Reklame?

Litt om forumet, dets oppbygging, og generellt om etikette på forumet. NYE MEDLEMMER OPPFORDRES TIL Å LESE HER FØR MAN POSTER

Moderators: JackInTheGreen, unseenlurker, EspenR, Jetlag

Alyssis
Holy Zealot

Reklame?

Post by Alyssis » Wed Feb 27, 2013 7:01 pm

Hei! Lurte bare på hvordan reglene her var for reklamering..

Jeg har absolutt ingenting med butikken å gjøre, men de var så hyggelig der, så jeg ville bare hjelpe de med å bli kvitt tingene, og hjelpe alle andre med billige figurer..!

For å forklare litt bedre da, så er det en butikk, som har tømmesalg på games workshop figurer, både til warhammer, og wh40k. Med priser på minimum 50% av vanlig pris..

Dersom det er lov, så deler jeg gjerne hvor de holder til og slikt, for å hjelpe egentli alle.. Butikken ville bli kvitt det, og jeg regner med folk alltid er intressert i å få fatt i billige miniatyrer!

Men visst dette ikke er lov, så håper jeg at jeg ikke har gjort så mye ulovlig nå, også får heller folk ta det på PM visst de er intressert.!

Marius.

Jetlag
Site Admin

Post by Jetlag » Thu Feb 28, 2013 7:01 am

Høres veldig lovlig ut. Kjør på.
-Sir, we are completely surrounded
-Excellent, this means we can attack in any direction

Alyssis
Holy Zealot

Post by Alyssis » Thu Feb 28, 2013 8:34 am

Okaj!

http://proworks.no/om-oss er hjemmesiden deres, og det står at du kan ta kontakt med de på mail, men jeg har ikke fått noe svar der, så det enkleste er nok å møte opp i butikken.

De holder til på laksevåg, rett utenfor Bergen Sentrum. Adressen er på siden deres.

Sånn som jeg kunne se når jeg var der inne, så har de flere kartonger fulle av warhammer, og like mye av 40k. De har ikke så veldig mye igjen av space marines, men har en god del IG, TAU, Chaos Demons, litt CSM, Dark Eldar, og Eldar.

Hva de har av vanlig warhammer vet jeg ikke, da jeg ikke aner hva som finnes til å begynne med.

De har også 2 kartonger fulle av de gode gamle metall hqene, en til vanlig, og en til 40k.

Prisene var veldig gode, og tingene som ikke slo seg inn på maskinen dems, fikk en veldig hyggelig pris, og så halverte han den igjen.. Eksempel på dette var han som kjøpte siste predatoren for 135 kroner, flett ny i boks, og jeg fikk med noen pakker med Death company til 75 kroner pakken..!

Det er tømmesalg, så de blir tom for ting etterhvert..! Jeg ville uansett bare informere, så er det nok noen som klarer å gjøre noen gode kupp der de og!

chranos
Warlock

Post by chranos » Thu Feb 28, 2013 9:05 am

Ta gjerne å lag en post i kjøp og salg delen av forumet da jeg antar at fler vil se det der.
Uansett hvordan man ser det er det bare et spill.

[url=http://www.2d6.no/viewtopic.php?f=14&t=3547]My painting Blog[/url]

Post Reply

Return to “Formål for forumet, rettningslinjer og FAQ”