn fra "min barndoms grønne dal" syne sjeg fortsatt har mye sjarm. Denne kjøpte jeg fra Polen på Ebay, kom ferdig malt men i deler. Malingen strippet jeg av med rødsprit fra Europris og en gammel tannbørste.

Så langt har jeg malt alle grunnfargene og gitt en runde med wash. Før modellen limes sammen må jeg legge på noen highlights.

Bilde
Bilde
Bilde
Bilde
Bilde

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Feb 01, 2018 9:08 am
Endelig maler bilder, doombell modelen er ganske rå, når skal jeg få møte rottene dinne? Det er også noen ganger litt befriende å male eldre modeller, siden det er mindre detaljer å fikle med :)

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Fre Feb 02, 2018 5:02 pm
Forhåpentligvis ganske snart, skal prøve å få limt sammen det siste jeg trenger ila neste uke. Har en liste jeg tenkte å prøve :)

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Feb 06, 2018 2:22 pm
The Vampire Diaries

Ny kmap, ny motstander. Denne gangen mot Eirik, som jeg ikke har spilt mot siden en SuperLørdag for en god stund siden. Da spilte han Orcs & Goblins, nå stilte han med Vampire Convenant og listen han skulle bruke under NM som var i helga.

Street Creed$ til Eirik for sin kult malte arme.
Bilde
Bilde
Bilde

Eirik stilte med:

Vampire Count on Zombie Dragon, Von Karnstein, Storm Caller, Apprentice, Evocation, True Thirst, Potion of Swiftness, Cursesd Medallion, 1035p
Vampire Courtier, General, Von Karnstein, Hour of the Wolf, HA, Shield, Touch of Greatness, Basalt Infusions, Willow’s Ward, 395p
Necromancer, Apprentice, Evocation, Talisman of the Void, 165p
Necromancer, Adept, Alchemy, 200p
2x2 Bat Swarms, 110p
30 Skeletons, FCG, Spears, Legion Standard, 365p
28 Zombies, 155p
29 Zombies, Musician, 180p
2 Great Bats, 90p
26 Barrow Guard, FCG, GW, Black Standard of Zagsvod, 711p
5 Spectral Hunters, 260p
3 Vampire Spawn, 220p
Shrieking Horror, 500p

Jeg stilte med:

Prince 250 (645)
Master of Canreig Tower 130
+ 2 spells 85
Destineys call 70
Great Weapon 20
Book of meladys 90
Prince 250 (565)
High Warden of the flame 150
Spear 5
Sliver of Blazing Sawn 75
Protection of Dorac 65
Shield 5
Willows ward 15
Commander 150 (260)
BSB 50
Shield 5
Spear 5
Heavy armour 10
Ghostly guard 40

Core 1128
Elein Reavers x 5 with bows 190
Highborn Lancers x 7 + FC 398
Citizen Spears x 30. FC + Banner of Becalming 540

Special 1346
Lion Guard x 23 + FC 641
Sword Masters x 23 + FC 705 + War Banner of Ryma

Sea Guard Reaper x 3 555

Vi spilte Dawn Assault og King of the Hill.

Etter deployment og alvenes første fremrykning så brettet slik ut:

Bilde
Bilde

Har brukt mine doktorgrad i MS Paint til å skissere hvordan kampen utviklet seg:

Bilde

Mitt secondary objective var åsen på Eirk sin side av brettet, hans var åkeren ved andre kortside. Jeg satser på å spille defensivt. Med 3 bolt throwere må vampyrene komme til meg.

Zombiene og skjelettene rykket frem og tok oppstilling på åsen. Spectral Hunteres tok en flankemanøver for å unngå alvenes infanteri i sentrum. Med 3+ aegis save mot mundane weapons tålte de godt å bli skutt på av alvenes bolt throwers. Shrieking Horror flyr frem og bruker spesialangrepet som jeg ikke hadde regnet med. Hits som wounder på 2+ og ingen armour save er dårlig nytt for mine highborn lancers som jeg har rykket frem med på flanken. Heldigvis overlever to stykker som ikke stikker av.

Med sin sorte magi klarer vampyrene å styrke zombiene og skjelettene til de tre blokkene er nesten doblet i styrke. Barrow guards rykker forsiktig frem i midten.

I tur 2 for alvene charger Elein reavers flanken på en bat swarm i senter. Håper er å knerte alle flaggermusene og overrunne inn i great bats ved siden av. Reavers fumler og klarer ikke å gjøre stor skade, men vinner combat. Bat swarm har noen HP igjen og blir stående, neste runde får reavers Barrow Guards i siden som de taper en enslig reaver løper vekk. Med oaken throne og attribute våkner flere av Reavers til

Bilde

Citizen Spears holder sin åskam i midten, mens Sword masters jakter på Spectral Hunters. Spøkelsesridderne kommer seg imidlertid forbi og flyr i retning bolt throwers i bakre linje. De minster noen HP på veien og klarer overraskende ikke å vinne combat mot den første bolt throweren selv om de fikk inn en charge.

Sword Masters går i steden til angrep på blokken med zombies som er lengst vekk fra vampyrgeneralen. Det blir en skikkelig kjøttkvern og sword master gjør over 30 wounds inkludert alt de vinner med i combat resolution, alikevel er zombiene så mange at en god gjeng står igjen. Det tar en tur til før de er unnagjort og Sword Masters får tatt det meste av den neste blokken før siste runde er ferdig.

Bilde
Bilde

Eirik spiller nok litt i overkant defensivt. Han er redd for at Lion Guards skal få satt øksene sine i Shrieking Horror eller zombiedragen, så han holder dem igjen. Hadde han brukt dem mer aggresivt på flanken kunne det blitt stygt. Isteden tar han en laaang tur om flanken med Vampire Spawn som går for bolt throwerne på den siden av brettet, noe d etil slutt klarer etter en failed charge som koster dem noen HP.
Bilde

I midten blir det kamp til døden mellom Barrow Guards og Lion Guards. Min magiker får av en del nyttige spells før han blir drept i kamp, blant annet Favour of Meladys og 4+ regen på Lion Guards som får gjort størst skade og vinner to runder med combat.
Bilde

Vi avslutter litt tidlig for å rekke å pakke ned før vi blir kastet ut. Begge har en god del poeng igjen på brettet, så det ender sånn ca uavgjort. Jeg har en scoring unit på secondary objective, så hanker inn en knepen seier der.

Artig og jevn kamp mot en hær jeg aldri har spilt mot før. Tommel opp!

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Feb 07, 2018 8:40 am
Ser ut som derre hadde en morsom kamp sammen :). Litt vanskelig å spille monster mot 3 ballister, men en eller annen gang må de komme fram. Lion guards også setter skrekk i motstanderen som har monster, det er tøft!

Likte godt pilene i photo-shop

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Fre Mar 16, 2018 11:40 am
Spilte nylig en kamp mt broderen. Mine Orcs & Goblins mot hans Sylvan Elves. Min Lista var veldig nærkamporientert og kom seg fort frem på bordet, så det endte ganske raskt i min fravør.

Bilde

Bilde

Siden jeg er av den distre og ukonsentrerbare typen har jeg jobbet med mange forskjellige ting på en gang og det er mange halvferdige prosjekter i skuffebe under senga. I et forsøk på å få litt kontroll skal fokusere på et og et unit for å få dem helt ferdige. Først ut er Iron Orcs. de er Black Orc modeller fra Games Workshop. Litt over 20 stykker som jeg skal få gjort helt ferdig. Har baset alle og begynt på de siste detaljene og umalte områdene.

Bilde

Bilde

Netse prosjekt blir Common Orcs. 40+ modeller fra GW som trenger basing og ferdigmaling.

Bilde

Tar ikke det knekken på meg så skal Orc Boar Chariot til pers.

Bilde

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Fre Mar 16, 2018 7:50 pm
GhetorixInnlegg: 1967Registrert: Man Feb 27, 2012 8:13 pm
Mykje kjekk lesnad må ein sei!

Jeg er en sucker for en god come-back story

Wounds heal, chicks dig scars, glory lasts forever!
Avlogget Profil

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 5 av 6
81 innlegg
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4, 5, 6  Neste
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet