League of Kings 2017

Informasjon om turneringer i KoW

Moderator: Frederique

Thomarsar
Thorn

League of Kings 2017

Post by Thomarsar » Sun Mar 05, 2017 9:19 am

Hei!

Da tenker jeg å sparke i gang ligaspilling til ca. ut året. (Turneringen avsluttes etter siste singels event 2017, hvor vinneren kan feires hvis han/hun er til stede.)

Liga-turneringen foregår slik at alle spillere som er med skal møte alle andre spillere i ligaen i løpet av 2017. Dere avtaler slag selv og sender resultater til meg. Resultater fra singels turneringer i kings of war kan benyttes.
Det jeg trenger å vite er: Hvem vant, og hva ble stillingen etter Attrition Points. (eventuelt hær-størrelse og differanse)

Format: Dere står ganske fritt til å bli enige her, om det ikke blir enighet så spilles det 2000 poeng og Kings of War standard regler. (Andre utgave + Errata/FAQ). Attrition Points 10% army size for hvert (2000p; 200-399 differanse = 1 poeng osv.)
OBS! Dere kan spille med ny hær for hver gang, og jeg anbefaler at dere avtaler regler før dere lager hærene ;)

Jeg kommer til å holde denne tråden oppdatert med info og slikt, og vil iblant poste litt oppdateringer i Kings of War Oslo.

-T
Last edited by Thomarsar on Sun Mar 05, 2017 9:55 am, edited 1 time in total.
KoWboy og Cog of Cyriss

Thomarsar
Thorn

Post by Thomarsar » Sun Mar 05, 2017 9:19 am

Oppdatert resultatliste 08.05.2017

https://www.facebook.com/photo.php?fbid ... 116&type=3

Link til googledocs hvor dere også kan få tabell over hvem dere har spillt mot:

https://docs.google.com/spreadsheets/d/ ... sp=sharing

-T
Last edited by Thomarsar on Mon May 08, 2017 4:18 pm, edited 8 times in total.
KoWboy og Cog of Cyriss

isNerd
Trencher

Post by isNerd » Sun Mar 05, 2017 11:51 am

Bra tiltak Thomas, men jeg har noen bekymringer angående formatet på ligaen.

Det er sikkert mange som ønsker å være med på dette, men jo fler som blir med desto større blir terskelen for å delta. For en liga ønsker man vel så mange deltakere som mulig, men hvis vi ender opp med 30 spillere snakker vi en kamp omtret hver 10. dag uten å ta høyde for ferie osv. Hva skjer med de som ikke får spilt alle kampene? Jeg kunne meldt meg på tidlig med forbehold at det ikke blir flere enn 10 spillere, ønsker vi en liga med 10 spillere eller ønsker vi en lav terskel og flest mulig deltakere?

Hva med en organisering av matchup? Denne behøves kanskje ikke å følges strengt, men mer for å hjelpe deltakerne litt på vei. Tilfeldig inndeling i gruppespill der alle møter hverandre? kanskje tre-fire i hver gruppe, ingen slås ut av ligaen men nytt gruppespill dannes ettersom utfallet for å tillate flere kamper? kanskje et sluttspill for å avgjøre vinner?

Thomarsar
Thorn

Post by Thomarsar » Sun Mar 05, 2017 10:06 pm

Hei!

Klart vi ønsker at så mange som mulig skal delta! Regner med at det hjelper litt på om folk kommer på turneringer og får tatt 3-4 slag i slengen. Ellers hadde jeg en avstemning tidligere om vi skulle dele opp i to grupper, men de fleste ville ha alle i samme. Jeg kan se dette litt an, og dele opp litt om vi blir "for mange". 9 slag skal holde for å bli med. Så finner jeg en løsning om det blir flere spillere.
Om jeg ser at det tar lang tid før folk rapporterer slag kan jeg også hjelpe til litt ved å gjøre det mer organisert og sette opp møter for dere.
Jeg tenker å se an situasjonen i alle fall til "Hunt for the Artifact". Da har vi fått en måned på oss, og de fleste som er interessert har antagelig blitt med og fått spillt noen slag.

Jeg melder deg på da Sindre, og lover at det ikke blir store problemer om du ikke rekker mer enn 9 slag.

Meld dere på her, eller på face, eller PM, eller tlf, eller e-mail, eller muntlig, eller... :D

-T
KoWboy og Cog of Cyriss

Omnichron
Thorn

Post by Omnichron » Mon Mar 06, 2017 12:51 pm

Jeg foreslår at de som vil kan melde seg på, og om det blir for mange så kan man splitte det opp i 2 puljer (eller mer om nødvendig).

For min del blir jeg gjerne med på ligaspill (men kanskje ikke så aktiv i ligaen før kampanjespillet er over).
"Rock is fine, Scissors are overpowered" - Paper

Frederique
Archangel

Post by Frederique » Tue Mar 07, 2017 2:32 pm

Melder meg på!
Frederick B

join Kings of War Norway (facebook)

Durloth
Juggernaut

Post by Durloth » Wed Mar 15, 2017 5:42 pm

Jeg vil være med!
...Eirik...
Vradchuck wrote: så derfor spør je deg som er ogre guru :)
Arme-logg: http://warseer.com/forums/showthread.php?t=190654

Thomarsar
Thorn

Post by Thomarsar » Fri Apr 07, 2017 10:54 am

Da har jeg oppdatert etter The Hunt for The artifact som var Kick off for Leauge of Kings!

Det er ikke alle i turneringen som blir med i ligaen, så om dere "mangler" noen slag, kan det være derfor. Sjekk lenken til Google docs for å sjekke spesifikke slag og resultat som er registrert.

-T
KoWboy og Cog of Cyriss

Thomarsar
Thorn

Post by Thomarsar » Mon May 08, 2017 4:17 pm

Oppdatert etter Rank and File:

Tre nye på listen:
Vidar
Fredrik SP
David

Tre spillere som var med på turneringen men ikke deltagende i League of Kings?
Lars
Tony
Jens

Si ifra om dere vil av/på

-T
KoWboy og Cog of Cyriss

Post Reply

Return to “Turneringer”