Hei,
Jeg skal introdusere miniatyrer i en Dungeons and Dragons kampanje og trenger derfor svært mange og helst varierte miniatyrer.
Budsjettet er stramt, men jeg håper noen har miniatyrer som støver ned som de er villig til å kvitte seg med billig. Trenger alt av Fantasy-miniatyrer (orker, dverger, drager, dyr, riddere osv.).
Er ikke kresen, men da jeg ikke er interessert i å male noe så er ferdig malte figurer å foretrekke.
Om noen kan gi bort figurer er det supert, og da betaler jeg selvsagt frakt.
Befinner meg i Trondheim.
Ønsker å kjøpe miniatyrer
Moderators:unseenlurker, Jetlag
-
- Gremlin
Ikke stort med respons... ingen som selger figurer de ikke trenger?
Du vil ha ferdig malte, varierte og rimelige modeller
Blir nok mest mono når man er wargamer. Prøv ebay for en slik mix som du tenker på.

-
- Battle Boar
Håkan.
-
- Gremlin
Tusen takk for svar
Jeg følger med på ebay og har bestilt 25 miniatyrer. Resten er overpriset for min del (ofte kr 3000++) for 100 figurer. Ser for meg å betale maks kr 10 per figur med mindre det er større og dyrere ting. Håper vel på å treffe på noen som prøvde ut hobbyen som tenåringer og finner igjen en nedstøvet eske 10-15 år senere

Jeg følger med på ebay og har bestilt 25 miniatyrer. Resten er overpriset for min del (ofte kr 3000++) for 100 figurer. Ser for meg å betale maks kr 10 per figur med mindre det er større og dyrere ting. Håper vel på å treffe på noen som prøvde ut hobbyen som tenåringer og finner igjen en nedstøvet eske 10-15 år senere

Hvis du kan finne en i gruppen som liker å male, så er BONES et billig alternativ og har mye veldig stilige figurer.
http://www.reapermini.com/Miniatures/Bones
http://www.reapermini.com/Miniatures/Bones
Jeg begynte å gjøre nøyaktig det samme som deg for et halvt år siden, så jeg har en del dverger og goblins til overs i hvertfall. De er for det meste ikke malt, eller malt i en lav standard, men du kan få kjøpe noen av de jeg har til overs.