Battlefleet Gothic miniatyrer?

Battlefleet Gothic, Blood Bowl, Lotr, Mordheim, Warmaster og annet.

Moderator: Deng_Ham

Ghaundan
Electromancer

Battlefleet Gothic miniatyrer?

Post by Ghaundan » Fri Jul 18, 2014 8:06 am

Hei, er det noen som vet om gode steder man kan kjøpe Battlefleet Gothic miniatyrer? For tiden tråler jeg for det meste på ebay og selv om noe dukker opp er det mye imperial (vel og bra det, for all del!), men lite av de andre. Spesielt Xenos. Noen som vet om noen gode steder hvor folk poster slikt til salgs eller nettbutikker som fortsatt har noen på lager?

chranos
Warlock

Post by chranos » Fri Jul 18, 2014 9:12 am

Siden de gikk ut av produksjon for et år eller to siden og før det var de gw exclusive siden rundt 2004

Jeg tviler på at så mange har fått tak i annet enn en startboks iblandt siden den tid for å selge videre med mindre de kjøpte av gw først med spesielle avtaler.

Ebay eller privatpersoner er veien å gå.
Uansett hvordan man ser det er det bare et spill.

[url=http://www.2d6.no/viewtopic.php?f=14&t=3547]My painting Blog[/url]

Ghaundan
Electromancer

Post by Ghaundan » Fri Jul 18, 2014 9:38 am

Vet det, men har funnet ett par sider (dessverre "død") hvor folk har lagt ut for salg og håpet noen kanskje visste om noen slike som var aktive :)

Kaptajn Congoboy
Archangel

Post by Kaptajn Congoboy » Sat Jul 19, 2014 11:11 am

Shapeways har et og annet gotisk romskip som slett ikke har noe som helst å gjøre med et romskipsspill som har blitt skrotet av Games Workshop:

http://www.shapeways.com/model/1585003/ ... erialId=61

Et kjapt søk fant et par skip som slett ikke likner på liknende skip fra manga-romkommunistene i et annet spill fra en engelsk produsent:

http://www.shapeways.com/model/1916834/ ... terialId=6
-Kaptajnen

FuskPrunker
Greylord Outrider

Post by FuskPrunker » Sat Jul 19, 2014 5:24 pm

Er du på utkikk etter noe annet innenfor BFG så mener jeg at jeg har en ORK fleet om det høres fristende ut.
He came walking through the thunderstorm and you could tell he was a wizard, partly because of the long cloak and carven staff but mainly because raindrops were stopping several feet from his head, and steaming. (Equal Rites, by Terry Pratchett)

FuskPrunker
Greylord Outrider

Post by FuskPrunker » Sat Jul 19, 2014 5:39 pm

He came walking through the thunderstorm and you could tell he was a wizard, partly because of the long cloak and carven staff but mainly because raindrops were stopping several feet from his head, and steaming. (Equal Rites, by Terry Pratchett)

Ghaundan
Electromancer

Post by Ghaundan » Sun Jul 20, 2014 9:03 pm

Tusen takk for hjelpen! :D Og ja, en ork fleet hørs veldig fristende ut.

FuskPrunker
Greylord Outrider

Post by FuskPrunker » Sun Jul 20, 2014 9:24 pm

Jeg skal få se om jeg får fikset noen bilder :D

Post Reply

Return to “Andre spill”