Fleshlings?

Informasjon og diskusjon om Kings of War

Moderator: Frederique

Omnichron
Thorn

Fleshlings?

Post by Omnichron » Mon Jan 30, 2017 5:33 pm

Jeg driver jo å leker meg med Abyssal hær som jeg skal jobbe med fremover og i denne sammenheng kom jeg over ett problem: Fleshlings.

Problemet mitt er ikke stats og hvordan de fungerer i spillet (vel, må sikkert spille dem inn litt i forhold til å være vant med elitestyrker), men hva slags figurer skal man bruke??!

Er det noen som har noen gode ideer?
"Rock is fine, Scissors are overpowered" - Paper

severus
Ghetorix

Post by severus » Mon Jan 30, 2017 5:47 pm

Jeg er helt sikker på at du har mange alternativer men frostgrave har vel noen kule barbarer og warlord games har noen flotte keltere. Flaggelants passer vel også bra. Kos deg på internettet! :)
KoW-boy

Facebook:Kings of War Norway

William
Enigma Foundry

Post by William » Mon Jan 30, 2017 6:49 pm

severus wrote: Kos deg på internettet! :)
;)

Omnichron
Thorn

Post by Omnichron » Tue Jan 31, 2017 1:39 pm

severus wrote:Jeg er helt sikker på at du har mange alternativer men frostgrave har vel noen kule barbarer og warlord games har noen flotte keltere. Flaggelants passer vel også bra. Kos deg på internettet! :)
Takk for tips. Er litt usikker på om jeg skal gå for såpass normale folk, eller gå for noe mer ala nurglings (altså mer demonisk).

Nok å kose seg med på internettet! :lol:

severus
Ghetorix

Post by severus » Tue Jan 31, 2017 2:15 pm

tortured souls?
KoW-boy

Facebook:Kings of War Norway

Archeron
Trencher

Post by Archeron » Thu Feb 02, 2017 3:24 pm

Frostgrave Cultists er vel som skapt til denne enheten?

Image

Ellers så er du nok så fritt til å bruke det du vil. De beskrives som "average joe's" fra samtlige raser som er på jakt etter makt og frelse. Så alver, dverger, mennesker, ratkin, orker, gobliner osv.

Jeg tenker noe i rettning av cultistene for min egen hær, kanskje med litt andre Frostgrave modeller også (Mercenaries, Barbarians, Gnolls etc).
"Give a man fire, and he is warm for a day. Put the man on fire, and he is warm for the rest of his life!"
"Sanity is for weaklings!"

Tobias

Omnichron
Thorn

Post by Omnichron » Thu Feb 02, 2017 5:20 pm

Herlig de frostrgrave gutta der.

Kanskje jeg burde sjekket litt mer hva jeg har liggende i diverse bokser og bare lage en samling av diverse... når jeg tenker meg om har jeg jo en hel del "søppel" liggende!

Post Reply

Return to “Generell diskusjon”