Forfatter Melding

<  Generell diskusjon  ~  Hilsen fra Games Workshop i Nottingham!

InnleggSkrevet: Tor Jan 12, 2017 7:05 pm
GhetorixInnlegg: 1553Bosted: MossRegistrert: Tir Sep 06, 2005 11:30 am
Tabletopbattle ( Moss) skal begynne med salg av GW produkter neste mnd. forvent en bestilling iløpet av kort tid :)

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Søn Jan 15, 2017 10:24 am
GremlinInnlegg: 2Registrert: Søn Jan 15, 2017 10:16 am
Hei Sil,

Jeg skulle gjerne hatt mulighet til å bestille fra Games Workshops webside uten å måtte betale moms to ganger. GW tar norsk moms på sin webside, og norsk tollvesen tar moms når pakken kommer til norge.

Er dette noe dere kan eller har tanker om å se på? Jeg har bestilt pakker fra f.eks. Amazon, og de tar norsk moms uten at jeg må betale momsen på nytt til tollvesenet, så det burde være mulig. Det hadde vært kjempebra å kunne bestille exclusive-miniatyrer uten å måtte betale dobbel pris for dem.

Forøvrig er jeg kjempeimponert over den snuoperasjonen GW har fått til i det siste, og etter at jeg droppet 40K og Fantasy helt, så står det nå nymonterte Eldar Guardians på mitt stuebord og både Deathwatch Overkill, Lost Patrol og Assasinorum Execution Force har funnet vei inn i mine hyller. Og White Dwarf kjøpes igjen månedlig.

Vennlig og positiv hilsen,
John Ivan

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Søn Jan 15, 2017 10:31 am
Wraith EngineInnlegg: 2315Bosted: KristiansandRegistrert: Tor Jul 21, 2005 5:52 pm
Harpoon71 skrev:
Hei Sil,

Jeg skulle gjerne hatt mulighet til å bestille fra Games Workshops webside uten å måtte betale moms to ganger. GW tar norsk moms på sin webside, og norsk tollvesen tar moms når pakken kommer til norge.

Er dette noe dere kan eller har tanker om å se på? Jeg har bestilt pakker fra f.eks. Amazon, og de tar norsk moms uten at jeg må betale momsen på nytt til tollvesenet, så det burde være mulig. Det hadde vært kjempebra å kunne bestille exclusive-miniatyrer uten å måtte betale dobbel pris for dem.

Forøvrig er jeg kjempeimponert over den snuoperasjonen GW har fått til i det siste, og etter at jeg droppet 40K og Fantasy helt, så står det nå nymonterte Eldar Guardians på mitt stuebord og både Deathwatch Overkill, Lost Patrol og Assasinorum Execution Force har funnet vei inn i mine hyller. Og White Dwarf kjøpes igjen månedlig.

Vennlig og positiv hilsen,
John Ivan

Når dette har skjedd meg så har jeg bare tatt kontakt med gw sin kundeservice og fått momsen det norske tollvesenet tok tilbake på konto etter 2-3 dager. Går ekstra fort hvis du har betalt med PayPal.

Join the Invasion
www.Invasion.no
Avlogget Profil Nettside
InnleggSkrevet: Søn Jan 15, 2017 10:37 pm
WarlockInnlegg: 3911Registrert: Søn Aug 31, 2008 11:06 am
jepp, noen ganger glemmer gw å legge inn at sendingen er DDP. Bare å kontakte gw så fikser de det.

[url=http://www.2d6.no/viewtopic.php?f=14&t=3547]My painting Blog[/url]
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Jan 16, 2017 2:07 pm
GremlinInnlegg: 2Registrert: Søn Jan 15, 2017 10:16 am
Det er jo kjempeflott å høre.
Hva gjøres det med avgiften til speditør i slike tilfeller? Refunderes den også? Hvis ikke så er vi nesten like langt.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Lør Feb 18, 2017 1:26 am
ElectromancerInnlegg: 180Bosted: GjøvikRegistrert: Fre Sep 23, 2011 7:29 am
Jeg driver miniatyravdelingen av Gjøvik Tabletop, en forening for studenter ved NTNU i Gjøvik. Vi har rundt 200 medlemmer, og jeg vet det er en annen, mindre forening her oppe som også driver med miniatyrspill (Mjøshammer, de er på Facebook).

Har hørt noe rykter om at det skal åpne en Outland i Hamar, men utenom det er det ingen miniatyrforhandlere i Gjøvik såvidt meg bekjent. Nærmeste ellers er vel Lillehammer og Moss.

Nå som Høgskolen i Gjøvik er blitt en del av NTNU har det vært mye tilflytning, og ettersom aktiviteter som Dungeons & Dragons har blitt mye mer sosialt akseptabelt i det siste tror jeg også det finnes et marked for miniatyrspill her oppe. Jeg kan ta det opp på facebook-siden vår, se hvor mange som kunne vært interessert.

Avlogget Profil

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 2 av 2
21 innlegg
Gå til side Forrige  1, 2
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet