Forfatter Melding

<  Spillfestivalen Arcon  ~  40 k på arcon 2011

InnleggSkrevet: Fre Mar 25, 2011 11:07 am
GhetorixInnlegg: 1542Bosted: MossRegistrert: Tir Sep 06, 2005 11:30 am
Noen som har påtatt seg dette enda ?? og hvilken dag event ??

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Lør Mar 26, 2011 6:04 am
Stannis BrockerInnlegg: 321Bosted: kristiansandRegistrert: Søn Nov 05, 2006 11:42 am
jeg sente mail til arcon for og melle meg til tjeneste men fikk beskje at de alerede hadde en til å arangere 40k.
de sa at det var Mikkjel Trønnes som arangerte og at den skullle komme på programme straks.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Mai 05, 2011 3:25 pm
Stannis BrockerInnlegg: 309Bosted: the Plague PlanetRegistrert: Tor Okt 08, 2009 12:16 pm
Er det noe sted man kan melde seg opp til 40k? Fant ingen tråd om det.

InnleggSkrevet: Fre Mai 06, 2011 9:28 pm
ThornInnlegg: 802Bosted: OsloRegistrert: Lør Apr 29, 2006 9:40 pm
Det ser ikke ut til at 40k er meldt opp på nettsidene. Prøv program@spillfestival.no eller noen av kontaktene på Arcons nettsider.

Du kan også prøve å sende en PM til Mikkjel her på forumet.

Mine miniatyrer - En miniatyrblogg
Avlogget Profil Nettside
InnleggSkrevet: Tor Mai 19, 2011 9:25 am
GremlinInnlegg: 3Registrert: Tor Mai 19, 2011 9:10 am
Hei.

Warhammer 40K er nå lagt inn på Arcons nettsider :) Turneringen er lagt til fredag og arrangør er Mikkjel Trønnes. Spørsmål om turneringen kan sendes til han.

mvh
Rasmus, programsjef Arcon 27

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Lør Mai 21, 2011 8:04 pm
Enigma FoundryInnlegg: 412Registrert: Lør Mai 21, 2011 7:58 pm
I programmet står det at regler/comp vil bli lagt ut "her". Noen som aner om det menes på 2D6 eller Arcon ?

Dumt 40k starter på fredag så det krasjer med EPIC:A, men EPIC er det vel ingen (andre) som spiller ? lol.

Jeg ser warhammer ligger der, men skulle tro det var bedre å legge EPIC til søndag - evt dersom man MÅ ha kollisjon - heller legge EPIC samtidig med warhammer.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Mai 25, 2011 2:05 pm
JuggernautInnlegg: 1394Bosted: OsloRegistrert: Tir Feb 08, 2005 2:22 pm
Blir dessverre kollisjon uansett hvor man legger Epic, er også ihuga fantasyspillere som liker Epic.

Er nok viktigere at 40k og Fantasy ikke kræsjer, pga plass!

Vil du spille eller teste Epic: Armageddon i Oslo? PM meg!

Ikke Norges beste Kings of War-spiller
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Jun 16, 2011 1:18 pm
Stannis BrockerInnlegg: 309Bosted: the Plague PlanetRegistrert: Tor Okt 08, 2009 12:16 pm
Men vil det komme noe info om hvem som er meldt på og hvilke hærer, missions osv?

InnleggSkrevet: Tor Jun 16, 2011 9:10 pm
Det blir 4 kamper på 1750 poeng.
Oppdrag fra regelboken, maks 2 av hver mission/deployment.

Avlogget Profil Nettside
InnleggSkrevet: Fre Jun 17, 2011 12:01 pm
Javel ? Jeg er ikke så kjent - er du arrangøren eller har det fra ham ?

På programmet på arcons sider har det siden 40k ble lagt inn stått 1500 poeng og det gjør det fortsatt i dag 17.6.

Det står også at det skal komme nærmere info om missions.

Ikke helt optimalt at dette ikke er lagt ut enda - en uke før start.

Bedre blir det ikke viss poenggrense heves 250 poeng en uke før start på et internettforum som de færreste får med seg. Det er ikke alle som sitter på malte hærer i alle poengstørrelser.

"oppdrag fra regelboken" - antar du da mener standardoppdragene - og ikke også special missions lenger bak ?

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Fre Jun 17, 2011 12:51 pm
Wraith EngineInnlegg: 2180Bosted: Kristiansand verdens navle.Registrert: Søn Feb 12, 2006 10:19 pm
Ikke det at jeg skal inn, men det høres litt rart ut å øke dette en uke før turneringen starter.

På toppen av det hele har arcon alltid hatt tradisjon for å være 1500. skal vedde på at det vil bli noen folk som dukker opp med 1500 poengs hærer da.

Hope is the beginning of unhappines
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Fre Jun 17, 2011 5:18 pm
FennbladeInnlegg: 100Registrert: Man Jun 21, 2010 11:13 pm
Halla folkens!

Tenker på å melde meg på..men som sagt..hvor jeg gjør det..pts..og alt. Har ikke peiling på noen ting O__O

Virker som flere har litt problemer med dette, vet bare at det er turnering, men thats it :(

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Fre Jun 17, 2011 5:19 pm
ThornInnlegg: 962Bosted: HØnefossRegistrert: Tor Jul 02, 2009 11:21 pm
Spillfestival.no skrev:
Type: Figurspill
Arrangør: Mikkjel Trønnes
Kontakt: nogcan@online.no
Maks deltagere: 100
Beskrivelse:
1500 poengs turnering i Warhammer 40k. Det spilles 4 kamper på fredagen. Regler/comp legges ut her Du trenger spillkunnskaper, en 1500 poengs hær, terninger og godt humør for å være med. Spørsmål om turneringen rettes arrangør på 2d6 forumet.

Bør jeg regne med å få lov å spille om jeg stiller med 1500 poeng plastikk grått, eller må jeg stille 1750 malt hær?

Malekrav?
Poengsum?

Hvor har Mikkjel tatt veien? Han har jo ikke svart i denne tråden, skal man tolke det til at han kun besvarer pm?

Mvh
Robin

A carnival creation with masks undone
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Fre Jun 17, 2011 5:32 pm
Jeg er ikke arrangøren, men jeg har snakket med Mikkjel.

1. I år blir det 1750 poeng. Arcon-sidene sier 1500 poeng, men det er nok en feil som henger igjen fra tidligere år.
  2. Det blir ikke malekrav, men malt hær er tiebreaker ved poenglikhet.
  3. Som tidligere nevnt er det standardmissions fra regelboken som skal spilles.
  4. Påmelding skjer enten på forhånd innen fristen (som er i dag 17. juni) eller i døra på Arcon. Se http://www.spillfestival.no for mer informasjon.

Men folkens, jeg må spørre: Hvorfor stiller dere detaljspørsmål om en Arcon-turnering her på 2d6? Den originale posten er jo bare seraph som lurer på om det blir noe 40k på Arcon i år. Det er ingen automatikk i at arrangør ramler innom 2d6 for å besvare spørsmål i en random tråd. Ta kontakt direkte om dere har spørsmål!

Avlogget Profil Nettside
InnleggSkrevet: Fre Jun 17, 2011 5:50 pm
xadhoom skrev:
Men folkens, jeg må spørre: Hvorfor stiller dere detaljspørsmål om en Arcon-turnering her på 2d6? Den originale posten er jo bare seraph som lurer på om det blir noe 40k på Arcon i år. Det er ingen automatikk i at arrangør ramler innom 2d6 for å besvare spørsmål i en random tråd. Ta kontakt direkte om dere har spørsmål!

Kanskje fordi følgende står på hjemmesiden til Arcon27 dersom du i det offisielle programmet klikker på 40k:

Sitat:
Type: Figurspill
Arrangør: Mikkjel Trønnes Kontakt: nogcan@online.no
Maks deltagere: 100
Beskrivelse:
1500 poengs turnering i Warhammer 40k. Det spilles 4 kamper på fredagen. Regler/comp legges ut her Du trenger spillkunnskaper, en 1500 poengs hær, terninger og godt humør for å være med. Spørsmål om turneringen rettes arrangør på 2d6 forumet.

(min understrekning)

Jeg mener å ha sett det samme formidlet på arcon sin side på facebook.

Jeg har prøvd meg på en epost på oppgitt adresse på arcon i dag, men fått feilmelding tilbake.

Men dette ser ut til å bli artig gitt. :-) Noen møter med 1500 hær og noen med 1750 hær. 1500 IG/SW mot andre raser på 1750 kan jo bli riktig bra comp. Eller kanskje en som kommer med 1500 kan få plukke ut 250 av motstanderens hær ?

Sist endret av Surmelk den Fre Jun 17, 2011 6:08 pm, endret 4 ganger.

Avlogget Profil

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 1 av 2
25 innlegg
Gå til side 1, 2  Neste
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet