Forfatter Melding

<  Spillfestivalen Arcon  ~  Feedback Fantasy 2012

InnleggSkrevet: Søn Jun 24, 2012 5:40 pm
ArchangelInnlegg: 3444Bosted: Oslo rock cityRegistrert: Ons Mar 09, 2005 8:57 pm
Heisann!
Hvis dere har noen tilbakemeldinger å komme med, vil arrangørene gjerne høre det :)

Vil ellers takke for en hyggelig helg med god stemning.

Egne tanker om turneringen og gjennomføringen:

-Var enkelte punkter som kunne vært klarere presisert i regelpakke. Det var også en feil i tidsskjemaet. Slurv fra arrangørs side :)
-Til neste år vil jeg vurdere å kjøre turneringen på 1 dag som Frederick har gjort de siste årene. 4 slag. Tanker om dette?
-Hvordan synes folk terrenget var? Spesielt med tanke på at man fulgte utsettsmetoden fra regelboka. Fungerte dette?

Oh Finland, Finland, Finland... ...the land of 15 power dices, roaming Dragons and never-ending gunlines. There shall armies of 13 models fight for glory, there shall the five armies of doom point their guns at enemies.
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Søn Jun 24, 2012 7:32 pm
ThornInnlegg: 895Registrert: Ons Sep 14, 2011 10:46 am
Først og fremst, takk for en godt gjennomført turnering.

Jeg syntes det var morsomt å spille, spesielt pga. mine to hydraer som jafset i seg horder av styrker, hele tiden ;)

Personlig liker jeg at dagen ikke strekker seg for lenge, men om man har to slag tidlig og så kanskje en times pause til å kunne strekke på seg, se seg litt rundt og få spist litt godt, kan det sikkert fungere fint å ta 2 slag til og avslutte da. Det blir vel raskt 12 timers lang dag i såfall.

Det å sette ut terreng gikk helt greit. Mye bra oppsett rundt på bordene. Jeg følte at skog ofte var litt så som så, siden trærne ikke kunne flyttes på, og det ble litt vanskelig å manøvrere styrkene gjennom dem. Ellers så det jo ikke så fint ut med direkte treplater, men det fungerte helt fint å spille på.

Til sist vil jeg si at jeg liker litt bedre ETC måten man får VP for (det er vel gamle edition reglene ja?). Det føles utrolig kjedelig å mose 39 stk i en unit, for å ikke klare å ta igjen siste, og dermed få 0 poeng.

InnleggSkrevet: Man Jun 25, 2012 9:55 am
ArchangelInnlegg: 2795Bosted: OsloRegistrert: Søn Jan 18, 2009 4:05 pm
Jeg har litt feedback til dem som pakket ned terrenget dere brukte.

Når jeg sa "jeg kan kjøre terrenget ned til OMSK igjen om det er ordentlig pakket så man kan stable kassene bak i bilen" (ellers var det nemlig ikke plass uten å mose terrenget) betydde det ikke at alt terrenget skulle slenges, delvis etter type, i kasser i tilfeldige størrelser så det var overfylte kasser i noen tilfeller og halvfylte kasser i andre tilfeller.

Det tok endel tid å pakke om, særlig fordi vi bare var to om det på slutten og ganske trøtte. Kontrasten til til 40k-spillerne, som hadde pakket sitt terreng ned ryddig og pent, var ganske tydelig. Så det ble litt knurring på telefon til aleksander i går :(

Sist endret av Kaptajn Congoboy den Man Jun 25, 2012 3:09 pm, endret 1 gang

InnleggSkrevet: Man Jun 25, 2012 2:43 pm
Battle BoarInnlegg: 659Bosted: ØrslauRegistrert: Man Apr 11, 2011 9:33 am
Takk for en vel gjennomført turnering! Jeg hadde det gøy i alle kampene og det er alltid hyggelig å bli kjent med nye mennesker :) Godt jobba fra arrangørene sin side (de få scenario-presiseringene underveis hadde fint lite innvirking på spillet)

Moralsk seier går vel til team-Toten som lørdag ble nektet adgang på dette utestedet:
Bilde

Det lover godt for årets Indian Summer!

InnleggSkrevet: Man Jun 25, 2012 8:24 pm
Wraith EngineInnlegg: 2038Bosted: Lake AreaRegistrert: Fre Mai 04, 2007 11:24 am
Jepp, vi vant den, je var itte langt unna da. Regna med at det kun var Elm som spilte Bad Religion:)

Men om det blir over 1 dag så er det veldig stor sjangs for at det ikke blir tur nedover fra bygda, er 2 dagers turneringer som er aktuelle å dra på.

Green is the new everything
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Jun 27, 2012 12:39 pm
ArchangelInnlegg: 3153Bosted: OsloRegistrert: Man Nov 14, 2005 2:39 pm
Resultater er lagt ut på rankingen! :mrgreen:

join Kings of War Norway (facebook)
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Jun 27, 2012 12:53 pm
Nærmer meg med stormskritt Mats! :mrgreen:

InnleggSkrevet: Ons Jun 27, 2012 12:59 pm
GhetorixInnlegg: 1785Bosted: OsloRegistrert: Tor Okt 28, 2010 5:55 pm
Jeg klarer ikke komme inn på rankinglista jeg.. Har noen andre problemer med det?

Some pirates achieved immortality by great deeds of cruelty or derring-do. Some achieved immortality by amassing great wealth. But the captain had long ago decided that he would, on the whole, prefer to achieve immortality by not dying.
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Jun 27, 2012 1:02 pm
Kom inn greit med en gang jeg skreiv brukernavn og passord.

Edit: Fikk feilmelding når jeg prøvde nå...

InnleggSkrevet: Ons Jun 27, 2012 1:07 pm
GhetorixInnlegg: 1785Bosted: OsloRegistrert: Tor Okt 28, 2010 5:55 pm
Går rett inn på forum.. Og klarer ikke komme in på ranking lista.. Får bare feilmelding.

Kunne du bare sjekke hvor på lista jeg ligger? :P

Some pirates achieved immortality by great deeds of cruelty or derring-do. Some achieved immortality by amassing great wealth. But the captain had long ago decided that he would, on the whole, prefer to achieve immortality by not dying.
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Jun 27, 2012 1:09 pm
ArchangelInnlegg: 3153Bosted: OsloRegistrert: Man Nov 14, 2005 2:39 pm
Fin rocket-jump av Øyvind.

Hans: du tok plassen min på 12.plass og knocka meg ned til 13.

join Kings of War Norway (facebook)
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Jun 27, 2012 1:10 pm
ArchangelInnlegg: 3444Bosted: Oslo rock cityRegistrert: Ons Mar 09, 2005 8:57 pm
RHQ har endret oppsettet på hjemmesiden sin. Jeg har ordnet ny link, så nå skal det være i orden..

Oh Finland, Finland, Finland... ...the land of 15 power dices, roaming Dragons and never-ending gunlines. There shall armies of 13 models fight for glory, there shall the five armies of doom point their guns at enemies.
Avlogget Profil

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 1 av 1
12 innlegg
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet