Forfatter Melding

<  Generell diskusjon  ~  Warmahordes har død ut? (spoiler: nei det har det ikke)

InnleggSkrevet: Tor Apr 19, 2018 9:33 am
GobberInnlegg: 14Bosted: MjøndalenRegistrert: Tor Aug 04, 2016 6:43 pm
Hei alle sammen.

Har warmahordes død ut? viker som det ikke er stor interessere for spillet lenger fra folk. Det er veldig synd fordi spillet er utrolig bra!

Hva kan vi gjøre for å bringe tilbake folk og få nye spillere til bordet?
Jeg tenker på Invasion i fjor, det var vel 8 deltagere!? fra året før der det var nesten 30styk...

Er det PP som har ødelagt miljøet eller har GW med sitt 40K tatt over?

Ser på nett at også det selges veldig mye brukt warmahordes, og at folk selger at dem eier innenfor spillet, dette er en synd trend for miljøet tenker jeg.

«Legion of Everblight»
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Apr 19, 2018 9:52 am
Site AdminInnlegg: 2017Bosted: OsloRegistrert: Man Mar 11, 2013 12:05 pm
Kan ikke snakke for distrikts norge, men Warmachine lever godt i hovedstaden, hvor det kjøres månedlige 16 mannsturneringer i regi av spillforeningen 2d6.

2d6 arrangerer også conquest 1 gang i året i Januar.

Det er selvfølgelig folk som gir seg med hobbyen her også, ref de som selger, men vi får også nye folk inn.

Desverre er det slik at folk er litt inaktive på forumene her, mens praten er gått over til slack, pm meg med epost adressen din så kan jeg sende deg en invite dit om du ønsker å være med der.

For Invasion sin del, så er jeg litt usikker, men vet at folk herifra (Oslo) har vært litt negative til formatet som har blitt kjørt tidligere og at det ikke har vært dedikerte arrangører på warmachine delen. Har ikke deltatt på invasion siden jeg spilte warhammer fantasy så dette er kun hva jeg har oppfattet fra andre, og trenger ikke nødvendigvis å stemme engang.

Nest turnering på 2d6 er annonsert under turneringer.

viewtopic.php?f=131&t=20819

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tor Apr 19, 2018 12:48 pm
JuggernautInnlegg: 1457Registrert: Søn Okt 03, 2010 7:20 pm
For å bygge på det vizier87 sier, så mener jeg også at det kan komme av at turneringene i utlandet er såpass bra og billig nå, at det blir vanskelig å prioritere f.eks Invasion eller Indian Summer over en utlandstur.

InnleggSkrevet: Fre Apr 20, 2018 5:10 pm
ThornInnlegg: 777Bosted: RaufossRegistrert: Man Feb 12, 2007 4:48 pm
For alle som ikke er på slack så kan det virke som at det har dødd ut. Det meste av diskusjon rundt wmh foregår der. Oslo og Gjøvik er samlet der i det minste.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Lør Apr 21, 2018 11:10 am
Holy ZealotInnlegg: 35Bosted: OsloRegistrert: Lør Jun 04, 2011 4:06 pm
Tror inntrykket kommer mye av tonen av de mest vokale klagerne på internett. Det er mye dommedags hyl der ute. Men det er definitivt på tide med mer rekruttering til verdens kuleste miniatyrspill!

Går ikke an å over rekkruttere så her er det bare å svinge i gang.

Jeg starter en company of iron campaign om en stund som en lavterskel inngangsport til spillet.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Tir Sep 04, 2018 12:56 pm
Site AdminInnlegg: 2017Bosted: OsloRegistrert: Man Mar 11, 2013 12:05 pm
litt mer action på slack når det gjelder warmachine. Så ikke fortvil over at det er litt lite liv her.

Join 2d6 Slack

Avlogget Profil

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 1 av 1
6 innlegg
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet