Forfatter Melding

<  Taktikk og lister  ~  CoC Aurora & Angels

InnleggSkrevet: Tir Mar 08, 2016 2:44 pm
Praetorian FeroxInnlegg: 252Registrert: Fre Jul 19, 2013 9:37 am
Tenker på å starte en Convergence of Cyriss hær med fokus på Aurora, da modellen hennes er .. ja .. :) Noen som har erfaring med henne og kan gi noen innspill på hva jeg starter med og hva jeg bør bygge ut med?

Tenkte å lage en liten 15 pts liste til å starte med.

Aurora -6pts (Tier3,
*Inverter 8pts

Clockwork Angels 3pts
Clockwork Angels 3pts
Clockwork Angels 3pts
Optifex Directive 2 pts

Steelsoul Protector 2pts

Ser denne grei ut? Hva bør jeg bygge ut med for å nå 35 poeng?

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Søn Mar 20, 2016 9:54 am
ArchangelInnlegg: 2792Bosted: OsloRegistrert: Søn Jan 18, 2009 4:05 pm
Så ikke denne før nå, beklager.

Jeg er ihvertfall helt sikker på ar Aurora ikke skal spilles i Theme på 35 poeng. Hun er altfor glad i ting som Reciprotators og Eradicatora, som kan gjøre mye ugang under True Path og med Transference.

Behold 3 enheter engler, da de er helt fantastiske til assasinationen hennes.

2 stk Enigma Foundries. Det er helt nødvendig for CoC infanterilister.

En Diffuser. Hun har lav RAT men pga Field Marshal får de nesten alltid aimet og +2 spd på charges er fine saker.

En Cipher eller to (muligens i stedet for Inverter, CoC-heavies bør magnetiseres uanswtt). De forskjellige evnene dens hjelper hæren og den slår hardest av alle CoC-vectorene. Flare hjelper ved assasination, rough terrain er ganske irriterende for noen motstandere og du ignorerer det med True Path, og den kan plukke soloer med POW6 blasts.

InnleggSkrevet: Søn Mar 20, 2016 10:38 am
NP :)

Sånn jeg forstår det da (med unntak av at det er inverter i all in one army boksen) så lønner det seg å skaffe seg all in one army boksen samt et par bokser med CA til (har Aurora og et sett CA allerede :).

Hvordan er det å paire Lucant som er i boksen med Aurora på 35/50 points lister da?

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Mar 21, 2016 12:42 pm
Lucant er CoCs hjørnesten, fordi han kan spille inn i så mange matchups. Så ja, pair ham med Aurora. Aurora på 35 burde være dugelig fordi assasinationen hennes blir farligere jo mindre hærene er. På 50 må du prøve å få hæren til å gjøre jobben, og holde den som en trussel i reserve.

Om du ikke kjenner assasinationen så er det feat-basert: hun får en engel i nærkamp med fiendens warcaster/warlock, feater, charger noe innen 9" av motstanderens warnoun, bruker Refuge fra featet til å komme i nærkamp, og slå 7 gange rmed autoboost med Flashing Blade.

InnleggSkrevet: Man Mar 21, 2016 1:30 pm
Da blir det fort en All in one på meg der da ja ..

joa .. lest på featen hennes, I like :)

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Mar 21, 2016 3:43 pm
Det er klar, om hun skjegger assasinationen i nærkamp med fiendens warcaster dypt in hans hær er hun jo dau :)

Alt i den boksen er verdt å ha.

I fortsetningen liker Lucant Prime Axiom (colossalen) og Reciprotators (som Aurora også liker) og du burde ha minst en boks med hver heavy for å kunne magnetisere de tre variantene.

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 1 av 1
6 innlegg
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet
Du kan ikke redigere dine egne innlegg i dette forumet
Du kan ikke slette dine egne innlegg i dette forumet