Ris og ros The Hunt for the Artifact @ OMSK 1.4.17

Informasjon om turneringer i KoW

Moderator: Frederique

William
Enigma Foundry

Ris og ros The Hunt for the Artifact @ OMSK 1.4.17

Post by William » Sat Apr 01, 2017 10:09 pm

Oppretter en post her på forumet slik at deltagerne (og evt andre) kan komme med tilbakemeldinger påTHftA.

Din feedback er viktig for at vi skal kunne videreutvikle Kings of War-turneringene våre her i Norge til å bli best mulig sett i lys av et samlet community :)

Jeg er avhengig av dine tilbakemeldinger, både de positive og de negative :)

Egne observasjoner:

Cons:
Har ikke brukt TieBreak nok til at jeg våger å ikke kjøre dobbelt bokføring med excel i bakhånd. Bruker mye tid på å føre malepoeng osv som gjør at jeg får mindre tid "på gulvet" og sånn sett er tilgjengelig for folk.

Får ikke vært like mye kaffekoker som man skulle ønsket. Jebus dere drikker mye! :D

Pros:
Sett bort fra NM 2017 så er det det høyeste antall deltagere ever i Norge! :)

Vi holdt skjemaet ganske så bra! :)

Jeg hadde det veldig gøy nok en gang!

Takk igjen til alle deltagerne, håper dere hadde det gøy og at vi sees på neste turnering på OMSK! :)

Illumini
Thorn

Post by Illumini » Sun Apr 02, 2017 8:19 am

Veldig bra gjennomført turnering.

Ros:
- Nybegynnervennlig turnering med litt lavere poengsum enn normalen gjør det mer overkommerlig. Også bra at scenarios er varslet på forhånd.
- Topp løsning med pizza bestilling og bar-besøk i pausen.
- Kult premie-opplegg
- Bra med fokus på alle deler av hobbyen
- Kaffe

Ris:
- Gå gjerne kjapt igjennom scenario før hver runde. Det ble gjort noen ganger, men litt halvveis. Reduserer sjansen for at man misser noe i scenario (for eksempel at det skulle være et objektiv i midten av bordet på siste slag :D )
- For best army stemming, få alle til å legge listen sin med navn ved siden av hæren så man ikke er avhengig av å vite hvem som har hæren (og huske navn)
- Mulighet til å kjøpe noe å drikke i lokalet hadde vært nice
You're all a bunch of WAAC power-gaming rules lawyers. 'Tournament Gamers'? Might as well put "Hitler Youth" at the end of it.

You and your power-builds sicken me.

- This post brought to you by the Casual Gamer Mafia - Our way is the only way!

Frederique
Archangel

Post by Frederique » Sun Apr 02, 2017 7:38 pm

Kommer ikke på noe negativt.
Alt var rett og slett veldig bra.

Veldig fornøyd med at tidsskjema holdt. Veldig bra terreng og matter. Flott oppmøte, kult å se nye fjes. Håper de returnerer. :wink:
Frederick B

join Kings of War Norway (facebook)

Omnichron
Thorn

Post by Omnichron » Mon Apr 03, 2017 10:48 am

Takk for en morsom turnering!

Har ikke så mye negativt å komme med... det var litt mørkt på bord 1, og vi var uheldig med å havne på bursdagsfest med dårlig høy musikk i lunsjen, men alt som hadde med turnering å gjøre var det ikke noe å klage på.

Veldig kule kamper og hyggelige motstandere, og mange nye fjes som jeg håper å se igjen i fremtiden!
"Rock is fine, Scissors are overpowered" - Paper

FredrikSP
Gobber

Post by FredrikSP » Mon Apr 03, 2017 11:30 am

Ros:

-Synes turneringen var bra utført, hyggelig å komme til klare bord og minimalt med opprydning på slutten av dagen!

-Supert med kaffeproduksjon gjevnt over! Matpause i puben er en god løsning.

-Hyggelig med premieutdeling!

-Podcast på forhånd er veldig motiverende, alltid gøy å kunne høre på mens man gjør ymse ting dagen før! (Som f.eks å sprengmale de siste tingene!)

-Pizzaen til Mauritz og meg ble litt forsinket, men da fikk vi tyrkiske kaker som jeg tror ble nytt godt av alle som ville ha. Retter litt ros til pizzastedet også! :)

Ris: Jeg tror jeg misforstod det siste scenarioet (Vi hadde ikke en token i midten :D), så en kjapp gjennomgang som nevnt over hadde vært fint tror jeg. Det er jo egentlig opp til oss som spillere å dobbeltsjekke disse tingene, men det har vært litt vanskelig å forberede seg til de nye scenarioene uten den nye CoK-boken.

Alt i alt en veldig bra turneringsdag, kult å møte såpass mange nye folk og spille mot så mange forskjellige hærer! Jeg vil også si at jeg synes folkene som spiller KoW her er veldig flinke til å være åpne om regler, velvillige til å forklare ting og tang og generelt være gode motspillere. 1600 poeng gjorde det også litt lettere å få ferdigmalte hærer, og jeg tror det hjalp med motivasjonen.
Guild Ball

Post Reply

Return to “Turneringer”