Rookie mistake??

Informasjon om turneringer i Warmachine and Hordes

Moderator:vizier87

SevenSins
Thorn
Rookie mistake??

Post by SevenSins » Sat Jan 14, 2017 11:38 am

Er det ikke snart dags for en rookie mistake igjen? Endagsunderholdning for gamle og nye?

(Jeg sier ikke at jeg organiserer det, men at jeg savner det!)

Olannon
Haley

Post by Olannon » Sun Jan 15, 2017 12:23 am

Jeg flyttet denne posten til turneringer.

Primus motorer for Rookie Mistake, Gard og Terje, har blitt mer eller mindre inaktive. Jeg tror ikke de har ambisjoner om å drive Rookie Mistake fremover og ingen andre har plukket opp denne stafettpinnen.

I 2d6 har vi en ambisjon om å avholde minst 1 turneringer hver måned i 2017. Hoveddelen her by far utgjøres av "Internal Affairs". Dette er 1-dags turneringer, og som navnet tilsier er dette primært internturneringer. Det er bare å melde seg inn i klubben for å bli med på morroa :)

Fra tid til annen åpner vi opp for eksterne. Neste anledning er i mars, ref. viewtopic.php?f=131&t=19055&view=unread#unread
Jarle Svendsrud

www.courageofcaspia.com

Dagowit
Ghetorix

Post by Dagowit » Mon Jan 16, 2017 5:28 pm

Det er vel netop det visse savner ved Rookie Mistake:
1) At den var åben for alle og havde plads til ganske mange spillere (sidste åbne Internal Affairs blev fyldt op før f.eks. jeg fik meldt mig på).
2) At den sigtede til at være nybegyndervenlig - ikke forstået på den måde at veteranerne ikke kom og spillede nådesløst, men at det altid blev tydeliggjort at alle var velkomne. Internal Affairs er sansynligvis også sådan, men når de fleste poster går i lokale Invitationals for elitespillere og hvordan man gør det bedst muligt på WTC, så kan jeg godt forstå, hvis folk bliver i tvivl...

Olannon
Haley

Post by Olannon » Tue Jan 17, 2017 10:46 am

Det er korrekt at Internal Affairs ikke er en erstatning for Rookie Mistake på noe vis. Det er heller ikke formålet. Formålet med Internal Affairs er å tilby jevnlige turneringer for spillere som liker å spille turneringer.

Per nå har vi et vakuum på det området Rookie Mistake dekket. Her er det fritt frem for hvem som helst å plukke opp konseptet. Jeg er sikker på at en telefon til Gard og/eller Terje gir tillatelse til å bruke merkevaren, sannsynligvis får man litt tips og triks på vei også :)
Jarle Svendsrud

www.courageofcaspia.com

Post Reply

Return to “Turneringer”