Forfatter Melding

<  Generell diskusjon  ~  Hvem har jeg med å gjøre?

InnleggSkrevet: Ons Jan 11, 2012 1:56 pm
WarlockInnlegg: 3910Registrert: Søn Aug 31, 2008 11:06 am
Du bor da ikke langt unna OMSK sine lokaler.

Det spilles der hver fredag kveld og 40k spillere savnes da det for det meste spilles Warhammer Fantasy og Warmahordes.

Velkommen på forumet og sjekk ut OMSK underforumet for detaljer om medlemskap og spilldager.

[url=http://www.2d6.no/viewtopic.php?f=14&t=3547]My painting Blog[/url]
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Jan 11, 2012 1:59 pm
Enigma FoundryInnlegg: 416Bosted: OsloRegistrert: Ons Jan 05, 2011 1:13 pm
MarskalkTor skrev:
Hallais, Tor heter da jeg, har spilt i ca 4 år, er en hardcore IG spiller, har totalt ca 30.000 poeng med dem og stiger med et godt tempo da jeg kjører et Armoured Regiment :)

holder til på Grønland i Oslo, så er på outland så ofte jeg kan, driver for tiden med og bygge et apocalypse bord som jeg håper skal være ferdig til sommern. hehe

OMSK på fredager og Outland på onsdager! Hjertelig velkommen skal du være, vi trenger nytt blod på 40kscenen i Oslo!

InnleggSkrevet: Lør Feb 04, 2012 1:02 pm
Holy ZealotInnlegg: 26Bosted: lindesnesRegistrert: Man Aug 23, 2010 4:05 pm
hey :D
spiller warhammer 40k md space marine (1370 pts.) men har en liten orc army så drive litt md de å ;P (700 pts. )
og er fra kr.sand å bare kontakt vist noen vil ta en match ;)!

InnleggSkrevet: Man Feb 06, 2012 6:35 pm
FennbladeInnlegg: 119Registrert: Tir Jan 24, 2012 11:48 am
Aloha,

Heter Kim, bor i Oslo, og har spilt Warhammer av og på siden 1997, 40,000 siden 1998. Jeg har også vært innom Gorkamorka og Battlefleet Gothic. Nå begynner det å bli endel år siden sist (rundt fem av dem, tenker jeg), men har såvidt begynt å male litt igjen, primært orker og gretchin i håp om å dra i gang en liten Gorkamorka-kampanje, men også litt med tanke på å ordne en orkehær sånn på sikt.

Ellers har jeg diverse Eldar, Black Templars, Tau Empire, Lizardmen, Chaos Warriors, Dark Elves og Beastmen liggende, i varierende grad av brukbarhet. Nå da jeg endelig har fått litt plass tenkte jeg å pusse dem opp én etter én, og prøve å unngå for mange sideprosjekter. Føler ikke altfor mye av det er i spillbar (dvs. helt ferdigmalt) stand akkurat for øyeblikket, men man kan jo gjøre et unntak iblant. Lurer på å ta en kikk på miljøet på Outland etterhvert, har også et par kamerater jeg kan prøve å dra med meg.

InnleggSkrevet: Tir Feb 14, 2012 8:06 pm
Enigma FoundryInnlegg: 450Bosted: Divergence 1%Registrert: Man Aug 31, 2009 9:48 am
40K er som flere tidligere har sagt mye populært på Outland på onsdager og OMSK på fredager. Men Battlefleet Gothic, spiller du det ennå? I så fall tar jeg gjerne en runde! :D

InnleggSkrevet: Søn Apr 01, 2012 9:21 pm
GobberInnlegg: 15Registrert: Tor Jan 19, 2012 5:20 pm
Heisann!

Roger her!
Har nesten akkurat begynt å spille 40K.
Snart fedrdig å male min Black Templar hær på 1500pts. Er veldig nybegynner.

Holder til på Sundvollen/hønefoss området, men er stadig innom gutta på GW butikken i Oslo.

Så hvis noen i området har lyst på en veldig nybegynner kamp så tar jeg gjerne noen kamper slik at jeg får lært meg det litt bedre.

Så snart jeg er ferdig å male hæren min så er planen å begynne å lage meg ett spillebord, så jeg sitter mye foran miniwargaming.com og worthy painting og andre sider og ser på how to make filmer. hehe...

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Jun 28, 2012 8:58 pm
Battle BoarInnlegg: 574Bosted: Oppegård(oslo)Registrert: Lør Mai 05, 2012 12:14 am
WAAAGH!

Andreas er navnet,
Har holdt på med warhammer 40k siden jeg var fjorten (8 snart 9 år siden med pauser :P) har en 2k smurfe armè og for ikke lenge siden startet med ett ork prosjekt (freebootaz) som kommer nå opp med... killa kans.. 5 nobz.. + resten av AOBR bor i Oppegård Akershus og er ofte i Oslo
men hakke spilt siden thirdeddition!
Så hadde vært fint om noen som vil spille, ja i oslo (outland eller GW )
med en som har litt erfaring bak lore og spill (men ikke 100%) også ved tanke på at sixth eddition reglene kommer nå blir nokk ikke jeg alene^^

Ha en fin sommer.
Andreas

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Des 06, 2012 10:27 am
ElectromancerInnlegg: 185Registrert: Man Jun 04, 2012 10:19 am
Bättre sent än aldrig. Mauritz är namnet, Har bott i Oslo sedan ett år. Spelar 40k (BA). Har även Battlefleet Gothic, men har tyvärr inte de i Oslo för tillfället. Har spelat en del på OMSK när jag fått tid. Hoppas kunna spela mycket 40k under våren.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Feb 13, 2013 10:36 pm
GobberInnlegg: 12Registrert: Ons Feb 13, 2013 9:59 pm
Hallo hallo,

navnet er Mads. Har vært interessert i WH/40k i rundt 15 år, og har spilt endel av og på i løpet av årene. Å komme inn på forumet her er en del av mitt tapre forsøk på å gjenoppta hobbyen igjen etter rundt 4 år på sidelinjen.

Av interesse må jeg si jeg har vært innom de fleste spillene, men med fokus på 40k, med litt Gorkamorka og Necromunda på siden. Prosjektet nå er å få blåst liv i mine Tallarn Imperial Guard, og å på sikt kanskje gjenopplive mine Grot revolutionaries (Viva la revolution!)

- Grotz revolutionaries (IG)
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Fre Apr 26, 2013 9:40 pm
GremlinInnlegg: 2Bosted: Drammen/SandeRegistrert: Fre Apr 26, 2013 9:04 pm
Let me introduce myself. I`m a 31 year old from Malta
http://no.wikipedia.org/wiki/Malta

Before we moved to Norway a year ago i used to play in the 4th and 5th edition with Daemons, Chaos Marines and Eldar.
I have my armies still in Malta but in June i will bring over my Daemons and would really like to start gaming again if i find someone willing to.
I bought the 6th edition rulebook and the 6th edition Daemon codex.
If anyone is interested please either e mail me or reply here

InnleggSkrevet: Tir Apr 30, 2013 1:32 pm
TrencherInnlegg: 77Bosted: Troms fylkeRegistrert: Lør Feb 02, 2013 2:28 pm
eldrad2000 skrev:
Let me introduce myself. I`m a 31 year old from Malta
http://no.wikipedia.org/wiki/Malta

Before we moved to Norway a year ago i used to play in the 4th and 5th edition with Daemons, Chaos Marines and Eldar.
I have my armies still in Malta but in June i will bring over my Daemons and would really like to start gaming again if i find someone willing to.
I bought the 6th edition rulebook and the 6th edition Daemon codex.
If anyone is interested please either e mail me or reply here

A great way to find players is ider to search up "dramman gaming klubbs" or ask the nearby hobby shop or miniatyr store or just checking the forumes :)
btw its great to see your flame for the game has come back to ;)

InnleggSkrevet: Ons Mai 08, 2013 7:26 pm
GremlinInnlegg: 1Registrert: Tir Apr 23, 2013 10:39 pm
Heisann

Geir er navnet og jeg spiller litt fantasy og jeg spiller litt 40k, har spilt tyranids i sånn ca 3-4 år før jeg nå nylig bytta over til å spille Tau, skulle gjerne ha fått spilt mer av de nye Tau siden over de siste 3-4årene har jeg likt mine bugs mindre og mindre og fått litt dilla på techno raser.

Er litt usikker på spillemulighetene omkring Oslo, hørte det var åpent for 40k på Outland på onsdager og søndager, og så var det OMSK på fredager og på GW på Torsdager, men jeg lurer litt på hvilke tider dette dreier seg om siden jeg kommer fra Jaren og ta tog så langt kan være litt slitsomt.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Mai 08, 2013 10:00 pm
Battle BoarInnlegg: 574Bosted: Oppegård(oslo)Registrert: Lør Mai 05, 2012 12:14 am
Draco! snakket med deg ett par ganger på Dakka :D Velkommen til ¨vårt¨ norske forum, Omsk er nå på Tirsdager fra kl 17:00 Men velkommen til gjengen :D

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Jun 27, 2013 11:06 pm
GremlinInnlegg: 3Bosted: LillestrømRegistrert: Tor Jun 27, 2013 6:23 pm
Hejsan! Jag heter Simon, köpte mitt första warhammer-set någonsinn igår i Oslo. Helt ny till miniatyrspelet. Har bara spelat lite Dawn of War 2 och Space Marines tidigare.

Hoppas att jag kommer kunna komma in i Warhammer 40k rätt fort för jag tycker verkligen om vad det verkar vara efter att ha kollat ett flertal videos på youtube om det, och ett par matcher.

Hoppas jag kommer kunna lära känna er alla! :D

Bring the plagues!

InnleggSkrevet: Tor Jun 27, 2013 11:13 pm
WarlockInnlegg: 3910Registrert: Søn Aug 31, 2008 11:06 am
Velkommen skal du være!

[url=http://www.2d6.no/viewtopic.php?f=14&t=3547]My painting Blog[/url]
Avlogget Profil

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 8 av 10
143 innlegg
Gå til side Forrige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10  Neste