Forfatter Melding

<  Battle reports  ~  Video battle rep: Eldar vs Daemons Rogaleague finale!

InnleggSkrevet: Ons Nov 27, 2013 8:36 pm
JuggernautInnlegg: 1359Bosted: Stavanger/JørpelandRegistrert: Fre Sep 03, 2010 6:17 am
Kampen ble spilt den 17. november etter hva jeg greier å huske. Denne har allerede blitt spredd via facebook sidene til Warcry, men tar meg friheten med å legge den ut her. Blir dessverre bare en link til siden den ligger ute på.

Kampen ble spilt mellom Frank "Stinkbomba" Svaasand og Rafal "nagash" Wierzbicki. De som kjenner disse gutta vet at det er høy skillcap, Rafal har mange høye plasseringer i norske turneringer, 2 plass i NM, 2 plass på strategikon 9 og 1 plass på Winter War 10.
Frank på sin side har vakte stor oppsikt da han dukket opp på Invasion med 3 wraithknighter, og for å krone verket tok han like godt med seg Broadsides i Bastion og en Riptide. Med denne lista dro han i land en solid tredje plass. Han driver bloggen drittunger sammen med Bjørn Helge "Belge" (som for øvrig dro inn tredje plassen, med en hårfin seier over undertegnede). De legger ut ukentlige innlegg og har masse fete artikler om 40k og spilling generelt så kan anbefale å sjekke den ut.

Jeg gledet meg stort til denne matchen på forhånd siden Frank og Rafal har begge gått over en lengre periode uten å tape så å se disse to armeene krasje sammen var noe jeg gledet meg til. Frank stilte med omtrent det samme som han gjorde på årets Invasion, og Rafal stilte med sin screamer heavy liste. Selv om Rafal kan nok sies å være den mest meriterte spilleren av disse så har Frank minst like bred erfaring. (Bare å glede seg for de som møter ham på turneringer!)

Her er linken til videoen: http://www.drittunger.no/?p=1583
Cheers :D

-Drums of War

- Winterfall

ETC- 2016.
Team Norge - Orcs & Goblins
Ny kanal for kamprapporter.
https://www.youtube.com/channel/UCvnfmG6pYRFChFyeuwApAJg
Avlogget Profil

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 1 av 1