Forfatter Melding

<  Oslo Wargames Grand Tournament  ~  Warhammer 40k NM Tråd

InnleggSkrevet: Ons Jan 06, 2016 9:29 am
Holy ZealotInnlegg: 49Registrert: Fre Feb 21, 2014 1:28 pm
Noen som er interessert i at vi booker noen bord på Dubbliners denne lørdagen, de av oss som taper drukne våre sorger de som vinner feire :o.

Jeg tenker meg hvertfall ut på kvelden, bare å kaste seg på

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Fre Jan 08, 2016 6:04 pm
ElectromancerInnlegg: 171Registrert: Tir Jul 02, 2013 11:58 pm
Da er listen sendt, måtte den beste Taudar eller battle company spilleren vinne!

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Fre Jan 08, 2016 9:54 pm
Stannis BrockerInnlegg: 387Registrert: Man Jan 14, 2013 6:26 pm
Haha. Legges listene ut før NM?

InnleggSkrevet: Lør Jan 09, 2016 5:33 am
Greylord OutriderInnlegg: 206Registrert: Man Nov 15, 2010 11:52 am
otlno skrev:
Noen som er interessert i at vi booker noen bord på Dubbliners denne lørdagen, de av oss som taper drukne våre sorger de som vinner feire :o.

Jeg tenker meg hvertfall ut på kvelden, bare å kaste seg på

Det er jeg definitivt med på, høres koselig ut.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Lør Jan 09, 2016 9:56 am
Battle BoarInnlegg: 741Registrert: Man Des 07, 2009 5:06 pm
Listene blir lagt ut men ikke før fristen for innsending går ut i kveld 09.01.16

2013 etc 40k Captain Tyranids
2012 etc 40k Captein Space marines
2011 etc 40k Space marins player
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Søn Jan 10, 2016 12:15 am
Holy ZealotInnlegg: 32Registrert: Søn Jan 18, 2015 4:20 pm
Hei.
Tok en kikk I FAQ og lurer på en ting.
Jeg har plukket opp en regeldisksujon om Iron Hands Chapter tactics og mener å ha lest at ITC FAQ en sier alle Iron Hands "vehicles" har chapter tactics og ergo IWND.
Har dere tatt en vurdering på dette? Så ingenting I FAQen og mener derfor at det var på sin plass å spørre...

MVH Brigt

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Søn Jan 10, 2016 11:27 pm
JuggernautInnlegg: 1359Bosted: Stavanger/JørpelandRegistrert: Fre Sep 03, 2010 6:17 am
Kjapt spørsmål: Når man har velocity trackers på commander, får dronene hans også skyfire om han ønsker det?

-Drums of War

- Winterfall

ETC- 2016.
Team Norge - Orcs & Goblins
Ny kanal for kamprapporter.
https://www.youtube.com/channel/UCvnfmG6pYRFChFyeuwApAJg
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Søn Jan 10, 2016 11:29 pm
Battle BoarInnlegg: 741Registrert: Man Des 07, 2009 5:06 pm
Nei

2013 etc 40k Captain Tyranids
2012 etc 40k Captein Space marines
2011 etc 40k Space marins player
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Jan 11, 2016 11:27 am
JuggernautInnlegg: 1359Bosted: Stavanger/JørpelandRegistrert: Fre Sep 03, 2010 6:17 am
Blir listene publiserte her inne eller er innsending kun for å kontrollere at alt stemmer?

-Drums of War

- Winterfall

ETC- 2016.
Team Norge - Orcs & Goblins
Ny kanal for kamprapporter.
https://www.youtube.com/channel/UCvnfmG6pYRFChFyeuwApAJg
Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Jan 11, 2016 1:48 pm
Wraith EngineInnlegg: 2315Bosted: KristiansandRegistrert: Tor Jul 21, 2005 5:52 pm
Kalerith skrev:
Blir listene publiserte her inne eller er innsending kun for å kontrollere at alt stemmer?

Listene blir lagt ut ila Onsdagen er planen

Join the Invasion
www.Invasion.no
Avlogget Profil Nettside
InnleggSkrevet: Man Jan 11, 2016 1:55 pm
Wraith EngineInnlegg: 2315Bosted: KristiansandRegistrert: Tor Jul 21, 2005 5:52 pm
Nipo_5 skrev:
Hei.
Jeg har plukket opp en regeldisksujon om Iron Hands Chapter tactics og mener å ha lest at ITC FAQ en sier alle Iron Hands "vehicles" har chapter tactics og ergo IWND.
Har dere tatt en vurdering på dette? Så ingenting I FAQen og mener derfor at det var på sin plass å spørre...

MVH Brigt

Ifølge den nye Space Marine Codexen så er det bare Space marine tanks og Walkers som har Chapter tacticks som får IWND hvis jeg ikke husker feil, så det er kun Dreadnaughts.

Men jeg vet ITC i sin nyeste FAQ har sagt vanlige tanks også får det, vi skal ta det opp og gi deg en rask tilbakemelding.

Join the Invasion
www.Invasion.no
Avlogget Profil Nettside
InnleggSkrevet: Man Jan 11, 2016 2:36 pm
Unicorn skrev:
Nipo_5 skrev:
Hei.

MVH Brigt

Ifølge den nye Space Marine Codexen så er det bare Space marine tanks og Walkers som har Chapter tacticks som får IWND hvis jeg ikke husker feil, så det er kun Dreadnaughts.

Men jeg vet ITC i sin nyeste FAQ har sagt vanlige tanks også får det, vi skal ta det opp og gi deg en rask tilbakemelding.

Vi følger SM codexen at kun modeller med Chapter tacktics får IWND regelen, så kun Dreadnaughts.

ITC oppdaterte sin FAQ 21.12.2015 og det var etter datoen vi hadde satt som siste dato for endringer av reglene.

Join the Invasion
www.Invasion.no
Avlogget Profil Nettside
InnleggSkrevet: Man Jan 11, 2016 4:42 pm
Den er god:) Takk for svar.
Gleder meg:)

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Jan 11, 2016 5:50 pm
ElectromancerInnlegg: 171Registrert: Tir Jul 02, 2013 11:58 pm
Unicorn skrev:
Unicorn skrev:
Nipo_5 skrev:
Hei.

MVH Brigt

Vi følger SM codexen at kun modeller med Chapter tacktics får IWND regelen, så kun Dreadnaughts.

ITC oppdaterte sin FAQ 21.12.2015 og det var etter datoen vi hadde satt som siste dato for endringer av reglene.

Jeg får ikke sjekket før seinere ikveld, men jeg er rimelig sikker på at ITC FAQd den regelen lenge før 21.12, de snakket om dette seint November/tidlig Desember.

Men hvis FAQn til NM var ferdigsatt 1 Oktober, så forstår jeg.

Avlogget Profil
InnleggSkrevet: Man Jan 11, 2016 8:00 pm
Stemmer Amir. Jeg tror dette kom opp relativt raskt etter den nye SM Codexen kom (mange iron hands spillere som blei pissed:). Teksten I boka er "Iron Hands vehicles and characters have the It Will Not Die special rule" pg 190. Det som diskuteres (og som current ITC FAQen har rulet på) er at det ikke står chapter tactics som special rule på andre vehicles enn walkers (dreads) I codexen.
Dette fikset de greit I forrige codex ved å spesifikt si at det også gjaldt Iron Hands vehicles uten chapter tactics men de har alstå ikke gjort det denne codexen. Anywas, ikke meningen å prøve å endre beslutningen men bare å påpeke hva diskusjoen/uenigheten dreier seg om.
Spiller absolutt ingen rolle dog. Var som sagt bare en ruling jeg ville ha og det har jeg fått:)

Avlogget Profil

Vis innlegg fra forrige:  Sorter etter:

Tidssone UTC + 1 time
Side 7 av 8
119 innlegg
Gå til side Forrige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8  Neste
Brukere som leser i dette forumet: Ingen registrerte brukere og 1 gjest
Søk etter:
Opprett et nytt emne  Svar på emnet
Gå til forum:  
Du kan ikke opprette nye emner i dette forumet
Du kan ikke skrive innlegg i dette forumet