Forfatter Melding

<  Spillfestivalen Arcon  ~  Arcon 32 - 24-27 juni 2016

InnleggSkrevet: Tir Feb 23, 2016 3:12 pm
GobberInnlegg: 12Registrert: Man Jan 26, 2015 5:58 pm
Spillfestivalen Arcon kommer selvfølgelig også i år til å avholdes, noe som jeg håper mange av dere allerede har fått med dere.
Hvis ikke er det bare å begynne å glede seg til den 24-27. juni, da vi returnerer til Kongshavn Videregående Skole på Ekeberg!

Vi i Arcon har allerede jobbet siden i fjor med å sørge for at Norges største spillfestival forblir den beste, men for å kunne gjennomføre dette trenger vi hjelp fra dere!

Vi trenger engasjerte arrangører, som kan sørge for at folk kan kose seg med kjente, så vel som nye spill!

Jeg arrangerer i år, som i fjor, The Lord of the Rings/Hobbit Strategy Battle Game, men er også ansvarlig for miniatyrspill generelt.

Ønsker derfor å høre fra nettopp du som er interessert i å arrangere et miniatyr/figur-spill på Arcon 32!

Tema i år er Star Wars og Star Trek, men burde ikke sette stopper for at staute menn slakter orker, eller at maskingevær blir brukt til full effekt!

Har sendt ut noen følere, men ønsker også selvfølgelig også tilbakemelding og interesse fra dere herfra :D

Demo er også kjempekult, og alle forslag er hjertelige velkomne til oss i Program.

Send melding til meg her, eller kontakt oss på følgende:
Facebook: https://www.facebook.com/spillfestival
Mail: programutvalg@spillfestival.no

Håper å høre fra deg som har interesse for dette!

Hilsen
Joachim Lyngstad
Miniatyrspillansvarlig i programutvalget for Arcon 32

Avlogget Profil

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 1 av 1
1 innlegg
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum: