Forfatter Melding

<  Taktikk og lister  ~  Listehjelp til en N00b

InnleggSkrevet: Man Sep 14, 2015 8:12 am
FennbladeInnlegg: 107Registrert: Fre Okt 17, 2014 11:42 am

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Sep 14, 2015 11:24 am
JuggernautInnlegg: 1455Registrert: Man Apr 18, 2011 9:44 pm
jeg på virkes ikke av net lister :P

Cricel Xmas

Min nettbutikk Frozenforge.com
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Sep 14, 2015 11:31 am
Etter og ha bygged Martin sin liste og spilt mot han engang (ikke mot fist) så skjønner jeg hvorfor det snurer for han.

Jeg tror dog at du får mer jobb ut av sentinelen og 16 fire AOEr samt 16 pow 12 weapon mastere med rangded attacks. I tilleg så har du forsatt cetrati bunkeren til Xrexis.

bare i medium infateri så har lista 288 bokser....

Cricel Xmas

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Sep 14, 2015 1:37 pm
GhetorixInnlegg: 1781Bosted: OsloRegistrert: Tor Okt 28, 2010 5:55 pm
Jeg liker denne, men det blir så hinnsides dyrt med så mange Cataphract modeller. Ihvertfall når det er fy-fy å proxe.

Molik blir et monster uten like på featrunden, men med null niks å gjemme seg bak og når spells helst vil beskytte Cetrati som igjen beskytter Xerxis blir han litt for exposed føler jeg. Han har heller ikke den klassiske insane threat rangen som han gjerne vil ha for å få gjort mest mulig ut av seg.

Siste spikern i kista for min del er at jeg veldig gjerne vil ha han i liste to i en turneringssetting. Er flere castere som jeg tror har bedre synergier med han enn det xerxis har.

Har testet han med Hexeris1, Rasheth (begge disse er skrinlagt), pMakeda, eMakeda, pMorghoul ( En av de listene jeg tror han faktisk passer best i) og har fundert på hvordan han funker med diverse andre locks. Selvfølgelig blir det litt forskjeller på hvordan listene spilles avhengig av poeng og evnt. Motstander, men tror ikke Karn med pXerxis er noe for meg inntill videre iallefall.

Testet Morghoul1 lista du foreslo i dag mot Menoth Eisenhorn. Føler den soiller veldig bra og kan deale med endel ting som Fist vil slite mer med. En sterk kandidat som liste 2 på Challenge.

Lista for de som lurer:
pMorghoul
Molik Karn
Basilisk Krea
Archidon
Archidon
Min beasthandlers
Max gatormen
Taskmaster

En morsom assassination-run hvor Archidon Critical Pitcher Reckoner, kaster den på Kreos slik at han blir knocked down, og molik kjører en 13" charge (Enrage, Abuse, Side-step) og med Reach tar seg av Kreos selv. Veldig morsom kamp hvor jeg fikk testa litt hva lista potensielt kan gjøre. So far, me like.

Some pirates achieved immortality by great deeds of cruelty or derring-do. Some achieved immortality by amassing great wealth. But the captain had long ago decided that he would, on the whole, prefer to achieve immortality by not dying.
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Sep 14, 2015 1:44 pm
hans caboose skrev:
En morsom assassination-run hvor Archidon Critical Pitcher Reckoner, kaster den på Kreos slik at han blir knocked down, og molik kjører en 13" charge (Enrage, Abuse, Side-step) og med Reach tar seg av Kreos selv. Veldig morsom kamp hvor jeg fikk testa litt hva lista potensielt kan gjøre. So far, me like.

Var det mot pKreoss?

Fordi det er JUSTICE!!!

Du aner ikke hvormange ganger jeg har død til pop and drop featet hans når jeg spilte skorn og Cuba spilte menoth. Hvis du bare kunne finne to poeng til til agoniser så hadde det vært gull.

kan hende at du kan finne noe ved og droppe gators til min... Men da blir det litt mye support og litt lit punch kanskje.

Cricel Xmas

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Sep 14, 2015 1:53 pm
GhetorixInnlegg: 1781Bosted: OsloRegistrert: Tor Okt 28, 2010 5:55 pm
Var mot pKreoss ja ;-)

Føler meg ikke så komfortabel med å kutte ned på Gators, selv om Agonizeren jeg får inn er gull. Garorgutta gir lista så mye. Slagkraftige tropper som truer med en laaang threatrange, de tåler mye så hvis det trengs kan de pushes frem og blokke og tvinge motstander til å bruke mye energi på å komme seg gjennom de, som igjen gir meg mer trygghet til å pushe fremover med resten og sette opp trusler med dem. Når hele lista har en massiv threat range og slår beinhardt fra seg trengs de for å kunne blokkere effektivt. Agonizer klarer ikke å veie opp for det, og med kun 3 krokodiller er de ikke mange nok til å gjøre jobben sin effektivt, selv med tough/no knockdown.

Some pirates achieved immortality by great deeds of cruelty or derring-do. Some achieved immortality by amassing great wealth. But the captain had long ago decided that he would, on the whole, prefer to achieve immortality by not dying.
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Sep 14, 2015 3:05 pm
hans caboose skrev:
Var mot pKreoss ja ;-)

:twisted: :twisted: :twisted: :twisted:

Beklager Erik :oops:

hans caboose skrev:
Føler meg ikke så komfortabel med å kutte ned på Gators, selv om Agonizeren jeg får inn er gull. Garorgutta gir lista så mye. Slagkraftige tropper som truer med en laaang threatrange, de tåler mye så hvis det trengs kan de pushes frem og blokke og tvinge motstander til å bruke mye energi på å komme seg gjennom de, som igjen gir meg mer trygghet til å pushe fremover med resten og sette opp trusler med dem. Når hele lista har en massiv threat range og slår beinhardt fra seg trengs de for å kunne blokkere effektivt. Agonizer klarer ikke å veie opp for det, og med kun 3 krokodiller er de ikke mange nok til å gjøre jobben sin effektivt, selv med tough/no knockdown.

Jeg er enig. det er uansett mye mere liste skew på 35 så man får bare håpe på og dodge de værste matchupene.... Du vet ihverfall hva som skal først inn når du utvider til 50 :P

Cricel Xmas

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Sep 14, 2015 11:45 pm
GhetorixInnlegg: 1851Bosted: OsloRegistrert: Søn Apr 22, 2007 8:29 pm
Om noen andre syns det er gøy å se at Kreoss blir knocked down og drept på skumle måter, kan rapporten leses her viewtopic.php?f=73&t=16343

Tror ikke det teller som justice egentlig. JEG har jo aldri fått muligheten til å pop n drop a cap in yo ass.

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 2 av 2
23 innlegg
Gå til side Forrige  1, 2
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet