Luxembourg 5 manns turnering 29 feb -1 mars 2020

Informasjon om turneringer i 9th-age

Moderators: zuhlmatul, Grayfox, Kalerith

Kalerith
Juggernaut

Luxembourg 5 manns turnering 29 feb -1 mars 2020

Post by Kalerith » Tue Oct 15, 2019 7:54 pm

Heisann, jeg tenker meg sørover til Luxembourg for Luxembourg Bash 4. Jeg har vært på de foregående 3 og tenker meg nedover igjen.
Foreløpig har jeg en annen som er klar for laget, men jeg tenker å sjekke interessen generelt også.
Jeg skal prøve å få i stand laget i sin helhet på denne siden av nyttår og låser det ned så godt som mulig et sted mellom min siste eksamen (12 desember) og nyttår, så folk har fram til 1 Januar å melde interesse, men meld interesse i god tid for sikkerhets skyld.

Luxembourg har tradisjonelt vært en bra turnering sosialt, men også en fin startgrop for de som skulle ønske å prøve seg i utlandet. Man får begge ender av skalaen ferdighetsmessig med topplag med spillere fra Belgia, Frankrike og Tyskland (regjerende verdensmester), Italia og Luxembourg. England har også meldt interesse og kommer etter alle solemerker til å sende 2 lag på tur.

Veldig gøy om du har lyst til å være med på tur :)
Ved interesse så pinger du meg en melding på messenger på facebokk, kommentar på facebook posten min, eller en kommentar her. Dersom du ikke står her under interesserte så mas litt på meg så du havner på listen min i posten under.

Generelt om Luxembourg:
Det pleier å være veldig greit å finne gode overnattingsalternativer, prisnivået er på fransk nivå.
Ellers er planen å dra ned fredagskveld og hjem søndagskveld.
Dette har vi gjort et par ganger og dersom du kun sjekker inn håndbagasje pleier det ikke by på problemer med litt koordinering med TO.
Karl-Erik Hansen
Tournament Organizer:

-Drums of War

- Winterfall

ETC- 2016.
Team Norge - Orcs & Goblins
Ny kanal for kamprapporter.
https://www.youtube.com/channel/UCvnfmG6pYRFChFyeuwApAJg

Kalerith
Juggernaut

Post by Kalerith » Tue Oct 15, 2019 7:55 pm

Liste over interesserte: