Forfatter Melding

<  Generell diskusjon  ~  Hvem har jeg med å gjøre?

InnleggSkrevet: Tor Jun 27, 2013 11:20 pm
Battle BoarInnlegg: 574Bosted: Oppegård(oslo)Registrert: Lør Mai 05, 2012 12:14 am
XaNer0 skrev:
Hejsan! Jag heter Simon, köpte mitt första warhammer-set någonsinn igår i Oslo. Helt ny till miniatyrspelet. Har bara spelat lite Dawn of War 2 och Space Marines tidigare.

Hoppas att jag kommer kunna komma in i Warhammer 40k rätt fort för jag tycker verkligen om vad det verkar vara efter att ha kollat ett flertal videos på youtube om det, och ett par matcher.

Hoppas jag kommer kunna lära känna er alla! :D

Bring the plagues!

Tjing tjing Simon! Velkommen til gjengen!
Hvilken hær ble det? :)

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Jun 27, 2013 11:23 pm
GremlinInnlegg: 3Bosted: LillestrømRegistrert: Tor Jun 27, 2013 6:23 pm
Tack tack! :D
Ska in till Oslo igen någon gång snart och införskaffa en wash, för det glömde jag igår. Sen kan jag måla mina Plague Marines! :D

InnleggSkrevet: Tor Jun 27, 2013 11:25 pm
GremlinInnlegg: 3Bosted: LillestrømRegistrert: Tor Jun 27, 2013 6:23 pm
Phatonic skrev:

Tjing tjing Simon! Velkommen til gjengen!
Hvilken hær ble det? :)

7 Plague Marines. :)
Tänkte att jag börjar väldigt enkelt.
Ska nog köpa Dark Vengeance packet någon gång snart också.

InnleggSkrevet: Man Jul 01, 2013 12:37 pm
GremlinInnlegg: 4Registrert: Man Jul 01, 2013 12:22 pm
Hei Jeg heter Sebastian. Jeg kjøpte mine første warhammer 40k spill for omtrent 10 år siden. Jeg har spilt veldig lite. Er nå 23 år. Har lyst til og begynne og spille men har ingen og spille med. Jeg har en Spacemarine Ultramarines hær på omtrent 2500p og en Tau hær på runt 1500 points. Jeg bor i Oslo området. Send meg en mail eller noe Sebastian_ka1@msn.com hvis noen vil spille.

PS Er rusten på reglene.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Jul 04, 2013 9:23 am
ElectromancerInnlegg: 180Bosted: GjøvikRegistrert: Fre Sep 23, 2011 7:29 am
Sebastian skrev:
Hei Jeg heter Sebastian. Jeg kjøpte mine første warhammer 40k spill for omtrent 10 år siden. Jeg har spilt veldig lite. Er nå 23 år. Har lyst til og begynne og spille men har ingen og spille med. Jeg har en Spacemarine Ultramarines hær på omtrent 2500p og en Tau hær på runt 1500 points. Jeg bor i Oslo området. Send meg en mail eller noe Sebastian_ka1@msn.com hvis noen vil spille.

PS Er rusten på reglene.

OMSK har et hyggelig spillmiljø for bl.a 40k i Grønlandsleiret 41. Åpent på tirsdager fra klokken 17:00

http://www.2d6.no/viewforum.php?f=35

InnleggSkrevet: Tir Sep 24, 2013 4:13 pm
TrencherInnlegg: 76Registrert: Tor Feb 14, 2013 1:58 pm
Hoy!

Jeg spiller 40k, holder til i Rogaland og har spilt aktivt i 1 år. Jeg er med i en liten klubb http://www.drittunger.no, og vi arrangerer turneringer, ligaer og masse annet.

Om du/noen skulle være i området, så er det bare til å ta kontakt på vår hjemmeside, så stiller vi opp for kamp. Har 2-3 klare bord, og masse terreng. I tillegg er det som regel alltid noen som vil spille der.

Om du ikke er i området, men liker å komme med synspunkter, eller bare er interessert i hobbyen. Da ønsker vi deg/dere velkommen på:

www.drittunger.no

Så til slutt ønsker jeg alle lykke til videre, å på med kamp barten!

MVH Stinkbomba

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Søn Okt 20, 2013 10:55 pm
ElectromancerInnlegg: 167Registrert: Tir Jul 02, 2013 11:58 pm
Hei! Jeg heter Amir og er 23 år gammel. Kommer fra sørlandets perle og spiller de ekle Nids. Begynte rundt Mai i år (13) og har allerede skaffet meg 3,3k med Nids.
Jeg har kun tidligere spilt WHF og det var flere år siden.

Jeg prøver å bli en bedre maler, men jeg er først og fremst en spiller og samler :)

Jeg har kun fått muligheten til å spille to turneringer til nå, Invasion og Strategikon. 29 plass på første og 19 plass på den andre.

Ser fram til et nytt Codex til Nids og Winter War turneringen i Mars.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Nov 27, 2013 1:33 pm
Holy ZealotInnlegg: 35Registrert: Tor Okt 24, 2013 6:51 pm
Heisann,

Siden jeg har begynt å skrive litt her inne jeg også, så tenkte jeg det var høflig å presentere seg: Jeg heter Øyvind, er 34 år, bor på Kløfta utenfor Oslo, jobber som systemutvikler og har kone og 3 barn.

Jeg drev mye med 40K i alderen 13-18 år, men de siste 16 årene har alt stått og støvet ned på loftet. I sommer snakket jeg og en kamerat om å starte opp med hobbyen igjen, så nå i nyere tid har jeg spilt fra og med mai 2013.

Hærene jeg spiller er Orks og Necrons, og jeg har også ganske mye modeller til Blood Angels fra gammelt av, men alt her er altså minst 16 år gammelt og mange av modellene fra denne tiden ser ganske horible ut. Necrons hadde jeg ikke noe av fra før, så det er min nye hær, og har også kjøpt ganske mye tilskudd til orkene mine.

Skal prøve å poste endel her inne, og kanskje også få lagt ut noen bilder når jeg kommer meg ordentlig i gang med malingen igjen. Merker at jeg er litt rusten på maleteknikk, men det kommer raskt tilbake igjen merker jeg :)

Vi snakkes!

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Søn Jan 19, 2014 12:19 am
GremlinInnlegg: 4Registrert: Lør Des 07, 2013 9:30 pm
Hei!

Steffen her. Fra lofoten. Holdt på med warhammer for rundt 10 år siden. Etter æ klart å lur ei dame tel å fltt inn med mæ, å vi fikk ordna oss ei lita jenta, s va det på tide å slepp "nerden" ut av skapet igjen. Det heilt endte med en telefon fra gamezone.no der dem lurte på kem æ va, Siden dem sjelden fikk inn så store bestillinge.

Her går det i Tau å Orks, samle på to hæra siden æ desverre ikje veit om nån andre som spælla rundt omkring her. Håpe å snuble over nån her inne, eventuelt bli kjent med folk som dela samme interesse :)

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Jul 16, 2014 5:18 pm
GobberInnlegg: 24Registrert: Søn Jun 01, 2014 2:27 pm
Jeg heter ... Mikkel. Jeg er 25 år, og har holdt på med GW-hobbyen (av-og-på) i ca halvparten av dem. Mesteparten av tiden har jeg brukt på å male og modellere, og jeg begynte ikke å spille aktivt før i fjor. Prøvde å være med på malekonkurranser av og til og har vunnet noen av dem. Det kuleste var nok å komme på andreplass i Golden Griffon i 2005. Blir ikke så mye av det lenger da jeg heller prøver å rette fokuset mot spilling. Henger litt på Outland på mandager, og jeg prøvde meg også på Arcon i år. For min del er fokuset rettet mot 40k. Problemet er at jeg synes 40k er så fantastisk kult at jeg aldri klarer å bestemme meg for hvilken hær det er jeg vil spille. Men stort sett er det Imperiet, og kanskje aller helst Inkvisisjonen. Holder på med en alliert liste melllom Imperial Guard og Ordo Malleus (bruker litt GK og litt fra Codex:Inquisition), samt litt Dark Angels, Tau og Chaos (både 40k og fantasy). Har snakket litt med chranos om å dra i gang LoTR SBG igjen, så da blir det nok noe av det også. Bør vel ha en ferdigmalt hær i løpet av dette tiåret.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Jul 16, 2014 11:18 pm
Battle BoarInnlegg: 574Bosted: Oppegård(oslo)Registrert: Lør Mai 05, 2012 12:14 am
mikkel skrev:
Jeg heter ... Mikkel. Jeg er 25 år, og har holdt på med GW-hobbyen (av-og-på) i ca halvparten av dem. Mesteparten av tiden har jeg brukt på å male og modellere, og jeg begynte ikke å spille aktivt før i fjor. Prøvde å være med på malekonkurranser av og til og har vunnet noen av dem. Det kuleste var nok å komme på andreplass i Golden Griffon i 2005. Blir ikke så mye av det lenger da jeg heller prøver å rette fokuset mot spilling. Henger litt på Outland på mandager, og jeg prøvde meg også på Arcon i år. For min del er fokuset rettet mot 40k. Problemet er at jeg synes 40k er så fantastisk kult at jeg aldri klarer å bestemme meg for hvilken hær det er jeg vil spille. Men stort sett er det Imperiet, og kanskje aller helst Inkvisisjonen. Holder på med en alliert liste melllom Imperial Guard og Ordo Malleus (bruker litt GK og litt fra Codex:Inquisition), samt litt Dark Angels, Tau og Chaos (både 40k og fantasy). Har snakket litt med chranos om å dra i gang LoTR SBG igjen, så da blir det nok noe av det også. Bør vel ha en ferdigmalt hær i løpet av dette tiåret.

Hei Mikkel! spiller litt på Outland selv fram og tilbake... ikke i det siste pga ferie men er tilbake nå :D så er alltids opp for 40k men er Keen på å bli med på Lotr/hobbit spiller det sjeldent så alltids morro å møte andre som spiller litt skirmish games ^^

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Jul 16, 2014 11:46 pm
WarlockInnlegg: 3910Registrert: Søn Aug 31, 2008 11:06 am
Jeg har laget en gruppe på facebook for å promotere mer lotr spilling i oslo området. Har helt glemt å legge den opp her på forumet. Bare å be om å bli lagt inn i gruppen.

[url=http://www.2d6.no/viewtopic.php?f=14&t=3547]My painting Blog[/url]
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Ons Nov 05, 2014 9:30 pm
GobberInnlegg: 19Registrert: Ons Okt 22, 2014 8:19 pm
Hei, Shroomie her, 27 år fra Oslo, bor i Fåvang for øyeblikket. Har alltid hatt sansen for warhammers, fra første stund, da jeg var en liten gutt på tur i London, jeg så et stort spillbrett med utsøkt terrain, alle figurene stilt opp, klare til kamp! Jeg ble trollbundet av dets sjarm og glede! :)

Det er et paradoks dog, at jeg aldri hatt eller tatt meg mye tid til warhammers før det siste året. Jeg har begynt å male litt fantasy og 40k om hverandre og gleder meg veldig til mitt første terningkast, i begge format. Vet enda ikke hvilket format jeg skal bygge min første arme i. Jeg vil male først, og lese så mye lore og codexer jeg klarer før den tid. I mellomtiden har jeg startet en maleblogg på forumet. Ta en titt og kom med ris og ros!

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Fre Jun 26, 2015 11:18 am
Enigma FoundryInnlegg: 405Bosted: NesoddenRegistrert: Tir Mar 01, 2011 8:23 am
Ivan, har spillt WfB noen år nå. Siklet på 40k orks en stund, etter siste mad max ble det avgjort. Har nå en brokete liten bande orker, som trenger motstand i Oslo.

InnleggSkrevet: Tir Jun 30, 2015 2:04 am
Ivovich skrev:
Ivan, har spillt WfB noen år nå. Siklet på 40k orks en stund, etter siste mad max ble det avgjort. Har nå en brokete liten bande orker, som trenger motstand i Oslo.

Velkommen til 40k og gruppa :D The Oslo WAAAAGH!grows! må ha flere ork vs ork kamper finner ikke noe mer morro og random :D

Avlogget Profil

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 9 av 10
143 innlegg
Gå til side Forrige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10  Neste
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet