Noen som driver med 40k?

Gjøvik området warhammerklubb

Moderators: The Avenger, Nurion

Rashkasha
Gobber

Re: Noen som driver med 40k?

Post by Rashkasha » Thu Jan 13, 2011 11:57 am

Joa, har noen dverger, men etter 3 kamper hvor diverse warmachines ikke gjorde en dritt (ut hederlig unntak var boltthrower), og førsterekkene i kompaniene ble slaktet uten å kunne slå tilbake, ga jeg opp det prosjektet. Jeg har allikevel senere kjøpt 8th ed boka uten å åpne den.

The Avenger
Ghetorix

Post by The Avenger » Thu Jan 13, 2011 4:24 pm

Les 8th boka, så får du kanskje åpna øya for fantasy :wink: Hadde vært suverent med flere HiGere i wfb-miljøet her, da vi er forholdsvis få, og det er fantasy det går mest i.

I tillegg kan vi jo spille litt når vi har anledning på skolen, hahahaha 8)
Slep deg til Indian Summer 17-18. juni 2017!!

Rywhandar
Gobber

Post by Rywhandar » Fri Jun 03, 2011 5:32 pm

Jeg slenger meg inn her. Driver og roter litt med 40K, men har ikke fått prøvd å spille noe, da han som skulle være med sliter litt med kjerringa. :p Har Assault on Black Reach, og kjøpt opp så jeg driver med Ultramarines. (Jada, men liker bakgrunnen. )

Bor på Dokka, men er 40 min til Gjøvik, så er ikke langt. Har i tillegg en del terreng osv, så tar gjerne en kveld her også dersom det skulle være interessant for noen. Bare husk jeg er fersk. Hehe.

Synes WH skal være litt sosialt også, med litt kaffe og diverse ved siden av. :)

Noen interesserte, ta kontakt. :)

Hrafnir
Holy Zealot

Post by Hrafnir » Sun Aug 07, 2011 9:24 pm

Ellers er det en Warmachine/Hordes spiller som bor 100 meter fra HiG hvis du er interessert.

*Løper og gjemmer seg*

Nurion
Thorn

Post by Nurion » Fri Apr 06, 2012 3:05 pm

Bumper denne posten!
Flyttet til Elverum nå og skal i gang med å skrive masteroppgave til høsten. Det betyr at jeg kan disponere tiden litt slik jeg vil og håper på å kanskje få litt mer tid til 40k igjen. Så det var ett par stykker som drev med 40k i denne tråden, så om noen av dere som fortsatt driver og kanskje er interessert i litt spilling så hadde det vært kult! Har noen imperial guard, men ingen regelbok. Så om noen har lyst til å kanskje ta ett lite slag og lære bort litt så sier jeg ikke nei takk!

Post Reply

Return to “Mjøshammer”