[BB] Blood Bowl på internett
Moderator:Deng_Ham
Hei
For de som har Blood Bowl abstinenser og mangler noen å spille med eller for de som lurer på hva dette "Blood Bowl" er, så finnes svaret.
Nemlig: fumbbl.com
Dette er en nettside hvor man kan spille BB over nettet ved hjelp av en snerten liten Javaklient.
Vi har også en egen norsk liga som man kan bli medlem av!
Så det er bare å melde seg på!
For de som har Blood Bowl abstinenser og mangler noen å spille med eller for de som lurer på hva dette "Blood Bowl" er, så finnes svaret.
Nemlig: fumbbl.com
Dette er en nettside hvor man kan spille BB over nettet ved hjelp av en snerten liten Javaklient.
Vi har også en egen norsk liga som man kan bli medlem av!
Så det er bare å melde seg på!
All your oil are belong to us
Jeg vil spille!
Har meldt meg inn og meldt meg inn i FUMBBL og NBBM, og lagd lag. Hvordan kan jeg bli med i den norske ligaen? Vente på bekreftelse på at jeg er med i NBBM? Må kanskje vente på at bedecco-ligaen starter opp også?
Har meldt meg inn og meldt meg inn i FUMBBL og NBBM, og lagd lag. Hvordan kan jeg bli med i den norske ligaen? Vente på bekreftelse på at jeg er med i NBBM? Må kanskje vente på at bedecco-ligaen starter opp også?
eUlrik: Kings of War og Epic: Armageddon
Vil du spille eller teste Epic: Armageddon i Oslo? PM meg!
Ikke Norges beste Kings of War-spiller
Vil du spille eller teste Epic: Armageddon i Oslo? PM meg!
Ikke Norges beste Kings of War-spiller
Jeg er her..
Hva er ditt Fumbbl alias, Ulrik? Og hvordan lag er det du ønsker å bruke?
Vi har ett lag som ønsker å trekke seg. Så jeg kan erstatte hans lag med ditt.
NBBM Forbund Her spilles første sesong. Men fra og med andre sesong flyttes all liga og turnerings aktivitet inn i NBBM Liga. Så om du ønsker å være med, så meld deg inn i begge disse gruppene.
Ellers så har vi en artig arktiv liten smågutt gruppe. NBBM Lilleputt hvor vi spiller med Stunty lag (goblins, halflings, skaven slaves, rotters osv). Som jeg og anbefaler å være med i.
Hva er ditt Fumbbl alias, Ulrik? Og hvordan lag er det du ønsker å bruke?
Vi har ett lag som ønsker å trekke seg. Så jeg kan erstatte hans lag med ditt.
NBBM Forbund Her spilles første sesong. Men fra og med andre sesong flyttes all liga og turnerings aktivitet inn i NBBM Liga. Så om du ønsker å være med, så meld deg inn i begge disse gruppene.
Ellers så har vi en artig arktiv liten smågutt gruppe. NBBM Lilleputt hvor vi spiller med Stunty lag (goblins, halflings, skaven slaves, rotters osv). Som jeg og anbefaler å være med i.
Remember your weakness,
_________your enemy will. . . . . . . . .
Bli med i Norsk Blodball Mesterskap på FUMBBL.com
jepp... Du er hergved tatt opp.. Og har first til mandag !(i praksis først tirsdag ettermiddag) for å spille første kamp. Blir litt spessielt siden du kommer rett inn..
Det er 1 ukes frister fra da av. For å rekke å bli ferdig med alle kampene før tippeligaen.
Det er 1 ukes frister fra da av. For å rekke å bli ferdig med alle kampene før tippeligaen.
Remember your weakness,
Fumbbl er kun data spill. En må laste ned ett program for å kjøre spillene på.
Blood bowl er en blodig vri på amerikansk fotball.
Blood bowl er en blodig vri på amerikansk fotball.
Remember your weakness,