The Surge GT - Oslo - august (KOW & 40k)

Siste nytt om turneringer o.l.

Moderators:JackInTheGreen, Jetlag, lekrist, Frederique

Frederique
Archangel
The Surge GT - Oslo - august (KOW & 40k)

Post by Frederique » Wed Jun 01, 2016 8:18 am

Underforum: viewforum.php?f=120
William wrote:Image

The Surge Grand Tournament avholdes for første gang på Kjelsås Folkets Hus den 5.-7. august 2016.

Denne utgaven av The Surge GT vil avholde turnering i Kings of War og Warhammer 40k.
Ved kapasitet vil det vurderes å utvide tilbudet til andre spill. Ta kontakt via PM eller på mail på info@the-surge.net for å melde din interesse.

GENERELL INFORMASJON
For å delta registrerer du deg ved å kjøpe billett til det du måtte ønske å spille. The Surge GT arrangerer i år:

Kings of War Doubles
Spill sammen med en venn! Nybegynnervennlig, lavterskel og veldig gøy! Du styrer dine egne 1000 poeng med modeller og din lagkamerat gjør det samme. Sammen er målet å knuse motstanderlaget :)

Kings of War Main Event
Hovedturnering i Kings of War som strekker seg over to dager med masse spilling og moro.

Warhammer 40K Main Event
Hovedturnering i Warhammer 40K som strekker se gover to dager med masse spilling og moro.

Sideprogram
Består av frispilling på kveldstid og introduksjon av det fantastiske nye social deduction-spillet Secret Hitler.

Billetter kjøper du på http://www.the-surge.net/billetter

NB! Du er nødt til å være fylt 18 år innen 5.8.2016 for å kunne delta.

PREMIER
The Surge GT er et non-profit arrangement, noe som vil si at alle midlene som ikke benyttes til å dekke kostnader i forbindelse med arrangementet vil bli investert i premier. Uten å avsløre for mye så vil premiene variere fra originale one-of-a-kind premier, til miniatyrer og hobbyutstyr. Vinnerne i de ulike eventene vil premieres, i tillegg vil det også loddes ut premier blant alle deltagerne.

PRAKTISK INFORMASJON
Det vil være kiosk med salg av pølser og brus til lunsj lørdag og søndag.
Det vil være salg av pizza fra Dolly Dimple's til middag lørdag og søndag.
Medbrakt mat og drikke er lov, men det kan ikke garanteres kjølemuligheter.

Skulle man ha noen spørsmål er det bare å kontakte oss via PM eller på mail på info@the-surge.net

ADKOMST

Kjelsås Folkets Hus ligger i Myrerveien 40 på Kjelsås med enkel adkomst med kollektivt fra sentrum:

Med tog:
Ta L3 til Jaren fra Oslo S og hopp av på Kjelsås stasjon ( 13 min ). Gå i ca 5 min til Kjelsås Folkets Hus.

Med buss:
Ta 54 til Kjelsås fra Oslo S og hopp av på Kjelsås stasjon ( 26 min). Gå i ca 5m til Kjelsås Folkets Hus.
Ta 25 til Lørenskog fra Majorstua og hopp av på Kjelsås stasjon ( 23 min). Gå i ca 5m til Kjelsås Folkets Hus.

Image
Frederick B

join Kings of War Norway (facebook)

Return to “Kunngjøringer”