Riktig svar på threader

Litt om forumet, dets oppbygging, og generellt om etikette på forumet. NYE MEDLEMMER OPPFORDRES TIL Å LESE HER FØR MAN POSTER

Moderators: JackInTheGreen, unseenlurker, EspenR, Jetlag

Peregrin Tok
Enigma Foundry

Riktig svar på threader

Post by Peregrin Tok » Thu Feb 05, 2009 9:22 pm

jeg vet ikke om jeg har rett til å si dette, jeg er bare et vanlig medlem :lol:
men jeg lurte på om folk kunne slutte å svare så usæriøst på trheader ( for eksempel å påpeke at jeg skrev useriøst feil). Jeg har sett flere threader der folk har svart usæriøst og surt uten noen stor grunn. det var f. eks en thread på 3 sider fordi en fyr hadde spurt om en stat. Hva med å bare si "sorry, er ikke lov å si det, og ferdig med det?" Eller med den stakkars fyren som ville ha en cheesy armyliste og fikk kjeft og forslag om å bare spille WAR og spise grandiosa (dette gjelder ikke alle, han fikk lista til slutt). Og å diskutere småting i en annens thread, det er også teit. sorry at jeg skriver så langt og kjedelig, men jeg blir bare så irritert av sånt. dere som vet dere er flinke til å svare riktig, bra jobbet :D , og fortsett sånn.
pippin over og ut!
Cheers!

chranos
Warlock

Post by chranos » Thu Feb 05, 2009 10:37 pm

desverre er det sli at nettet er et sted for folk aa kunne utrykke seg uten aa vise ansiktet eller hvem de egentlig er.

Paa forumer maa man tolere mye forkjellig og spesielt et som omhandler et tema som dette som har saapass mange folk med mange meninger om de samme tingene.

Bedre aa ta ting med et smil selv om du kanskje ikke faar vite hva du ville med en gang.

Fks. jeg har enda ikke faatt kommentarer om at jeg ikke bruker de 3 siste bokstavene i det Norske spraak, men om det kommer vil jeg nok ikke ta det ille opp men heller ta det med et smil (eller nytt tastatur med norske taster)
Uansett hvordan man ser det er det bare et spill.

[url=http://www.2d6.no/viewtopic.php?f=14&t=3547]My painting Blog[/url]

Eivind
Fennblade

Post by Eivind » Fri Feb 06, 2009 10:00 am

Enig med begge av dere.
folk er ofte litt "friere" på nett,
-ved tap av identitet kan folk gjøre mye rart :roll:
Fight apathy... or don't

Peregrin Tok
Enigma Foundry

Post by Peregrin Tok » Fri Feb 06, 2009 3:10 pm

Det var ikke poenget mitt, men takk likevel :)
Det er bare litt plagsomt når folk krangler om det skal være straff får å spørre om stats når man er newbie i en annens thread. Hvis du ikke har noe bra å si, så ikke si noe i det hele tatt!
Cheers!

DaBadmoon
Gobber

Post by DaBadmoon » Tue Jul 22, 2014 11:29 am

Apropos newbies osv...... hva menes med Bump? eg vil bare lære...

Mvh

Brannreven
Fennblade

Post by Brannreven » Tue Jul 22, 2014 11:38 am

"Bring Up My Post"

Er en måte å sende tråden sin opp på lista, da de sorteres etter siste post i tråden. Brukes mye istedenfor å lage nye tråder, særlig i kjøp/salg.
Dagowit wrote: Hvorfor en Ranking Officer skulle gøre en forskel aner jeg ikke, men jeg forstår heller ikke hvorfor en mand med en sæk kan lave et træ om til en pirat, eller hvorfor modeller med Amphibious i Shallow Water kan blive påvirket af Continous Fire...

chranos
Warlock

Post by chranos » Tue Jul 22, 2014 2:57 pm

Som brannreven sa er det en måte å gjøre en gammel tråd synlig igjen.

I mitt tilfelle har jeg en salgstråd som har vært aktiv siden 2009 eller noe slikt. For å ikke spamme nye tråder i hytt og gevær tar jeg heller å "bumper" tråden etter jeg har lagt til nye modeller eller jeg har solgt en del slik at nyankomne har mulighet til å se utvalget og gamle travere kan se hva jeg har lagt til.

chranos
Warlock

Post by chranos » Tue Jul 22, 2014 2:57 pm

Som brannreven sa er det en måte å gjøre en gammel tråd synlig igjen.

I mitt tilfelle har jeg en salgstråd som har vært aktiv siden 2009 eller noe slikt. For å ikke spamme nye tråder i hytt og gevær tar jeg heller å "bumper" tråden etter jeg har lagt til nye modeller eller jeg har solgt en del slik at nyankomne har mulighet til å se utvalget og gamle travere kan se hva jeg har lagt til.

Post Reply

Return to “Formål for forumet, rettningslinjer og FAQ”