Forfatter Melding

<  Mjøshammer  ~  Spilling i Gjøvik

InnleggSkrevet: Lør Apr 02, 2011 7:09 am
Holy ZealotInnlegg: 32Bosted: GjøvikRegistrert: Tir Jun 23, 2009 7:53 pm
Hei, jeg har etter hvert skjønt at det finnes et lite miniatyrspillmiljø her på Gjøvik som holder til på Høgskolen. I den forbindelse lurer jeg på om det er noen som har lyst til å spille Warmachine/hordes? Jeg bor på like ved siden av Høgskolen, og jeg savner noen å spille med siden alle mine gamle nerdevenner har flyttet til Oslo. Jeg har to fraksjoner til Warmachine/Hordes (selv om litt for mye er umalt), og jeg bistår gjerne med demospilling hvis noen har lyst til å prøve.
Selv har jeg behov for å få spilt mer regelmessig for å holde motivasjonen oppe for maling og mekking, så si fra hvis det er interessant.

Hilsen Eirik

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Lør Apr 02, 2011 7:06 pm
GhetorixInnlegg: 1970Bosted: GjøvikRegistrert: Søn Mai 08, 2005 4:06 pm
Ja, vi er en liten gjeng som er igjen. Men tror alle av oss er mer eller mindre fastlåst på WFB :P Har du drevet med det før, eller er det kun Warmachine/Hordes det går i?

InnleggSkrevet: Søn Apr 03, 2011 2:10 pm
Holy ZealotInnlegg: 32Bosted: GjøvikRegistrert: Tir Jun 23, 2009 7:53 pm
jeg hadde litt WFB da jeg var ung, men nå som jeg er gammel og grå har jeg knapt tid til å drive med Warmachine/Hordes. Med andre ord har jeg ingen planer om å gå til anskaffelse av enda ett sett med miniatyrer som jeg ikke får malt ;) Om noen av dere skulle ha lyst til å prøve WM/H stiller jeg gjerne opp, og om dere ønsker å prøve å konvertere meg til WFB stiller jeg også opp.
Jeg beklager at jeg er frekk nok til å komme inn på Warhammer forumet deres og poste ting om WM/H, men jeg visste ikke om noe bedre sted å komme i kontakt med nerder i Gjøvikregionen.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Søn Apr 03, 2011 6:07 pm
GhetorixInnlegg: 1970Bosted: GjøvikRegistrert: Søn Mai 08, 2005 4:06 pm
Hrafnir skrev:
jeg hadde litt WFB da jeg var ung, men nå som jeg er gammel og grå har jeg knapt tid til å drive med Warmachine/Hordes. Med andre ord har jeg ingen planer om å gå til anskaffelse av enda ett sett med miniatyrer som jeg ikke får malt ;) Om noen av dere skulle ha lyst til å prøve WM/H stiller jeg gjerne opp, og om dere ønsker å prøve å konvertere meg til WFB stiller jeg også opp.
Jeg beklager at jeg er frekk nok til å komme inn på Warhammer forumet deres og poste ting om WM/H, men jeg visste ikke om noe bedre sted å komme i kontakt med nerder i Gjøvikregionen.

Det er ikke noe problem:) Vi er interesserte i å samle de som har litt mindre "almenne" hobbyinteresser :) Men tror som sagt ikke det er mange av oss som pr idag går utenfor wfb, men de skal få snakke for seg selv :P Men om du ønsker, kan du sikkert få låne en arme og teste litt :wink:

InnleggSkrevet: Søn Apr 03, 2011 7:42 pm
GhetorixInnlegg: 1688Bosted: LillehammerRegistrert: Tor Mar 03, 2005 9:57 pm
Hei.

Som deg Harafnir så er også jeg en mann i min beste alder. M.a.o middelaldrende 1,5 unge, stasjonsvogn stalkittgjærde osv.

Blir vanskelig å omvende meg i fra WHFB (umulig i mine øyne) da jeg bare så vidt finner tid til den hobbyen lenger. Ønsker derimot nye potensielle spillere hjertlig velkommen til å komme å henge med oss. Og som The Avenger sier, vi låner mer enn gjærne bort en hær.

-Stian-

Avlogget Profil Nettside

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 1 av 1
5 innlegg
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet