[LotR] Størrelse på hærer i LOTR spill?

Battlefleet Gothic, Blood Bowl, Lotr, Mordheim, Warmaster og annet.

Moderator: Deng_Ham

mutantpotato
Holy Zealot

[LotR] Størrelse på hærer i LOTR spill?

Post by mutantpotato » Sun Mar 11, 2007 2:42 pm

Hei.

Jeg holder på å lage en Uruk Hai arme liste, men jeg veit ikke helt hvor mye poeng man bruker i LOTR spill. Jeg tenker på normale LOTR spill som for eksempel på GW veterans night.

Gil-Galad
Electromancer

Post by Gil-Galad » Sat Aug 11, 2007 12:34 am

mutantpotato wrote:Hei.

Jeg holder på å lage en Uruk Hai arme liste, men jeg veit ikke helt hvor mye poeng man bruker i LOTR spill. Jeg tenker på normale LOTR spill som for eksempel på GW veterans night.
Så kult! Uruks er bra :D Bra spørsmål også, Jeg har også lurt på det samme. Men tror ikke det er noen regel på det.
"The elves are the deadliest warriors in all of middle-earth, combining skill-at-arms with expertly fashioned wargear. They are proficient with swords, spears and bows, and they are the bravest of all fighting troops."

aleksander
Archangel

Post by aleksander » Sun Aug 12, 2007 9:58 pm

Det er vel aldri noen fastsatt regel om hvordan hærene skal være, så lenge den du spiller mot har en like stor hær. På GT bruker man hærer på 6 eller 700 poeng, husker ikke i farta,i tillegg så spiller mange slag på rundt 250-300.

Hasharin
Trencher

Post by Hasharin » Sun Aug 12, 2007 11:44 pm

Det går ann å spille med 300, da må du minst ha en helt. Bra at du spiller lotr. :)
It´s kill or be killed in war.

arniehollow
Holy Zealot

Post by arniehollow » Fri Jan 04, 2008 12:26 pm

Jeg har brukt å spille små slag på 250-300 poeng. Når vi har god tid og gira på å spille lenge så tar vi 800 poeng, det holder deg gående noen timer :D
Tror ikke det er så aktuelt å spille med hærer over 800 poeng.

Gil-Galad
Electromancer

Post by Gil-Galad » Sat Jan 05, 2008 12:36 am

mutantpotato wrote:Hei.

Hey! JEg og mine kamerater pleier å spille 500pts, noe som tilsvarer det bobbelte, eller mer i Warhammer fantasy, med tanke på varighet. 1000pts er også fint. 2000pts er vell litt for mye ja... Litt under halvparten av pointsa bør være heroes, med tanken på courage. Eller du bør ihvertfall ha mer enn 1 hero på 500pts, og mer enn 2 heroes på 1000pts. Banner er viktig for dem som er berenget for nærkamp. Kos deg med Uruks!
"The elves are the deadliest warriors in all of middle-earth, combining skill-at-arms with expertly fashioned wargear. They are proficient with swords, spears and bows, and they are the bravest of all fighting troops."

Gil-Galad
Electromancer

Post by Gil-Galad » Sat Jan 05, 2008 12:43 am

arniehollow wrote:Jeg har brukt å spille små slag på 250-300 poeng. Når vi har god tid og gira på å spille lenge så tar vi 800 poeng, det holder deg gående noen timer :D
Tror ikke det er så aktuelt å spille med hærer over 800 poeng.
(Begklager rot ovenfor)

250-300 er fint. Selv spiller jeg oftest 500, noe som også går fint. Husk at det tilsvarer Mye mer enn i Warhammer fantasy. Hvor mange heroes forestrekker du å ha? Jeg liker best ca halve troppen me heroes selv da :D Named heroes :wink: :lol:

arniehollow
Holy Zealot

Post by arniehollow » Sat Jan 05, 2008 11:24 pm

Kjører gobbos, så i en 500-kamp har jeg brukt å ha med 4-5 heroes, fordelt på kapteiner og sjamaner. En gang brukte jeg 6-7 heroes, kapteiner; det gikk ikke så bra :P det er moro å ha med mange heroes, og er derfor bra å spille gobbo :)

I en 800-1000-kamp bruker jeg balrogen, hehe

Gil-Galad
Electromancer

Post by Gil-Galad » Sun Jan 06, 2008 1:53 am

arniehollow wrote:Kjører gobbos, så i en 500-kamp har jeg brukt å ha med 4-5 heroes, fordelt på kapteiner og sjamaner. En gang brukte jeg 6-7 heroes, kapteiner; det gikk ikke så bra :P det er moro å ha med mange heroes, og er derfor bra å spille gobbo :)

I en 800-1000-kamp bruker jeg balrogen, hehe
Okey kult`a! Bruk drummers på større games, hjelper enormt! :wink:

arniehollow
Holy Zealot

Post by arniehollow » Sun Jan 06, 2008 1:14 pm

Glemte å nevne den, har den klar i tilfelle jeg får lyst til å bruke den.
Bruker den i kamper når jeg bruker mange goblin warriors og få kapteiner/trolls for å få mest ut av den. Shaman-drum-mix med masse warriors vil gjøre det vanskelig for motstanderen :D

Gil-Galad
Electromancer

Post by Gil-Galad » Sun Jan 06, 2008 1:28 pm

arniehollow wrote:Glemte å nevne den, har den klar i tilfelle jeg får lyst til å bruke den.
Bruker den i kamper når jeg bruker mange goblin warriors og få kapteiner/trolls for å få mest ut av den. Shaman-drum-mix med masse warriors vil gjøre det vanskelig for motstanderen :D
Stemmer, men ikke bruk drummers på 200-300pts battles, det er sløsing.

Post Reply

Return to “Andre spill”