Pre-orders på Infinity: Operation Icestorm!

Battlefleet Gothic, Blood Bowl, Lotr, Mordheim, Warmaster og annet.

Moderator: Deng_Ham

HexOmega
Trencher

Pre-orders på Infinity: Operation Icestorm!

Post by HexOmega » Sun Aug 03, 2014 2:02 pm

Hei alle!

Jeg har bestilt opp noen eksemplarer av Operation Icestorm og Outland gir 10% rabatt til de som forhåndsbestiller hos oss. Prisen blir da 899,- fra den vanlige prisen på 999,-

På bildet under ser dere alt som følger med:

Image

Inneholder følgende:

PanOceania:
3x Fusiliers
1x Svalarheima Nisses
1x ORC Troop
1x Akalis Sikh Commando
1x Military Order Father-Knight

Nomads:
3x Alguaciles
1x Grenzer, Grenz Security Team
1x Spektr
1x Reverend Healer

1x CSU, Corporate Security Unit (Exclusive for Pre-Orders)

Game Mat
3 PanO Dice, 3 Nomads Dice
Scenery
Ruler
Markers & Templates
Introductory Rulebook (Denne inneholder et "kondensert" regelsett ment for å veilede nye spillere inn i den kommende regelboken som slippes senere i år. Det vil si basics, og alt du trenger for å begynne å spille med det som følger med.)

Masse godsaker til en ganske fornuftig pris med tanke på alt ekstra som følger med! Og da ikke minst de utrolig fete miniatyrene!

LOOK AT THEM!!!

Image

Oh baby...

Image

Men det som varmer hjertet mest er at med denne nylanseringen har Corvus Belli bestemt seg for å gi spillet deres en komplett revamp. Dette vil si et oppdatert regelsett med nødvendige tweaks på enkelte mekanikker basert på FAQ's fra spillere, og (endelig) et langt bedre oversatt regelesett, for de av dere som lot dere vike fra 2nd Edition regelboken (meg selv inkludert!).

Nå er med andre ord det beste tidspunktet å få med seg en av markedets beste miniatyrspill!

Er du fortsatt i tvil om spillet er verdt å plukke opp: hør med Andreas Ringqvist (Coleslaw på 2d6) om demoer og videre spørsmål om spillet. Vi har en fast gruppe spillere som henger her på Outland hver onsdag fra kl.17:00 som gjerne tar imot nye folk. :)

Send meg en PM med navn og telefonnummer til meg på 2d6, så sikrer du deg en limited edition mini og 10% rabatt på boksen din!

Mvh,
Dario
Miniatyrspillansvarlig
Outland Oslo

Coleslaw
Fennblade

Post by Coleslaw » Wed Aug 13, 2014 2:06 pm

Jeg er så fornøyd med att jeg har boksen! :D

Si fra så ordner jeg en demo!

Image
Image
Playing INFINITY Tuesday evenings at STF, Ensjøveien 8. Join us!
Do you want a demo? Send me a message!

Post Reply

Return to “Andre spill”