Forfatter Melding

<  Spillfestivalen Arcon  ~  Arcon og Alkohol

InnleggSkrevet: Tir Jun 17, 2014 9:06 pm
WarlockInnlegg: 3911Registrert: Søn Aug 31, 2008 11:06 am
Hei!

Jeg har fått et par spørsmål fra her og der som gjør at jeg tar opp dette på forumet.

Arcon har lang tids tradisjon med pub på området. Det er lenge siden arcon ikke har hatt et pubtelt i skolegården på sogn og realistkjelleren på WB var alltid åpent da det var på blindern.

Arcon jobber i år på spreng (selv 3 dager før det starter) på å få klart et pubalternativ. Men det er sikkert at det ikke blir på skolen.

Jeg vil også minne alle om vedtektene til arcon når det gjelder alkohol og rusmidler:
Sitat:
Det er også forbudt å drikke alkohol eller opptre beruset på kongressens område.

Dette gjaldt tidligere år ikke på pubområdet som krevde et eget armbånd for å komme inn.

Så jeg beklager til dere som ønsket å ta med glemlivet eller annet voksenbrus under turneringene men det kan bli hardt slått ned på av styret, politi og eventuelt andre som har noe med det å gjøre. Er ikke så mange som setter pris på at det blir drukket av en lommelerke et par meter fra en tolvåring som vil vise mammaen sin hvordan de store gutta spiller.

[url=http://www.2d6.no/viewtopic.php?f=14&t=3547]My painting Blog[/url]
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Jun 17, 2014 10:09 pm
Wraith EngineInnlegg: 2180Bosted: Kristiansand verdens navle.Registrert: Søn Feb 12, 2006 10:19 pm
Litt kjedelig, da arcon puben er jo halve gleden med å reise på guttetur inn til oslo. :wink:

Håper de klarer å ordne noe. Ikke det at det ikke finnes andre puber, men det er jo alltid gøy å holde folk samlet. :D

Hope is the beginning of unhappines
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Jun 17, 2014 11:40 pm
WarlockInnlegg: 3911Registrert: Søn Aug 31, 2008 11:06 am
Jeg er helt enig.

På sogn var puben skjermet fra omverdenen med en stor skolegård. Det var ikke noe innsyn fra forbipasserende.

I år på kongshavn er det ingen slike muligheter. Det er et lite uteareal men mye innsyn. Skolen ville ikke at vi skulle ha pub der av de åpenbare grunnene. Jeg har sendt en melding til drift om status på pub'en.

Jeg håper for min og alles del at det blir et pubalternativ i år også.

[url=http://www.2d6.no/viewtopic.php?f=14&t=3547]My painting Blog[/url]
Avlogget Profil

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 1 av 1
3 innlegg
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet