Forfatter |
Melding |
|
Leevoth
|
Skrevet: Tir Mar 08, 2016 2:44 pm |
|
|
Praetorian FeroxInnlegg: 252Registrert: Fre Jul 19, 2013 9:37 am
|
Tenker på å starte en Convergence of Cyriss hær med fokus på Aurora, da modellen hennes er .. ja ..  Noen som har erfaring med henne og kan gi noen innspill på hva jeg starter med og hva jeg bør bygge ut med? Tenkte å lage en liten 15 pts liste til å starte med. Aurora -6pts (Tier3, *Inverter 8pts Clockwork Angels 3pts Clockwork Angels 3pts Clockwork Angels 3pts Optifex Directive 2 pts Steelsoul Protector 2pts Ser denne grei ut? Hva bør jeg bygge ut med for å nå 35 poeng?
|
Topp
|
|
Kaptajn Congoboy
|
Skrevet: Søn Mar 20, 2016 9:54 am |
|
|
ArchangelInnlegg: 2792Bosted: OsloRegistrert: Søn Jan 18, 2009 4:05 pm
|
Så ikke denne før nå, beklager.
Jeg er ihvertfall helt sikker på ar Aurora ikke skal spilles i Theme på 35 poeng. Hun er altfor glad i ting som Reciprotators og Eradicatora, som kan gjøre mye ugang under True Path og med Transference.
Behold 3 enheter engler, da de er helt fantastiske til assasinationen hennes.
2 stk Enigma Foundries. Det er helt nødvendig for CoC infanterilister.
En Diffuser. Hun har lav RAT men pga Field Marshal får de nesten alltid aimet og +2 spd på charges er fine saker.
En Cipher eller to (muligens i stedet for Inverter, CoC-heavies bør magnetiseres uanswtt). De forskjellige evnene dens hjelper hæren og den slår hardest av alle CoC-vectorene. Flare hjelper ved assasination, rough terrain er ganske irriterende for noen motstandere og du ignorerer det med True Path, og den kan plukke soloer med POW6 blasts.
_________________ -Kaptajnen |
|
Topp
|
|
Leevoth
|
Skrevet: Søn Mar 20, 2016 10:38 am |
|
|
|
NP  Sånn jeg forstår det da (med unntak av at det er inverter i all in one army boksen) så lønner det seg å skaffe seg all in one army boksen samt et par bokser med CA til (har Aurora og et sett CA allerede  . Hvordan er det å paire Lucant som er i boksen med Aurora på 35/50 points lister da?
|
Topp
|
|
Kaptajn Congoboy
|
Skrevet: Man Mar 21, 2016 12:42 pm |
|
|
|
Lucant er CoCs hjørnesten, fordi han kan spille inn i så mange matchups. Så ja, pair ham med Aurora. Aurora på 35 burde være dugelig fordi assasinationen hennes blir farligere jo mindre hærene er. På 50 må du prøve å få hæren til å gjøre jobben, og holde den som en trussel i reserve.
Om du ikke kjenner assasinationen så er det feat-basert: hun får en engel i nærkamp med fiendens warcaster/warlock, feater, charger noe innen 9" av motstanderens warnoun, bruker Refuge fra featet til å komme i nærkamp, og slå 7 gange rmed autoboost med Flashing Blade.
|
Topp
|
|
Leevoth
|
Skrevet: Man Mar 21, 2016 1:30 pm |
|
|
|
Da blir det fort en All in one på meg der da ja .. joa .. lest på featen hennes, I like
|
Topp
|
|
Kaptajn Congoboy
|
Skrevet: Man Mar 21, 2016 3:43 pm |
|
|
|
Det er klar, om hun skjegger assasinationen i nærkamp med fiendens warcaster dypt in hans hær er hun jo dau Alt i den boksen er verdt å ha. I fortsetningen liker Lucant Prime Axiom (colossalen) og Reciprotators (som Aurora også liker) og du burde ha minst en boks med hver heavy for å kunne magnetisere de tre variantene.
|
Topp
|
|
|