Ris og ros T9A 2017

Ninth Age på Indian Summer

Moderator:The Avenger

The Avenger
Ghetorix
Ris og ros T9A 2017

Post by The Avenger » Sun Jun 18, 2017 12:11 pm

Bring it folks 8)
Slep deg til Indian Summer 17-18. juni 2017!!

Ivovich
Enigma Foundry

Post by Ivovich » Mon Jun 19, 2017 9:57 am

Super event. Også denne gangen med bra arrangører og deltakere. Flott mat. Teamkamp er jeg gjerne med på igjen. Eneste minus er at grilling skjedde på skolens område. Derfor drakk jeg kun tre øl. Takk for soveplass i det åpne teltet!!!

Gjøvik er et lantlig sted. Flere Camping muligheter ville vært bra. Hva med turnering helt nede ved sjøen??
https://31.media.tumblr.com/4a5b6b04f214eef332b3f8a96072dd9c/tumblr_ng2lgrSkof1r3gb3zo1_400.gif
Raz I 9thage forum.

Ugrush
Thorn

Post by Ugrush » Mon Jun 19, 2017 6:46 pm

Vel gjennomført synes jeg! Kjedelig med mange avmeldinger, med det kan du jo ikke akkurat noe for som arrangør.

Jeg kommer gjerne igjen, men ser vel at vi er et sted det går an å lovlig ta en pils. Ikke at det var verdens undergang for min del på noen som helst måte.

Å legge opp til grilling er jo knall, så lenge det er fint vær!
ETC 2016 - T9A Dwarven Holds
ETC 2018 - T9A Infernal Dwarfs - Kaptein
ETC 2019 - T9A Warriors of the Dark Gods
ETC 2020 - T9A - Kaptein
Kongsberg Tablewar

Kalerith
Juggernaut

Post by Kalerith » Mon Jun 19, 2017 8:02 pm

Kos med grilling osv. Litt klumpete å komme seg til Gjøvik for oss langveis reisende, men når folk som Sigbjørn driver med litt taxi kjøring til flyplass osv, ble det reisen en veldig komfortabel affære.
Jeg skulle også gjerne sett et sted hvor vi får drikke som vi vil.

Bordene synes jeg var bra standard og terrenget var veldig bra, noen impassables var kanskje i overkant store, men det er bare pirk.

Jeg likte også godt at det bar muligheter for matservering med lunsj og frokost, det var digg. Så ble jo været såpass bra at det var muligheter for grillings også å det var jo konge.

Trekket må være at myggen var eksepsjonelt glad i minne vestlandslegger og forsynte seg heftigere enn hva jeg gjorde av gratis øl i Herford.

Organisatorisk så var det veldig bra, ingenting å komme med der.
Synd det ble litt frafall, men det skjer av og til.

Would come again.
Karl-Erik Hansen
Tournament Organizer:

-Drums of War

- Winterfall

ETC- 2016.
Team Norge - Orcs & Goblins
Ny kanal for kamprapporter.
https://www.youtube.com/channel/UCvnfmG6pYRFChFyeuwApAJg

Grayfox
Juggernaut

Post by Grayfox » Tue Jun 20, 2017 7:39 pm

Stort sett bare positive ting å si. Knallhelg. Super mat. Bra tidsskjema. Bra lokale. Bra og rikelig med terreng. Og bra folk!

Location er egentlig det eneste som jobber mot Indian summer. Det er LITT kronglete å komme seg fra både vest og sør, der de største spillerbasene er atm. Det kom jo opp et forslag om å prøve indian summer på Geilo neste år. Vrient spørsmål, fordi indian summer har jo lange tradisjoner, har ikke lyst til å tulle det til med det, særlig når folk som Torger står på og lager en så bra turnering. Men ingen tvil om at Geilo er en gansk bra location for mange, uansett om man kommer fra sør, vest eller øst. Og så er jo ikke miljøet større enn at vi ikke kan ha for mange turneringer i løpet av et år heller, da vanner de hverandre ut og "stjeler" deltagere av hverandre da det går en grense for de fleste med x antall turneringer i året. Vi har årlige turneringer i Kristiansand, Bergen, Oslo, Gjøvik og stavanger (minst to stk!). Allerede der er vi ved, og litt og med litt over, i alle fall min egen grense, hvis man i tillegg satser på 1-2 ting utenlands også. Og tror det kanskje er sånn for flere, i alle fall de med kids (?). Hyller kenneths visjoner om turnering på Geilo - vi må bare sammen finne fram til den beste turneringsplanen for 2018 og fremover.

Post Reply

Return to “Indian Summer - Ninth Age”