Rydding i forumet

Litt om forumet, dets oppbygging, og generellt om etikette på forumet. NYE MEDLEMMER OPPFORDRES TIL Å LESE HER FØR MAN POSTER

Moderators: JackInTheGreen, unseenlurker, EspenR, Jetlag

mikkjel
Ghetorix

Rydding i forumet

Post by mikkjel » Sun Mar 13, 2005 6:57 pm

Jeg syns nå at en del av trådene her på forumet har gått litt overbord og burde ryddes. reglene i baren f.eks. er nå en side (eller to) med bare en og en smily. dette går ikke!
Se alltid begge veier når du skal krysse loven

Ulvehue
Battle Boar

Post by Ulvehue » Sun Mar 13, 2005 7:15 pm

Helt enig. Forumet trenger absolutt å ryddes opp i.

JackInTheGreen
The Dude

Post by JackInTheGreen » Mon Mar 14, 2005 2:35 pm

Ja, har tenkt på det med baren. Skal kunne være et sted der man kan PRATe om ting, og jeg og mange andre har tatt litt av med smiley-posting.

Skal lage en diskusjon der over hvordan vi skal rudde. Tror jeg kommer til å stenge noen spamme-tråder.
Have you seen the Jack in the Green?

EspenR
Ambushing Panda

Post by EspenR » Mon Mar 14, 2005 9:22 pm

Synes ikke bare det er smiley posting som er problemet i baren. Det er en del som ikke helt klarer å styre spammingen sin, og bare skriver ubrukelige poster der, skal ikke nevne navn. Men når en person har postet i samtlige tråder på ganske få minutter, så er det ganke tydelig at det ikke er så mye kvalitet i de postene.

Tror vi snart burde få lagd noen regler rundt omkring i forumet, og kanskje få begrenset spammingen til et par tråder.
All your oil are belong to us

Adharkach
Trencher

Post by Adharkach » Thu Apr 14, 2005 11:36 pm

Jeg ser for meg at moderatorene kanskje bør begynne å sende ut advarsler til enkelte, for spammingen som er i baren nå, fører til at enkelte emner som i utgangspunktet var litt interessante er utrava, og har side etter side med bare tull. <- verdens lengste setning?
Go and boil your bottoms, you sons of silly persons!

Oguleth
Juggernaut

Post by Oguleth » Thu Apr 14, 2005 11:41 pm

Er fullstendig enig..

Trodde poenget var å aktivitet, ikke at man bare poster noen intetsigende ord og dreper all diskusjon...

JackInTheGreen
The Dude

Post by JackInTheGreen » Thu Apr 14, 2005 11:45 pm

Ja, jeg skal lage en post om det. HAr allerede stengt en del tråder, håpet det skulle være nok.
Have you seen the Jack in the Green?

Post Reply

Return to “Formål for forumet, rettningslinjer og FAQ”