2d6 Internal Affairs Mark IX: Feedbacktråd!

Informasjon om turneringer i Warmachine and Hordes

Moderator: vizier87

Olannon
Haley

2d6 Internal Affairs Mark IX: Feedbacktråd!

Post by Olannon » Sat Mar 18, 2017 10:11 pm

Tusen takk til alle som deltok, spesielt de som tok turen langtveisfra :) Jeg håper dere synes det var verdt det og at dere kommer tilbake ved en senere anledning.

Kom gjerne med ris og ros i denne tråden!
Jarle Svendsrud

www.courageofcaspia.com

Avian
Enigma Foundry

Post by Avian » Mon Mar 20, 2017 7:23 am

Veldig flott turnering, knirkefritt arrangert og bare hyggelige motspillere! Jeg er veldig fornøyd med at vi fikk tatt turen innover.

Jeg har ikke egentlig noe kritikk, men jeg lurte på om det er vanlig med så mye cover i hendige posisjoner? Det virka som om det var greit å finne noe solid å putte casteren sin bak i de fleste kampene, og det var litt overraskende.

Vradchuck
Wraith Engine

Post by Vradchuck » Mon Mar 20, 2017 9:09 am

Veldig bra tiltak med å åpne for oss utafor allfarvei ;)

Kjem at neste gang.

Ingen ting negativt å komme med.
Marius

Green is the new everything

Olannon
Haley

Post by Olannon » Mon Mar 20, 2017 9:13 am

Avian wrote:Jeg har ikke egentlig noe kritikk, men jeg lurte på om det er vanlig med så mye cover i hendige posisjoner? Det virka som om det var greit å finne noe solid å putte casteren sin bak i de fleste kampene, og det var litt overraskende.
Terrain-heavy er name of the game i Mk. 3. Hvorvidt det alltid er et greit sted å gjemme caster bak kommer an på hvor man spiller. Mange steder kastes terreng rundt litt random. Når kart er laget på forhånd er min erfaring at det som regel er gunstig terreng defensivt. Det synes jeg egentlig er helt ok, å spille mot casters som Sloan, Lylyth3 eller Stryker1 med dobbel Stormwall for den saks skyld er kjedelig på planet bowling ball. Vi får plenty av assassinations uansett og de defensive posisjonene er ofte lagt slik at det er vanskelig å få casteren aktiv dersom man velger å gå for å beskytte seg.
Jarle Svendsrud

www.courageofcaspia.com

Avian
Enigma Foundry

Post by Avian » Mon Mar 20, 2017 1:56 pm

Kjekt å vite for fremtidig list design. :)

Nurion
Thorn

Post by Nurion » Mon Mar 20, 2017 3:56 pm

Moro på turnering! Vi skrøt faktisk av kartene på vei hjem. Liker at terreng faktisk er relevant for valg av starte/side og spillestil for kampen.

Litt synd at flere droppet ut før turneringen var over. De har sikkert gode grunner, men kjipt for den som får bye. Heldigvis ordnet det seg greit nå (?), men det er helt sikkert ikke en selvfølge.

Olannon
Haley

Post by Olannon » Mon Mar 20, 2017 4:27 pm

Nurion wrote: Litt synd at flere droppet ut før turneringen var over. De har sikkert gode grunner, men kjipt for den som får bye. Heldigvis ordnet det seg greit nå (?), men det er helt sikkert ikke en selvfølge.
Dette er på godt og vondt standarden i wm&h. I de tilfellene hvor vi åpner IA for eksterne så sørger vi for at det alltid er noen fra 2d6 som får en bye, så ikke vær bekymret for det :)
Jarle Svendsrud

www.courageofcaspia.com

ibenhaben
Battle Boar

Post by ibenhaben » Mon Mar 20, 2017 6:30 pm

Alt var helt supert. Tommel opp. Eneste jeg kunne tenkt meg var å utsette lunsjpausen til etter slag 2.
Mvh
Kenneth
Bad children often get Beastmen battalion boxes at Christmas.

matsemann
Archangel

Post by matsemann » Tue Mar 21, 2017 8:11 am

Strålende turnering! Gøy med så mange nye.

Er det aktuelt å kutte ned på lunsjen med f.eks. 15 min? Det virket som at det bare var et fåtall som ikke var ute i god tid etter kamp 1 og når kamp 1 ofte har alle kartene satt opp fra før av så er det ofte den mest effektive kampen.

Kanskje legge opp til at man skal sette opp neste kart når man er ferdig slik at påfølgende runde kommer seg raskere avgårde?
Gult er kult

15 min of shame - https://www.youtube.com/watch?v=SkzDfGMDhiA

Post Reply

Return to “Turneringer”