[LotR] Metropolis

Battlefleet Gothic, Blood Bowl, Lotr, Mordheim, Warmaster og annet.

Moderator: Deng_Ham

Hasharin
Trencher

[LotR] Metropolis

Post by Hasharin » Mon Aug 13, 2007 11:57 pm

Det blir vel spilling lotr på metropolis på søndag?
It´s kill or be killed in war.

Deng_Ham
Juggernaut

Post by Deng_Ham » Tue Aug 14, 2007 2:48 pm

Først neste søndag. 19 aug

Jeg vil råde dere til å bruke http://www.warcry.no som er Stavanger spillklubb sitt forum. For å diskutere sånne ting. Da kommer dere og i kontakt med andre spillere som har planer om å komme.
Last edited by Deng_Ham on Tue Aug 14, 2007 7:57 pm, edited 1 time in total.
Remember your weakness,
_________your enemy will. . . . . . . . .
Bli med i Norsk Blodball Mesterskap på FUMBBL.com

Hasharin
Trencher

Post by Hasharin » Tue Aug 14, 2007 5:35 pm

Deng_Ham wrote:Først neste søndag. 19 aug

Jeg vil råde dere til å buruke http://www.warcry.no som er Stavanger spillklubb sitt forum. For å diskutere sånne ting. Da kommer dere og i kontakt med andre spillere som har planer om å komme.
ok

Gil-Galad
Electromancer

Post by Gil-Galad » Tue Aug 14, 2007 11:31 pm

Hasharin wrote:
Deng_Ham wrote:Først neste søndag. 19 aug

Jeg vil råde dere til å buruke http://www.warcry.no som er Stavanger spillklubb sitt forum. For å diskutere sånne ting. Da kommer dere og i kontakt med andre spillere som har planer om å komme.
ok
Jeg, Son Of Haldir og Hasharin, og en til som ikke er med i forumet, møtte opp utfor denne søndag,- På Mettropolis da. Men var ingen der. Men kommer nok neste gang det passer :D
"The elves are the deadliest warriors in all of middle-earth, combining skill-at-arms with expertly fashioned wargear. They are proficient with swords, spears and bows, and they are the bravest of all fighting troops."

Deng_Ham
Juggernaut

Post by Deng_Ham » Wed Aug 15, 2007 2:48 pm

syns jo det er fryktelig synd. At når ni endelig får nye fjes til klubben, at vi gamle da er borte.

VI har en diskusjon gående på hvordan vi kan forhindre at noe sånt skjer en gang til.

Men det satt til side, så blir det spilleing den 19. Og jeg kommer med mine lotr figurer. Om jeg kan finne dem da.
Remember your weakness,

Gil-Galad
Electromancer

Post by Gil-Galad » Wed Aug 15, 2007 11:51 pm

Deng_Ham wrote:syns jo det er fryktelig synd. At når ni endelig får nye fjes til klubben, at vi gamle da er borte.

VI har en diskusjon gående på hvordan vi kan forhindre at noe sånt skjer en gang til.

Men det satt til side, så blir det spilleing den 19. Og jeg kommer med mine lotr figurer. Om jeg kan finne dem da.

Ja var synd det. Mn kommer nok neste gang da

Okey, det er fint :D
"The elves are the deadliest warriors in all of middle-earth, combining skill-at-arms with expertly fashioned wargear. They are proficient with swords, spears and bows, and they are the bravest of all fighting troops."

Hasharin
Trencher

Post by Hasharin » Thu Aug 16, 2007 10:30 am

Deng_Ham wrote:syns jo det er fryktelig synd. At når ni endelig får nye fjes til klubben, at vi gamle da er borte.

Jeg bare lurer på en ting, hva slags hær har du i lotr? Jeg kommer på søndag.

Deng_Ham
Juggernaut

Post by Deng_Ham » Thu Aug 16, 2007 2:59 pm

Har ikke noen hær.. Men Noen figurer.. Jeg kjøpte en gang inn for lenge siden en Gondor Ranger styrke. Tenkte jeg skulle lage en med Faramir i spissen. Og så ha med masse rangers, makse ut på skyting. Så bruke resten som wariors of minas tirith. Og skulle ha med Denetor i en gruppe foutains gurds. Sånn at han kan se faramirs uses.
Remember your weakness,

Hasharin
Trencher

Post by Hasharin » Sun Aug 19, 2007 8:04 pm

Bra kamp me hadde, men dåkk moste oss uden at den beste helten dåkkers, Gil Galad va me å gjor någe stort. Han bare moste et par goblinner. Me får se om eg å doffi klare oss bedre neste gang.

Gil-Galad
Electromancer

Post by Gil-Galad » Sun Aug 19, 2007 9:22 pm

Hasharin wrote:Bra kamp me hadde, men dåkk moste oss uden at den beste helten dåkkers, Gil Galad va me å gjor någe stort. Han bare moste et par goblinner. Me får se om eg å doffi klare oss bedre neste gang.
D va ein bra kamp. Domt at Gil-Galaden min iche blei brukt så mye! :? Mn d va chekt då :D

Deng_Ham
Juggernaut

Post by Deng_Ham » Sun Aug 19, 2007 10:51 pm

Gil Galad gjorde kjempe masse. Han truet en flanke. Og hold goblinene fra å velte over oss.

Derimot så gjorde Faramir alt.. Slo til og med Denetor sanseløs. For at han ikke skulle springe rundt som en tulling.

Vi vant jo ikke. Det ble uavgjort. Og vi hadde tapt. Om ikke Balrogen hadde havnet alene ute mot alle skogalvene.

Remember your weakness,

Deng_Ham
Juggernaut

Post by Deng_Ham » Sun Aug 19, 2007 10:52 pm

Vær snill å bruk

http://www.warcry.no

for alt som har med spilling i Stavanger å gjøre. For da vet vi andre hva dere har planer om å gjøre.
Remember your weakness,

Hasharin
Trencher

Post by Hasharin » Mon Aug 20, 2007 10:11 am

Deng_Ham wrote:Vær snill å bruk

http://www.warcry.no

for alt som har med spilling i Stavanger å gjøre. For da vet vi andre hva dere har planer om å gjøre.
Ok. Skal huske det til neste gang.

Deng_Ham
Juggernaut

Post by Deng_Ham » Mon Sep 17, 2007 9:37 pm

Vet dere henger litt her.. Og har ikke sett så mye til dere på warcry.

Vi "gamle" på metropolis føler oss litt lurt. Dere har lurt oss alle til å begynne med Lotr. Men dere dukker jo ikke opp :)

Vi skal spille igjen på søndag. Og da regner vi med at te blir action. Håper dere kommer.

:Deng
Remember your weakness,

Hasharin
Trencher

Post by Hasharin » Tue Sep 18, 2007 4:34 pm

Deng_Ham wrote:Vet dere henger litt her.. Og har ikke sett så mye til dere på warcry.

Vi "gamle" på metropolis føler oss litt lurt. Dere har lurt oss alle til å begynne med Lotr. Men dere dukker jo ikke opp :)

Vi skal spille igjen på søndag. Og da regner vi med at te blir action. Håper dere kommer.

:Deng
Hehe :o opps!

Jeg må være enig me deg der at vi har vært litt sløve, men siden skolen har begynnt igjen og vi har fått masse lekser har det blitt lite tid til lotr o.l. Skal se om jeg får tid denne helgen, men jeg kan ikke låve noe. Jeg har heller ikke malt noe på en måned eller noe sånt :?

Post Reply

Return to “Andre spill”