Forfatter Melding

<  Spillfestivalen Arcon  ~  Warhammer Fantasy på Arcon 2012

InnleggSkrevet: Ons Mar 28, 2012 8:31 pm
ArchangelInnlegg: 3161Bosted: OsloRegistrert: Ons Feb 02, 2005 1:13 pm
Blir den nye Chaos Dwarf lista fra Forge World tillatt på Arcon i år?

InnleggSkrevet: Tor Mar 29, 2012 7:59 am
ArchangelInnlegg: 3445Bosted: Oslo rock cityRegistrert: Ons Mar 09, 2005 8:57 pm
Den er lov ja :)

Oh Finland, Finland, Finland... ...the land of 15 power dices, roaming Dragons and never-ending gunlines. There shall armies of 13 models fight for glory, there shall the five armies of doom point their guns at enemies.
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Apr 18, 2012 2:48 pm
ArchangelInnlegg: 3187Bosted: Oslo rock cityRegistrert: Tir Mai 03, 2011 3:00 pm
Åpne lister? :twisted:

15 min of shame - https://www.youtube.com/watch?v=SkzDfGMDhiA
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Apr 19, 2012 12:44 pm
ArchangelInnlegg: 3445Bosted: Oslo rock cityRegistrert: Ons Mar 09, 2005 8:57 pm
Lukkede lister, som regelboka. En kort gjennomgang av hæren kan likevel gjøres før slaget starter.

Oh Finland, Finland, Finland... ...the land of 15 power dices, roaming Dragons and never-ending gunlines. There shall armies of 13 models fight for glory, there shall the five armies of doom point their guns at enemies.
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Mai 29, 2012 12:12 pm
Hei, har oppdatert regelpakken med en liten detalj:

Terrenget vil ikke bli satt opp av turneringsansvarlig, men gjort tilgjengelig ved hvert bord. Ved oppstarten av første slag bruker spillerne den vanlige måten for å sette ut terreng beskrevet på side 142 av regelboka. Dette gjelder bare for første slag, for de andre slagene trenger man ikke sette ut terreng på nytt.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Jun 21, 2012 11:09 am
ArchangelInnlegg: 3187Bosted: Oslo rock cityRegistrert: Tir Mai 03, 2011 3:00 pm
Nå har det seg slik at jeg har fått låne en veldig fin modell av Aleksander som vil fungere som min hellcannon nr 2, men tror moralen blant gutta chaos ville øket betraktelig om den så bittelitt mer bad ass ut. Så om noen har en modell de tør å låne bort til min snasne gjeng så si gjerne i fra.

Gleder meg til helga. Hater fortsatt å male marauders...

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Jun 21, 2012 1:11 pm
I find your lack of faith disturbing.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Jun 21, 2012 1:20 pm
Battle BoarInnlegg: 659Bosted: ØrslauRegistrert: Man Apr 11, 2011 9:33 am
matsemann skrev:
Gleder meg til helga. Hater fortsatt å male marauders...

+1, lei av å male Empire Helebardister i pysjamas.

Sees på slagmarken!

InnleggSkrevet: Søn Jun 24, 2012 5:29 pm
GhetorixInnlegg: 1779Bosted: OsloRegistrert: Tor Okt 28, 2010 5:55 pm
Da tenkte jeg å være først ute.

Taker alle sammen for en flott helg og en fin turnering! Gratulerer til alle tre på topp! :lol:

Nå skal jeg sove, sove og sove og forhåpentligvis leve til neste turnering! Sykdom fyll og warhammer er morsomt, men ikke den beste comboen!

Some pirates achieved immortality by great deeds of cruelty or derring-do. Some achieved immortality by amassing great wealth. But the captain had long ago decided that he would, on the whole, prefer to achieve immortality by not dying.
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Søn Jun 24, 2012 9:20 pm
Wraith EngineInnlegg: 2038Bosted: Lake AreaRegistrert: Fre Mai 04, 2007 11:24 am
Takk for turneringa:)

Og JEG GRUSA MARTIN ANDRE 20-0 :P

Green is the new everything
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Jun 25, 2012 8:05 am
GhetorixInnlegg: 1688Bosted: LillehammerRegistrert: Tor Mar 03, 2005 9:57 pm
Takk for sammenkomst, Jeg hadde 4 utfordrende slag, og en autowin mot Stian E.

Ellers var det en veldig avslappet og munter steming. Hvertfall lørdagen, søndagen var litt tåkete, men det var selvforskyld.

Ps. Hellcannon har da for svarte ikke 5+ ward, har den vel Mats?

-Stian-

Avlogget Profil Nettside
InnleggSkrevet: Man Jun 25, 2012 9:23 am
ThornInnlegg: 897Registrert: Ons Sep 14, 2011 10:46 am
Nubee skrev:
Ps. Hellcannon har da for svarte ikke 5+ ward, har den vel Mats?

Hva, har Mats juksa igjen?!! Tror nok heller den 5+ saken er om crew tar wound istedet for Hellcannon :)

Takk for kampene!

Det var mye morro, og noen harde slag. Litt synd jeg ikke fikk stompa bygningen på slag 4, for det hadde nok endret utfallet av slaget endel (muligens så mye som 1450 VP!). Det er godt å vite til neste gang når Hydra skal spise stakkarslige tropper i en bygning :p

InnleggSkrevet: Man Jun 25, 2012 9:42 am
@Nubee
Hellcannon har monster&handlers regelen, for hvert wound må man rulle en terning. På en 5+ dør en crewman i stedet, så det er en slags 5+ ward for kanona :)

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Jun 25, 2012 10:31 am
GhetorixInnlegg: 1688Bosted: LillehammerRegistrert: Tor Mar 03, 2005 9:57 pm
Aha, jammen da skjønner jeg. Jeg tok det som god fisk at det var den gode gamle 5+ demon warden jeg, silly me.

-Stian-

Avlogget Profil Nettside
InnleggSkrevet: Man Jun 25, 2012 1:03 pm
Nubee skrev:
Aha, jammen da skjønner jeg. Jeg tok det som god fisk at det var den gode gamle 5+ demon warden jeg, silly me.

-Stian-

Silly you.

Avlogget Profil

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 2 av 3
35 innlegg
Gå til side Forrige  1, 2, 3  Neste
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 2 gjester
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet