Aktive Age of Sigmar-spillere i Oslo-området

Informasjon og diskusjon om Age of Sigmar

Moderator: Articudo

William
Enigma Foundry

Aktive Age of Sigmar-spillere i Oslo-området

Post by William » Thu Jul 07, 2016 10:46 pm

Hei,

Spiller du Age of Sigmar eller kunne tenkt deg å spille? På vegne av Oslo Miniatyrspillklubb (OMSK) ønsker vi å komme i kontakt med aktive Age of Sigmar-spillere i Oslo-området. Ta kontakt via PM eller svar i denne tråden :)

NatteFrost
Gremlin

Post by NatteFrost » Tue Jul 12, 2016 8:18 pm

spiller ikke, men kunne godt tenkt og prøve, ser i allefall mye simplere ut enn 40k, hvis den gratis pdf`en er alt som er av regler.

William
Enigma Foundry

Post by William » Tue Jul 12, 2016 9:17 pm

Kult!
Da er du velkommen til Oslo Miniatyrspillklubb for å teste det ut når vi starter opp igjen for fult over sommeren! :) Hold et øye med denne tråden eller OMSK-forumet nederst på hovedsiden for mer informasjon om når det sparkes i gang igjen.

Gadzerka Da Berzerka
Gremlin

Post by Gadzerka Da Berzerka » Thu Jul 14, 2016 10:49 pm

Bor ikke i Oslo området, vi er en liten gjeng på 5 stk i Porsgrun, menn hvordan er temperaturen på AoS i Oslo egentlig?? tok alle og ditchet det for å kjøre kings of war og/eller 9'th age ??

Erling
Battle Boar

Post by Erling » Sat Jul 30, 2016 11:34 am

Bor i Elverum 2 år til før jeg flytter til Kongsberg, holder på å male opp starter Khorne hæren som var med i age og sigmar starter box:-)
Nå som AOS har fått en boost med generals handbook og points får en håpe det dukker opp flere:-)
http://www.flickr.com/photos/erlingtrustad/

Totobobiasos
Gremlin

Post by Totobobiasos » Fri Aug 05, 2016 1:48 pm

Jeg har så vidt kommet i gang med å spille litt AoS, ja :) Henger foreløpig litt etter på malingen, men det kommer seg :P

William
Enigma Foundry

Post by William » Fri Aug 05, 2016 2:51 pm

Totobobiasos wrote:Jeg har så vidt kommet i gang med å spille litt AoS, ja :) Henger foreløpig litt etter på malingen, men det kommer seg :P
Kult! Du, og alle dere andre, er hjertelig velkommen til å ta turen innom OMSK på høstens kickoff 18/8. Her blir det anledning til å spille ulike type systemer og få demonstrert enkelte systemer dersom det skulle være ønskelig :)

Facebookeventen finner dere her:
https://www.facebook.com/events/237142480017730/

Lt. Panzer
Holy Zealot

Post by Lt. Panzer » Mon Aug 08, 2016 9:16 am

Gadzerka Da Berzerka wrote:Bor ikke i Oslo området, vi er en liten gjeng på 5 stk i Porsgrun, menn hvordan er temperaturen på AoS i Oslo egentlig?? tok alle og ditchet det for å kjøre kings of war og/eller 9'th age ??
Jeg har ikke spillt så lenge, men i løpet av 3 ettermiddager på GW så her jeg møtt ca 10 forskjellige spillere som jeg oppfatter som aktive. Så jeg vil tro det er en god del som spiller det ja!

Og nå som Matched Play er tilbake, så tror jeg de fleste vil være fornøyde!

Okapi
Fennblade

Post by Okapi » Sun Aug 14, 2016 7:31 pm

Er noen stykker av oss som har begynt å spille på Outland etter at generalhåndboka kom ut. Prøver meg med Seraphon og Slaves, og andre der har Deathrattle, Pestilens, Bloodbound og Sylvaneth. Vi spiller hver mandag, sjekk fjesbokgruppen Mandag Miniatyrkveld. Det går mest i 40K, men sporadisk også X-Wing og nå AoS.
If you can't convince them, confuse them.

Post Reply

Return to “Age of Sigmar”