Noen som driver med 40k?

Gjøvik området warhammerklubb

Moderators: The Avenger, Nurion

Nurion
Thorn

Noen som driver med 40k?

Post by Nurion » Tue May 11, 2010 6:07 pm

Hei!
Etter å ha hatt ei pause fra Warhammer en laaaaang stund begynte det å klø litt i fingrene etter å male igjen. Denne gangen tenkte jeg å prøve ut 40k, nærmere bestemt Imperial Guard, i stedet for Fantasy som jeg drev med før. Lurer på om noen av dere i Gjøvik-området også driver med 40k, eller er alle fullblods-fantasy gamere? ;)
Vet ikke om det er noen som husker meg fra oppstartstiden av klubben, Torger gjør kanskje det allefall ;) Spilte Dark Elf den gangen :p

The Avenger
Ghetorix

Post by The Avenger » Tue May 11, 2010 8:29 pm

Nurion wrote:Hei!
Etter å ha hatt ei pause fra Warhammer en laaaaang stund begynte det å klø litt i fingrene etter å male igjen. Denne gangen tenkte jeg å prøve ut 40k, nærmere bestemt Imperial Guard, i stedet for Fantasy som jeg drev med før. Lurer på om noen av dere i Gjøvik-området også driver med 40k, eller er alle fullblods-fantasy gamere? ;)
Vet ikke om det er noen som husker meg fra oppstartstiden av klubben, Torger gjør kanskje det allefall ;) Spilte Dark Elf den gangen :p
Joda, husker deg Gulberg :wink: Stemmer? :lol: :P Men for å svare på spørsmålet ditt, så er det ingen som er aktive 40k spillere av oss. Er lissom WFB som er greia :) Men Dark Elves er pr idag en av de beste hærene (topp 2-3), så du kan like gjerne fortsette med dem, selv om du hadde tenkt på 40k i utgangspunktet 8)
Slep deg til Indian Summer 17-18. juni 2017!!

Nurion
Thorn

Post by Nurion » Tue May 11, 2010 8:43 pm

Stemmer det Torger ;)
Hehe, tenkte meg det fortsatt gikk i WFB :p Har lest meg frem til at DE fortsatt duger, men jeg har solgt alt jeg hadde. Så jeg starter på scratch igjen. Prøver å få tak i ei brukt 40k regelbok atm og er akkurat ferdig med min andre shock trooper :p Om ingen spiller 40k eller har interesse av å prøve å spille det får det bare bli med malinga for min egen del tror jeg. Ellers kunne jeg spleisa med noen på Black Reach pakka hvis jeg ikke får tak i regelboka brukt og hvis noen er interessert i Space Marines eller Orks :p Har lest at dere kjører turnering på Gjøvik nå også! Det er jo konge da! =D Bra det ble igjen noen i klubben som klarte å få i gang ting! =D

Red Skullz
Enigma Foundry

Post by Red Skullz » Fri May 21, 2010 10:44 pm

Hei,
Ble tipsa om dere fra Gjøvik området siden vi i Team Anarchy har en gjeng i Hamar/Oslo teigein. Nå er ikke jeg veldig inne i geografien sørpå så korriger meg om jeg tar feil :)

Har ihvertfall noen som spiller både 40k og WH der nede og ikke minst BB. Hvis det er aktuelt så er det bare å ta kontakt med meg så skal jeg rute videre til gutta våre i sør :)

R
http://teamanarchy.diskusjoner.com
Team Anarchy, spillegruppe lokalisert på Setermoen i Indre Troms.

Nurion
Thorn

Post by Nurion » Fri May 21, 2010 10:56 pm

Jeg bor for øyeblikket på Hamar, og Gjøvik er jo bare ca 40-45min unna så det er ganske nærme ;)

Er nok WH som er mest utbredt her i området, allefall på Gjøvik, men jeg driver å bygger en Imperial Guard hær og har lyst til å lære meg 40k (bare drevet med WH før). Hvis det skjer noe på Gjøvik i løpet av sommeren så kan du jo tipse dem om å sjekke det ut ;)

Red Skullz
Enigma Foundry

Post by Red Skullz » Sat May 22, 2010 8:31 am

Jeg har sjekka litt. De som spiller WH og 40K er i Oslo på Skullerudklubben, men når de spiller BB så reiser de til Hamar iblant. Nå for tida går det mest i BB i Hamar blant våre.

R
http://teamanarchy.diskusjoner.com
Team Anarchy, spillegruppe lokalisert på Setermoen i Indre Troms.

Rashkasha
Gobber

Post by Rashkasha » Wed Dec 22, 2010 12:12 pm

Hei.

Jeg har nylig flyttet til Gjøvik og kunne tenke meg å ta opp igjen litt 40K spilling. Jeg har en gammel Dark Eldar hær som jeg sakte moderniserer litt. Har spilt ett par kamper med nyeste hovedregelboka.

Barn og jobb tar mye tid, så jeg tenker en spillkveld pr mnd / annenhver mnd, dog ikke helg.

Noen som er interessert?

Kazador
Fennblade

Post by Kazador » Tue Jan 11, 2011 1:37 am

jeg spiller 40K og er i hamarområdet viss noen er intressert, et par år siden hæren min var på kamp, men husker fort
Two little goblins out in the sun.
Down came the griffin, and then
there was one.

Rashkasha
Gobber

Post by Rashkasha » Tue Jan 11, 2011 2:15 pm

Jeg har tilgang til Høgskolen i Gjøvik, her er det mange muligheter for rom. Jeg er stort sett ledig tirsdager, onsdager og torsdager. Vi kan evt. veksle litt på Hamar/Gjøvik.

Jeg er også litt rusten på regler i praksis, men lettere å bli inspirert til å lese igjennom en gang når en faktisk skal spille en runde.

Kanskje flere interessert når det begynner å skje noe?

The Avenger
Ghetorix

Post by The Avenger » Tue Jan 11, 2011 5:35 pm

Rashkasha wrote:Jeg har tilgang til Høgskolen i Gjøvik, her er det mange muligheter for rom. Jeg er stort sett ledig tirsdager, onsdager og torsdager. Vi kan evt. veksle litt på Hamar/Gjøvik.
Artig!! Jeg studerer også der. Hva studerer du? :)

Rashkasha
Gobber

Post by Rashkasha » Tue Jan 11, 2011 8:26 pm

Studerer og studerer...jeg har begynt å forelese der, så jeg er kanskje noen år eldre :wink:

The Avenger
Ghetorix

Post by The Avenger » Tue Jan 11, 2011 9:25 pm

Rashkasha wrote:Studerer og studerer...jeg har begynt å forelese der, så jeg er kanskje noen år eldre :wink:
I see. Hva foreleser du i da?

Rashkasha
Gobber

Post by Rashkasha » Tue Jan 11, 2011 10:24 pm

Har forelest kjemi og miljø nå i høst, blir kanskje noe matte og/eller fysikk etter hvert.

Og du, hva studerer du? Er det flere fra HiG blant dere?

The Avenger
Ghetorix

Post by The Avenger » Tue Jan 11, 2011 11:27 pm

Rashkasha wrote:Har forelest kjemi og miljø nå i høst, blir kanskje noe matte og/eller fysikk etter hvert.

Og du, hva studerer du? Er det flere fra HiG blant dere?
Aha, er det du som er den nye kjemilæreren? Jeg går konstruksjon, 2. året.
Det er nok ingen flere HiGere blant oss, enda, men får se åssen ting utarter seg etterhvert :P

Nubee
Ghetorix

Post by Nubee » Thu Jan 13, 2011 7:28 am

Rash: Noen gang kikka på vanlig warhammer? Det "aktive" miljøet i regionen holder seg stort sett til det. Finnes nok noen skap 40k'ere, men det har ikke blitt spilt noe 40k på klubben på lange tider.

-Stian-
Ta turen til Indian Summer.
WFB turnering Redalen august 2013

Post Reply

Return to “Mjøshammer”