OMSK

Litt om forumet, dets oppbygging, og generellt om etikette på forumet. NYE MEDLEMMER OPPFORDRES TIL Å LESE HER FØR MAN POSTER

Moderators: JackInTheGreen, unseenlurker, EspenR, Jetlag

chranos
Warlock

OMSK

Post by chranos » Sun Aug 31, 2008 11:42 am

Så hvor blir det av et eget delforum på 2d6.no for dere, vet at styret i omsk er her. Savner linker til opplysninger om åpningstider, veibeskrivelser o.l.

Kan være vanskelig å anbefale folk å titte innom 2d6.no når det er vanskelig å finne info om det man leter etter (spesielt for en nybegynner)

noneshallpass!
Enigma Foundry

Post by noneshallpass! » Sun Aug 31, 2008 11:49 am

Her er link til omsk tråden. Den heter spillklubb i Oslo og ligger under kunngjøringer. Ikke så så selvsagt å å få øye på.

http://www.2d6.no/viewtopic.php?t=2464&start=0

Denne søndagen er det ikke spilling (for å være solidariske med turneringa på Gjøvik, eller fordi de med nøkkel skal dir) men det er bare å komme neste søndag. Åpner klokka 13.00. Veibeskrivelse ligger litt nede på andresia.

Ikke noen egen omsk del til forumet. Men hva skulle vi brukt det til? Vi bare møter opp og spiller...
En eller annen kunne jo mekka en enkel webside med info med veibeskrivelse. type home.no/omsk
Kan litt enkel html koding og kan mekke dette i notepad, men det er sikkert noe med mer snøring her.

chranos
Warlock

Post by chranos » Sun Aug 31, 2008 1:17 pm

trengte ingen link selv til tråden men mer for å kankje få sparka litt på de som styrer omsk til å få litt orden i sakene.

OMSK er en klubb (sist jeg hørte) eneste utenom 2D6 i oslo og har ektremt bra lokaler midt i oslo sentrum. Ghal Maraz er i gjøvik og har en egen delforum her på 2d6.no, hvorfor skulle ikke OMSK det heller. Nettside er en veldig bra ide. man kan bruke oppsettet til drammen spillforening med en kalender over spilldager og linker til turneringer og annet relevant. OMSK er kankje ikke store nok til et eget forum og det synes jeg vel heller ikke at trengs iogmed at 2d6.no er en bra plass for alle norske spillklubber kan komme sammen (håper jeg ikke tråkker på tærne til noen nå).

Nettet er det viktiste mediet for folk som skal finne info i våre dager, og studenter som nettop har ankommet byen vet kankje ikke om hvem hvor hva enda men det første de gjør er å hooke opp pc'en.

Om dere hører etter omsk ansvarlige. (kan ta det gjennom andre kanaler og men) spilllokalet i universitetsgaten har vært åpen siden lenge før sommerferien begynte er det ikke på tide med mer publisitet annet en en A4 plakat på gw og en tråd i en annen spillklubbs forum.

doc_norway
Gobber

Post by doc_norway » Sun Aug 31, 2008 11:26 pm

Hvis noen kan skrive teksten som skal være på en evt. webside, og komme med litt info om hva som bør være med der kan jeg sikkert 'snekre' sammen noe...

/Henning
Admin - www.tabletopwar.com

Falken
Trencher

Post by Falken » Mon Sep 01, 2008 5:54 am

Kan vi foreløpig lage et underforum (likt Ghal Maraz)?
OMSK har et eget forum, http://omsk.no/forum/ , men forumet er ikke aktivt nok...

Vradchuck
Wraith Engine

Post by Vradchuck » Mon Sep 01, 2008 7:55 am

Er ikke det letteste at noen av de som er ansvarlig for OMSK evt ønsker å være ansvarlig kontakter admins på denne sida og får lagd ett underforum likt som det vi i Ghal Maraz har så er det lettere for alle som er interesert i WFB å følge med på utviklingen av klubben

Marius
Marius

Green is the new everything

chranos
Warlock

Post by chranos » Mon Sep 01, 2008 9:03 am

se der ble det fart i sakene ja

Nubee
Ghetorix

Post by Nubee » Mon Sep 01, 2008 9:10 am

Hvis noen i OMSK styret sender en PM til Jetlag, aka Terje så er jeg sikker på at han ordner dette asap. Det var, og er så vidt jeg vet et ønske fra 2d6 forumets grunnleggere at så mange som mulig skal samles her.

-Stian-

Post Reply

Return to “Formål for forumet, rettningslinjer og FAQ”