Forfatter Melding

<  Mjøshammer  ~  Warmachine/Hordes Elverum

InnleggSkrevet: Man Feb 25, 2013 10:36 am
GremlinInnlegg: 9Registrert: Man Feb 08, 2010 10:49 pm
Hei.

Jeg lurer på om noen av dere har oversikt over eventuelle spillere i Elverums området, og eventuelt Hamar(og Løten).

Mvh
Erllar

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Feb 25, 2013 11:21 am
ThornInnlegg: 777Bosted: RaufossRegistrert: Man Feb 12, 2007 4:48 pm
Jeg vet ikke om noen som spiller warmachines/hordes, men jeg bor på Elverum og spiller Warhammer fantasy. Vet også om en del på Hamar, en på Rena og en på Løten, men alle driver med fantasy.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Feb 25, 2013 12:51 pm
Hei :)

Fantasy ja, det er en stund siden jeg har spilt, har vel en Empire hær liggende rundt en plass. Har dere en plass dere møtes eller er den hjemme i kjelleren til hverandre?

Har du lyst til å Prøve Warmachine/Hordes? Jeg har to hærer så kan alltids få til et Demo game :)

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Feb 25, 2013 1:23 pm
GhetorixInnlegg: 1970Bosted: GjøvikRegistrert: Søn Mai 08, 2005 4:06 pm
erllar skrev:
Hei :)

Fantasy ja, det er en stund siden jeg har spilt, har vel en Empire hær liggende rundt en plass. Har dere en plass dere møtes eller er den hjemme i kjelleren til hverandre?

Har du lyst til å Prøve Warmachine/Hordes? Jeg har to hærer så kan alltids få til et Demo game :)

Vi er en gjeng på 8stk pr idag som spleiser på et lokale på Gjøvik. Her kan vi komme og gå akkurat som vi vil, da de som er med og betaler har egen nøkkel.
I dette lokalet har vi 4 bord, med stoler, 1 sofa, hyller og mulighet for å la hæren stå, så man kan bare komme og gå :)

Oppfordrer deg til å blåse støv av Empire-hæren din, da det vel er Fantasy som det går mest av i området her omkring (som jeg vet om iallefall)

Skal forøvrig ha spilldag førstkommende søndag, 3. mars, hvor vi prøver å samle flest mulig. Det er iallefall 2stk som er på turnering, men prøver å samle folk likevel :)

InnleggSkrevet: Man Feb 25, 2013 2:09 pm
ThornInnlegg: 777Bosted: RaufossRegistrert: Man Feb 12, 2007 4:48 pm
Som The Avenger sier, vil anbefale deg å børste støv av empirehæren din ;)
Jeg får ikke kommet den 3. mars, men om du skulle trenge skyss til Gjøvik en spilldag så er det bare å si i fra. Bare tull å kjøre flere biler ;) For tiden driver vi med en kampanje hvor vi spiller med mindre poengsummer, så det er en veldig god mulighet for å lære seg reglene igjen da mindre slag tar kortere tid og det blr litt mindre å holde styr på ;) De neste ukene spiller vi med 800 poeng ;)

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Feb 25, 2013 11:44 pm
Vi får se, har vel egentlig lagt bort WH/40k siden jeg var veldig veldig lei GW. men vi får se ;)

Var vel egentlig mest hypp på Warmachine/Hordes spilling siden det er mitt drug of choice om dagen. Får se om jeg kanskje orker å lime sammen de siste 700 poengene jeg har liggende :)

Men takk for meget hyggelige svar :)

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Søn Mar 10, 2013 8:55 pm
FennbladeInnlegg: 140Bosted: OsloRegistrert: Man Okt 24, 2011 11:02 pm
Jeg kunne tenke meg å prøve mer Warmachines/Hordes om du er innom lokalet på Gjøvik en dag!

Tidvis blogging på www.whilehobbying.com
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Jan 06, 2014 10:19 am
ArchangelInnlegg: 2792Bosted: OsloRegistrert: Søn Jan 18, 2009 4:05 pm
Bilde

Så ikke denne i fjor...

Det finnes et par karer på Gjøvik som spiller WM/H noe infrekvent og typisk trenger et tupp i baken for å komme ordentlig igang igjen. Prøv å kontakte "Hrafnir".

InnleggSkrevet: Ons Mai 07, 2014 9:42 am
Holy ZealotInnlegg: 32Bosted: GjøvikRegistrert: Tir Jun 23, 2009 7:53 pm
Hei, jeg har en del Warmachine og Hordes som jeg trenger en dytt i baken for å få brukt. Vi er et par som pga små tassende føtter har måtte stue metallet i bokser. Det som trengs nå er etterspørsel slik at vi får nok motivasjon til å grave miniatyrene frem fra kjelleren.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Mai 07, 2014 11:39 am
Wraith EngineInnlegg: 2038Bosted: Lake AreaRegistrert: Fre Mai 04, 2007 11:24 am
Om dere ønsker å være med i klubben og bli med på lokalet oppi Hunndalen så er dere hjertelig velkomne til det. Der er det mulighet for å få ei hylle å ha figurene i også.

Trur vi er på 500,- i kvartalet per person.

Green is the new everything
Avlogget Profil

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 1 av 1
10 innlegg
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet