Forfatter Melding

<  Mjøshammer  ~  Si hei / samling av spillerne i området

InnleggSkrevet: Tir Mai 24, 2016 10:29 pm
ElectromancerInnlegg: 180Bosted: GjøvikRegistrert: Fre Sep 23, 2011 7:29 am
Hei, hei!

Herman Dybing her, flyttet til Gjøvik for å studere. Har spilt 40k på turneringsnivå i noen år, men kjenner jeg er litt lei det hyperkompetitive miljøet etter at jeg var med på ETC 2015. Spiller hovedsakelig Space Marines, har en del terreng selv, og er gjerne med på å arrangere events. Driver for øyeblikket hard propaganda for å få flere studenter inn i 40k, med noe suksess.

Jeg blir vel pent nødt til å opprette en Facebook-profil om jeg skal få avtalt noe spilling.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Mai 25, 2016 1:59 pm
Wraith EngineInnlegg: 2037Bosted: Lake AreaRegistrert: Fre Mai 04, 2007 11:24 am
Hei og velkommen, du må ikke opprette facebook profil hvis du ikke vil, vi er innom sia her daglig.

40k miljøet er litt brakk på Gjøvik, vi spiller i hovedsak warmachines/hordes, men du er hjertlig velkommen til å spille 40k også :)

Mvh

Marius

Green is the new everything
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Mai 25, 2016 4:51 pm
ThornInnlegg: 764Bosted: RaufossRegistrert: Man Feb 12, 2007 4:48 pm
Hei! Per dags dato er det to spillere med 40k hærer på klubben. De har stått urørt ganske lenge og med MK3 Wmh regler rett rundt hjørnet har det vært mye maling og Wmh spilling om dagen. Du er velkommen en tur innom klubben for å se hvor vi holder til og hva vi driver med :) Kanskje vi får til et demospill med Warmachine/Hordes også ;)
PS: Vi avtaler så si alt via Facebook og det har vært aktivitet 3-4 dager i uka nå i det siste. Kan være lurt med Facebook siden mye av aktiviteten ofte er litt spontan og avtalt noen timer i forveien.

Mvh
Lars Erik

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Jul 06, 2016 11:18 pm
ElectromancerInnlegg: 180Bosted: GjøvikRegistrert: Fre Sep 23, 2011 7:29 am
Kunne jeg fått en link til facebook-siden? Er ikke sikker på om den jeg fant er den riktige, med tanke på at den bare har 3 medlemmer...

Mvh
Herman

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Fre Jul 08, 2016 8:01 pm
Har sendt deg PM

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Søn Aug 07, 2016 2:59 am
GremlinInnlegg: 2Bosted: KappRegistrert: Søn Aug 07, 2016 2:47 am
Hallo, jeg er Alex, er helt ny på forumet her!
Jeg spilte litt fantasy for none år siden drev med dverger. Har begynt å spille litt sånn smått nå og kunne ha tenkt meg å spille mot flere og komme meg inn i et miljø. Enn så lenge nå så har det bare vært meg og noen venner som har spilt og kjøpt litt i ny og ned.

Jog har fått prøvd age of sigmar og lurer egentlig på om det er flere i området som holder på med det. Fått litt blod på tann og klar for å investere i none ny dverger med runde baser. Har lukta litt på Fyreslayers og er ganske låst fast til dem nå.

Var en tur innom GW i uka som var. Plukket med meg en hero fordi jeg falt helt for modellene. Plukket også med Order og Chaos grand alliance bøkene. Bare for å se og lese.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Søn Aug 07, 2016 6:51 pm
GhetorixInnlegg: 1970Bosted: GjøvikRegistrert: Søn Mai 08, 2005 4:06 pm
Hei og velkommen til forumet :)

Hvor holder du til hen?
Her på Gjøvik er det ingen (som jeg vet om iallefall) som spiller AoS. Jeg vet det er en liten gruppe på Hamer dog, som spiller ved GameGalaxybutikken.
På Gjøvik har det vært Warmachine/Hordes det siste året etter at AoS kom. Noe 40k også.
Nå i det siste har jeg begynt å dytte litt på 9th Age som er videreføringen av Warhammer 8th Edition. Dette er et community laget og drevet prosjekt og har hatt god oppsving ute på kontinentet og USA i det siste og det ble også benyttet som system til fantasy-sjangeren på ETC nå i helga.

Alle reglene finner du gratis på hjemmesiden
http://www.the-ninth-age.com/index.php?simple-page/. Her er det også et forum utelukkende for T9A.

Så noe AoS miljø finner du nok ikke på Gjøvik iallefall, men du er hjertelig velkommen til å bli med på klubben på malekvelder, og å spille T9A eller WMH om du ønsker det :)

Mvh
Torger

InnleggSkrevet: Søn Aug 07, 2016 9:09 pm
Velkommen skal du være! Ser på profilen din at du holder til på Kapp. Vi har en spiller som bor der, men som allerede nevnt så spiller vi ikke noe særlig Age of Sigmar. Modellene dine kan godt brukes til 9th Age, men der burde de helst være på firkantede baser.
Vi kjører gjerne et demospill på Warmachine/Hordes om du vil ta deg en tur til Gjøvik å teste det ut.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Søn Aug 07, 2016 11:39 pm
GremlinInnlegg: 2Bosted: KappRegistrert: Søn Aug 07, 2016 2:47 am
Hei igjen ja. Kunne jo ha nevnt at jeg holder til på Kapp, ja.
Men har ikke hørt om Warmachine/Hordes før, er åpen for å se hva det er i forhold til warhammer. Er litt gira på å sette meg inn i T9A, synes det er litt stress med å sette opp poeng liste og sånt blir litt forvirra til tider og glemmer hvem som har hva. Men det kommer til å bli bedre jo mer man spiller! Øvelse gjør mester!

"Edited for unknown reasons"

Sist endret av Cheese den Ons Sep 28, 2016 1:52 am, endret 2 ganger.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Aug 08, 2016 6:43 am
GhetorixInnlegg: 1970Bosted: GjøvikRegistrert: Søn Mai 08, 2005 4:06 pm
Det er vel ikke noen faste dager sånn sett, men aktiviteter avtales på facebooksiden vår.
Det er noen som pleier være innom 1-2 kvelder i uka for maling, og etter Indian Summer nå har det også vært noe økning i spilling av WMH. Dersom du ikke har facebook kan vi bare gi beskjed her når det ligger an til å bli noe :)

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 4 av 4
55 innlegg
Gå til side Forrige  1, 2, 3, 4
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet