Magic the Gathering tusenvis av kort selges:)

Her kan du kjøpe og selge figurer

Moderators: unseenlurker, Jetlag

Dark Angel
Trencher

Magic the Gathering tusenvis av kort selges:)

Post by Dark Angel » Sat Feb 15, 2020 10:13 am

Hei, jeg selger min stor samling av Magic the Gathering kort. Dette er en samling som inneholder tusenvis av kort - alle kort har dobbelt sleeves (rare og mythic) og er samlet i permer fra Ultimate Guard. Sider i permene er av god kvalitet (PVc free) fra Ultra pro (platinum). Samlingen inneholder også en del displays med plast på - ikke åpnet blant annet Eldritch moon set som allerede er utsolgt og out of print. Mythic og rares fra alle sett sitter godt og trygd i sine egne permer:).

Jeg har ikke tatt bilder av alt siden det er så mye men spør gjerne om detaljer så svarer jeg så godt jeg kan. Alle kort kommer fra et dyr og røyk fritt hus og er i NM stand.

Samlingen inneholder både mythics, rares, uncommon, commons, tokens og lands. De fleste kortene har jeg 4 stk av hver så det er bare å spille:).

Samlingen inneholder følgende sett: Core set 2019, Core set 2020, Ixalan, Eldritch moon, Guilds of Ravnica, Return to Ravnica, War of the spark, Dominaria, og Throne of Eldraine.

Jeg har også alle planewalkers decks fra Core set 2019, fra Guilds of Ravnica, Return to Ravnica og War of the Spark. I tillegg har jeg Ravnica Allegiance Guild kits/ decks (alle).

Dette er massevis av kort som er en sikker investering.

Alt kan hentes i Oslo/ Akershus etter å ha avtalt dette. Jeg sender ikke.

se annonsen og bilder her: https://www.finn.no/bap/forsale/ad.html ... =163638337

Return to “Kjøp/Salg”