Forfatter Melding

<  Mjøshammer  ~  En gammel newbie sier 'Hei!'

InnleggSkrevet: Ons Nov 09, 2011 8:35 pm
GremlinInnlegg: 5Registrert: Ons Nov 09, 2011 8:26 pm
Hei,

Jeg drev en del med warhammer og Necromunda for en del år tilbake, men måtte gi meg grunnet mye flytting/reising pga. jobb. Nå har jeg slått meg ned i Hamar for den forseelige fremtid, og har i det siste hatt lyst til å begynne å spille igjen.

Jeg fant dette forumet etter relativt masse søking etter grupper i området. Hadde faktisk nesten gitt opp.

Jeg skal ta en nærmere titt på forumet her, men lurte på om noen kunne fortelle litt om klubben Deres. Kanskje dere vet om en gruppe som spiller mer enn kun Warhammer i Hama-området, også?

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Nov 10, 2011 3:07 am
JuggernautInnlegg: 1049Bosted: GjøvikRegistrert: Tir Sep 12, 2006 1:57 pm
hei! vi er en liten gjeng med medlemmer fra gjøvik/moelv/lillehammer. Vi spiller i forskjellige lokaler, alt fra hvor mange vi er som har tid/det passer for. Alle spiller kun warhammer p.d.d(kanskje det er noen andre fra hamar-området, men det vet ikke jeg noe om).

MVH

InnleggSkrevet: Fre Nov 11, 2011 3:00 pm
GhetorixInnlegg: 1688Bosted: LillehammerRegistrert: Tor Mar 03, 2005 9:57 pm
Hei Jaws.

Vi er pr dd. 4-5 stk som møtes både på privat basis, og på høgskolen på Gjøvik. Det er varierende aktivitet, men som regel så øker det på når det nærmer seg en turnering.

Send gjerne en PM eller kontakt oss på forumet her om du har lyst til å komme inn i det "private" selskap. Spilling på Høgskolen annonseres her under tråden for spilldager.

-Stian-

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 1 av 1
3 innlegg
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet