"Ny" spiller vender tilbake etter mange år.

Litt om forumet, dets oppbygging, og generellt om etikette på forumet. NYE MEDLEMMER OPPFORDRES TIL Å LESE HER FØR MAN POSTER

Moderators: JackInTheGreen, unseenlurker, EspenR, Jetlag

EternalOne
Gremlin

"Ny" spiller vender tilbake etter mange år.

Post by EternalOne » Sat Nov 05, 2011 10:30 am

Hei, får håpe det går greit jeg poster her :)
Jeg er en gammel spiller, rettere sagt med lite erfaring. Har ikke spilt Warhammer fantasy på rundt 12-13 år nå. Blir snart 27 år, å utrolig nok så har jeg kjøpt en orc/gob army på rundt 3000-4000points. Meste er malt, men noe må jeg reparere litt på.

I alle fall jeg søker noen å spille med, siden de vennene mine før har sluttet å spille.
Siden jeg ikke har spilt på lenge, har jeg glemt veldig mye. Som sagt kommer alt tilbake med litt praccing.

Som person er jeg rolig, lærevillig, godt humør og ikke minst grei å ha med å gjøre. Ta kontakt, hvis du/dere vil ha en ekstra medspiller å spille med.

PS: Er fra Skien, jobber i Tønsberg. Glemte faktisk å skrive dette xD

mvh

Thomas
Last edited by EternalOne on Sun Nov 06, 2011 12:54 pm, edited 1 time in total.

Obiken
Battle Boar

Post by Obiken » Sat Nov 05, 2011 11:33 am

Velkommen til forumet.

Nå er det en si hei tråd i hvert av underforumene her, den for fantasy er her:
http://www.2d6.no/viewtopic.php?f=4&t=33

Men tror ikke det spiller så stor rolle.

Jeg hadde en tilsvarende pause som deg før jeg kom tilbake til fantasy, og det var veldig greit å komme inn i det sosiale miljøet. Jeg var på en del turneringer, og du burde dra selv om du føler deg rusten. Hvis du er ute etter å ha det gøy så er folk tålmodige og hyggelige, og turneringen blir en hyggelig affære.

Men hvor er du fra i landet? Det er folk fra de fleste kanter av landet her, og hvis du vil spille regelmessig så er det forskjellige muligheter rundt om..

(For min egen del så har jeg lagt Fantasy på hylla igjen for å spille Warmachine/Hordes).
Kenneth
Spiller Protectorate of Menoth i Warmachine.

The Jackal47
Greylord Outrider

Post by The Jackal47 » Sun Nov 06, 2011 12:51 pm

Det finnes en spillklubb i Tønsberg siden du jobber der. Sjekk det ut her: http://www.2d6.no/viewtopic.php?f=91&t=8370
Dark/Light/Twilight Space Elves-fan #1 :)

Post Reply

Return to “Formål for forumet, rettningslinjer og FAQ”