Easy army og Mreb's grimoir of unspeakable darkness

Informasjon og diskusjon om Kings of War

Moderator: Frederique

severus
Ghetorix

Easy army og Mreb's grimoir of unspeakable darkness

Post by severus » Mon Aug 29, 2016 5:51 pm

Jeg har oppgradert min supreme ironcaster til å ha surge, men easy army lar meg ikke få lov til å ha magic itemes som booster min surge med 4...

Tror dere dette er en feil, eller må man har surge special rule før en eventuell oppgradering? Synes dette siste virker ekstremt rart i forhold til ordlyden:

Units with the Surge special rule only. This item increases the unit's Surge (n) value by 4. For example, Surge (8) becomes Surge (12)
KoW-boy

Facebook:Kings of War Norway

William
Enigma Foundry

Post by William » Mon Aug 29, 2016 6:27 pm

severus wrote:Jeg har oppgradert min supreme ironcaster til å ha surge, men easy army lar meg ikke få lov til å ha magic itemes som booster min surge med 4...

Tror dere dette er en feil, eller må man har surge special rule før en eventuell oppgradering? Synes dette siste virker ekstremt rart i forhold til ordlyden:

Units with the Surge special rule only. This item increases the unit's Surge (n) value by 4. For example, Surge (8) becomes Surge (12)
Ja, dette er nok en feil. Når du gir castern din surge (8) (noe jeg tolker som å gi den special rulen surge) så skal vel dette gjøre det mulig å gi den surge (12) ved hjelp av Mreb.

severus
Ghetorix

Post by severus » Mon Aug 29, 2016 7:34 pm

Enig William :)

Har bare ikke sett noen feil der før
KoW-boy

Facebook:Kings of War Norway

Thomarsar
Thorn

Post by Thomarsar » Tue Aug 30, 2016 11:33 am

Motsatt så kan du ha en Lich King som bytter surge 12 med heal 6 som også har Mreb's... ;)

-T
KoWboy og Cog of Cyriss

Post Reply

Return to “Generell diskusjon”