Forfatter Melding

<  Generell diskusjon  ~  Norge invaderer Sverige!

InnleggSkrevet: Tir Apr 18, 2017 1:26 am
HaleyInnlegg: 5740Registrert: Lør Feb 11, 2012 2:12 pm
I år som i fjor dro en rekke nordmenn til Battle at Lund for å kjempe om gjeve titler. I fjor var vi kun 3 stk som tok turen, i år var vi hele 11. Gøy å være på tur med mange :)

Her er en kort oppsummering av våre prestasjoner:

Swedish Masters. Jeg vinner! Christian Brubakken er veldig, veldig nær å få 2. plassen her men ryker på en assassination som var 0.1mm unna å ikke gå (rent fysisk, utrolig close). Tor Egil fullfører med 4-1, men i realiteten fikk han denne gratis av Nicholas ettersom de begge var 3-1 og ikke gadd å spille siste kampen.

Team Tournament. Team Ginger får pallplass! Mats og Geir Vedeld slår seg sammen med Magnus "Ghost Fleet" Forslund og kjemper seg inn til en sterk 3. plass i et hardt felt. Christian BSB, Jonas og jeg var i finalen men røk dessverre ut i en nervepirrende avslutning: Jonas sin motstander trenger 11+ på 3d6 for å vinne kampen og nærmere coinflipp kommer man ikke. Stang-ut og pga tie breakers havner vi langt ned resultatsmessig.

Steamroller Side Event. Hans spiller finale mot Wedding. Det er veldig close men Hans får et overtak på attrition og Wedding må gå for en assassination. Dessverre ser ikke Hans alle vinklene som er satt opp og får ikke gjort det han trenger med dodge etc. Wedding har stang inn med terningene og vinner. Hans får 2. plass.

Invitationals. Jeg vinner! Hans og jeg er de eneste nordmennene. Hans ryker dessverre ut i første kamp i en jevn kamp mot Olov Winroth.

Sunday Steamroller. Mats kommer til finalen men forfeiter fordi han vil tidligere hjem. Det er langt fra Malmø til Oslo og til de som synes dette er lol så kan jeg anbefale å prøve 12-16 games på 4 dager først. Jeg er dessverre usikker på hva final standings ble i denne turneringen.

www.courageofcaspia.com
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Apr 18, 2017 2:40 pm
ArchangelInnlegg: 3153Bosted: Oslo rock cityRegistrert: Tir Mai 03, 2011 3:00 pm
Det hyggelige med lagturneringen for Team Ginger var at alle leverte 3-1 så vi kan trygt si det var en team effort!

15 min of shame - https://www.youtube.com/watch?v=SkzDfGMDhiA
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Apr 18, 2017 4:16 pm
JuggernautInnlegg: 1211Registrert: Tir Aug 07, 2012 11:56 pm
Mats - Ginger in spirit, Ginger by heart :)

Avlogget Profil

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 1 av 1
3 innlegg
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet