Forfatter Melding

<  Spillfestivalen Arcon  ~  Warhammer Fantasy på Arcon 2012

InnleggSkrevet: Man Jun 25, 2012 7:39 pm
Enigma FoundryInnlegg: 400Registrert: Fre Mar 11, 2005 3:00 pm
Hallå gutta.

Takk for en hyggelig helg! :-)

Jeg hadde 5 morsomme og spennende kamper, mot 5 hyggelige, unge menn.
(Selv om jeg føler meg litt skitten & misbrukt etter å ha blitt 'voldtatt' av dobbel hydra/pendant/shadow/mindrazor tulle-hær... ;-) )

Så takk til: Stian, Daniel, Øyvind, Kenneth & Kim.

Takker spesielt for at dere nok en gang har bevist at jeg faktisk er for dum, til ha med Knights... ;-) Det er ikke alle som klarer kunststykket å la sin 700+ pts Knight unit bli charget av folk med minst 3+ angrep hver, og minst 7+ i styrke...
Men det klarte jeg, opptil flere ganger... Fantastisk! ;-)

Sees på Indian Summer!

-Lasse

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Jun 25, 2012 8:17 pm
Wraith EngineInnlegg: 2038Bosted: Lake AreaRegistrert: Fre Mai 04, 2007 11:24 am
Henger meg på her, takk til Mats, Martin Andre som jeg slo 20-0, HansSom slo meg 20-0, Erik for ett fantastisk slag (Watch tower scenario hvor tårnet kollapser i runde 1, pluss alt annet fantastisk som skjer når en møter Skaven) og til slutt Øyvind.

Ses på Indian Summer, det blir knall

Green is the new everything
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Jun 26, 2012 8:55 am
ThornInnlegg: 895Registrert: Ons Sep 14, 2011 10:46 am
Mordenkai skrev:
Takker spesielt for at dere nok en gang har bevist at jeg faktisk er for dum, til ha med Knights... ;-) Det er ikke alle som klarer kunststykket å la sin 700+ pts Knight unit bli charget av folk med minst 3+ angrep hver, og minst 7+ i styrke...

Bare hyggelig!!! :D

Jeg måtte jo ha revansje for mitt megatap mot deg på alliance, så da mine witch elves ymset muligheten til å få litt ekstra blod, gikk de rett på med litt backup av gayrazor (som Mats kaller det). Jeg hadde slitt maks mot knights om jeg ikke hadde fått mindrazor, for listen min har ikke så mye som går gjennom armor.

Blir nok litt mindre skitne lister fremover fra min side, men det var godt å få prøvd dobbel hydra for en gangs skyld. De gjorde det greit de, men det var helt klart Witch Elves som gjorde det best for min del (igjen).

Var veldig kult å møte de to empire hærene deres Vradchuck og Mordenkai, og håper vi møtes igjen på Conquest. Nå blir det snart en lang sommerferie i villmarka for min del, hvor jeg skal leve på fisk og mose. :lol:

InnleggSkrevet: Tir Jun 26, 2012 9:12 am
ArchangelInnlegg: 3187Bosted: Oslo rock cityRegistrert: Tir Mai 03, 2011 3:00 pm
Får slenge meg på. Moro å leke som alltid mot bare hyggelig motstand. Trist at alle mine purple suns stort sett bare endte opp med å ta livet av mine egne warriors siden jeg ikke var i stand til å rulle annet enn 2 eller misfire, men slikt blir det jo action av!

Og når gutta fra bygda går all in på byen så kan man ikke gjøre annet enn å komme til de på Indian Summer. Da skal jeg sørge for å ikke bli edru under slag to på dag to. Aldri har en abomination vært mer slitsom enn da... eller hva sier du Erik-the-regen-master (beklager alt det obskøne jeg kalte deg).

15 min of shame - https://www.youtube.com/watch?v=SkzDfGMDhiA
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Jun 26, 2012 10:58 am
GhetorixInnlegg: 1851Bosted: OsloRegistrert: Søn Apr 22, 2007 8:29 pm
Helt i orden Mats. Å bli kalt skitten tøs og møkkete skjøge av deg var høydepunktet i turneringa, kanskje mest pga obskønt bra regen saves;-)

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 3 av 3
35 innlegg
Gå til side Forrige  1, 2, 3
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet