Si hei / samling av spillerne i området

Gjøvik området warhammerklubb

Moderators: The Avenger, Nurion

Polfus
Trencher

Re: Si hei / samling av spillerne i området

Post by Polfus » Wed Sep 05, 2012 10:34 am

Wood elves..

okey nice :) skal prøve å få malt den ganske fort da, slik at jeg kan delta på turneringer osv.. :) mye poeng pleier dere å spille da? jeg har en armee på 2400 points

Nurion
Thorn

Post by Nurion » Wed Sep 05, 2012 10:41 am

Hei, og velkommen til forumet! =D
Flott med flere spillere i distriktet! Vi pleier å spille fra 2000pts og oppover. :) Vi bruker å avtale dette på forhånd sånn at alle har listene sine klare før vi kommer. Om du trenger å låne noen modeller eller vil teste ut modeller du kanskje ikke har så er det flere som helt sikkert kan låne deg noe på spilldagene. Det ser ut til at det blir spilling den 30. september på Høgskolen i Gjøvik og du er mer enn velkommen til å bli med :)

Polfus
Trencher

Post by Polfus » Wed Sep 05, 2012 11:21 am

ja jeg kommer mer en gjerne da hvis jeg kan (har ikke spilt warhammer siden 5th edition els, og da spilte jeg chaos warriors -.-) så blir sykt kult å få spilt igjen, har savnet det ekstremt mye!

Ødegaard
Gremlin

Post by Ødegaard » Wed Oct 03, 2012 5:46 pm

Hei!
Marcus her.

Holdt på med warhammere i flere år på-og-av, aldri vist det var et miljø på høgskolen! Muligens fordi jeg startet som 12åring. Har "aldri" spilt men stort sett holdt meg til maling, men er keen på og prøve. Å konvertere vennene mine til å spille og ikke bare male er en rimelig tøff oppgave.

Virker som det stort sett (bare) går i WFB, så er flaks jeg nettopp har startet en daemons hær for å kunne spille begge systemene, ikke bare 40k.

:D

Vradchuck
Wraith Engine

Post by Vradchuck » Thu Oct 04, 2012 6:24 am

Velkommen skal du være.

Vi skal ha spilldag på søndag, så det er bare å stikke innom :)
Marius

Green is the new everything

Rashkasha
Gobber

Post by Rashkasha » Thu Oct 04, 2012 8:46 pm

Det er noen forsiktige forsøk på 40K også :)

Nubee
Ghetorix

Post by Nubee » Fri Oct 05, 2012 8:58 am

Velkommen til alle jeg ikke har ønsket velkommen :9

Vil bare få påpeke at det er fritt frem til å spille akkurat det man ønsker. Slik det er i dag er det en aktiv kjerne på bare 3-4 spillere. Vi spiller utelukkende whfb, og vi spiller på turneringsnivå. Dvs. at vi spiller med lister som er designet for spesifikke turneringer, og som er designet for å vinne.

Utover dette så er det 5-6 mindre aktive spillere, her spilles det nok også i all hovedsak whfb, men jeg vet at flere av disse har 40k i bakhodet. I denne kretsen er det nok også mulig å møte på litt "softere" whfb lister.

Det er meget høy aktivitet på forumet her om dagen, desverre ikke fult så høy aktivitet på spillfronten. Håper vi blir mange nå til søndagen.

Oppsummering, møt opp, ta med figurer, men ikke bli i overkant skuffet om ingen vil spille 40k, når det kommer til whfb så er jeg nesten sikker på at det lar seg gjøre å få inn en kamp.

-Stian-
Ta turen til Indian Summer.
WFB turnering Redalen august 2013

Sluskesen
Gobber

Post by Sluskesen » Tue Jan 29, 2013 1:14 am

Hallo!

Zak(arias) Laberg her. 24 år gammal fyr fra Hamar. Har pusla rundt med warhammer siden tidenes morgen, men utenom noen runder med While har det ikke blitt til noe særlig. Samler på Lizards og Necrons for tiden, hadde dverger way back. Har det ikke skjegg, hale eller et hardt ytre er jeg igrunn lite interessert. :P Hørte om kampanjen, og det hadde vært skikkelig morro å bli med!

Vradchuck
Wraith Engine

Post by Vradchuck » Tue Jan 29, 2013 7:54 am

Velkommen skal du være :)
Marius

Nurion
Thorn

Post by Nurion » Tue Jan 29, 2013 8:51 am

Velkommen! Kommer du på søndag? :)

While
Fennblade

Post by While » Tue Jan 29, 2013 1:10 pm

Sluskesen wrote:Hallo!

Zak(arias) Laberg her. 24 år gammal fyr fra Hamar. Har pusla rundt med warhammer siden tidenes morgen, men utenom noen runder med While har det ikke blitt til noe særlig. Samler på Lizards og Necrons for tiden, hadde dverger way back. Har det ikke skjegg, hale eller et hardt ytre er jeg igrunn lite interessert. :P Hørte om kampanjen, og det hadde vært skikkelig morro å bli med!
Satser på at du får tilgang til internrommet nå, så kan du få signa opp til kampanjen. Kan jo også lage din egen tråd som vi andre har gjort under.
Host på youtube kanalen STF
http://www.facebook.com/SpillforeningenTheFellowship

Tidvis blogging på www.whilehobbying.com

Sluskesen
Gobber

Post by Sluskesen » Thu Jan 31, 2013 1:23 am

Takk takk! Tror ikke jeg får kommet på førstkommende søndag, da planene allerede er senket i størka sement. Men gleder meg til å få testa haledyrene etter hvert!

Subtellite
Gobber

Post by Subtellite » Fri Mar 29, 2013 3:37 pm

Hei. Ole Christian her, var å så på dere på onsdag 27. mars..Rimelig newbiee:P men håpe det kommer seg fort

Vradchuck
Wraith Engine

Post by Vradchuck » Fri Mar 29, 2013 6:13 pm

Velkommen, bare å få spilt litt så ska du sjå at du kjem deg
Marius

Nurion
Thorn

Post by Nurion » Sat Mar 30, 2013 9:12 am

Velkommen om bord! =)
Du får få med deg Emil til å registrere seg også ;)

Post Reply

Return to “Mjøshammer”