Forfatter Melding

<  Generell diskusjon  ~  Returnerende spiller i Oslo

InnleggSkrevet: Tir Aug 09, 2016 10:14 am
GremlinInnlegg: 3Registrert: Tir Aug 09, 2016 9:53 am
Hei godtfolk.

Jeg lurer på om det er noen som ønsker å spille litt WH40K i Oslo området som har tid til en ny spiller?

Jeg spilte litt WH40K for ca 20 år siden, og gjennopptok hobbyen for en måned siden. Har Lest meg opp på reglene (som naturligvis har endret seg litt på 20 år.....) og satt meg litt inn i takktikk. Har handlet inn og malt en 500 poengs Tau army nå, men kun prøvespilt en gang. Selv om reglene er lest nøye så sitter nok ikke rutinen helt før jeg får prøvd det ut i praksis flere ganger.

Ser at det er lite aktivitet på forumet, men prøver allikevel å finne ut om det finnes noen der ute å spille med fra tid til annen. Vet at det spilles på Outland på mandager og at det er mulig å spille på grønnland på lørdager, men er litt usikker på om dette passer inn i et hektisk liv med jobb, samboer og barn. Tenkte derfor å sjekke om det finnes flere i samme situasjon som kunne tenke seg å avtale spilling av og til når tidsklemma tillater det.

Har bil så det er ikke veldig farlig om det er i Oslo sentrum, selv om jeg helst vil slippe å kjøre til Hamar for å spille. (Utelukker forøvrig ikke det heller vist spilletrangen blir for stor og motspillerene for få) Har også fått skaffet meg litt tarrain som i kombinasjon med spisestuebordet muligjør spilling hos meg også.

Skulle det være andre familiefedre i samme situasjon som har tid og lyst til å spille litt, og tolererer at jeg må slå opp litt for ofte i regelboka de første gangene så hadde det vært hyggelig med et svar her eller som PM :)

mvh:

Magne

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Aug 09, 2016 11:32 am
Greylord OutriderInnlegg: 220Bosted: OsloRegistrert: Lør Apr 18, 2015 8:01 pm
Hvor i Oslo-området holder du til?

Per-Kenneth
http://www.realgamersusedice.com
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Aug 09, 2016 1:46 pm
holder hus på Torshov :-)

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Aug 09, 2016 1:55 pm
Enigma FoundryInnlegg: 406Registrert: Ons Okt 14, 2015 3:55 pm
Tenkte jeg skulle gi en headsup om at OMSK endrer spilldag fra lørdag til torsdager fra og med torsdag 18/8. Alle miniatyrspillere fra alle systemer, nybegynnere som gamle ringrever, er mer enn gjerne velkommen til å komme og spille fra kl 17-23 på torsdager i Grønlandsleiret 41 (rkl 1.etg). Ta også gjerne turen innom om du bare er nysgjerrig og ønsker å ta en titt :)

Link til Kickoff-eventet på Facebook: https://www.facebook.com/events/237142480017730/

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Aug 09, 2016 2:38 pm
GobberInnlegg: 18Registrert: Tor Mai 28, 2015 1:00 pm
Selv om man spiller hovedsakelig på mandager på Outland (som holder oppe til vi er ferdige) er det mulig å spille andre dager. Her er facebookgruppen.

https://www.facebook.com/groups/446573672155284/

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Aug 09, 2016 4:16 pm
Greylord OutriderInnlegg: 220Bosted: OsloRegistrert: Lør Apr 18, 2015 8:01 pm
Jeg er alltids åpen for å spille, men har 4 unger hjemme, så jeg er litt låst til å spille her. Bor i Ytre Enebakk

Per-Kenneth
http://www.realgamersusedice.com
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Aug 09, 2016 8:10 pm
Takk for responsen.

Dette virker lovende. Kanskje Tau gutta mine endelig kan få litt juling 8)

Da lurer jeg på om jeg skal vøge meg ned på OMSK på kick off'en.

Ellers så takker jeg gjerne ja til spilling i Enebakk også :-) Hadde vært veldig hyggelig å spille litt. Og hverken reiseveien eller barn er noe hinder for meg, bare husk at du har med en nybegynner å gjøre ;-)

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Aug 09, 2016 8:20 pm
Enigma FoundryInnlegg: 406Registrert: Ons Okt 14, 2015 3:55 pm
Taukall skrev:

Da lurer jeg på om jeg skal vøge meg ned på OMSK på kick off'en.

Kult! :) Sees!

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Aug 09, 2016 8:51 pm
Greylord OutriderInnlegg: 248Bosted: ørneredetRegistrert: Tor Sep 25, 2008 6:30 pm
Anbefaler deg også til å ta turen innom GW for wh40k nybegynner opplæring :D (Beginner´s sunday om jeg ikke tar helt feil :? )

Dark/Light/Twilight Space Elves-fan #1 :)
Avlogget Profil

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 1 av 1
9 innlegg
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet