Hei , lurer på hva som er lettest å spille Rohan eller Army of the dead.
det er jo flere figurer til Rohan men det går ann å male Fks. Numeor folka så blir de AOTD.
Thorek the immortal som har jort det. smart.
[LotR] AOTD eller Rohan ?
Moderator:Deng_Ham
-
- Fennblade
-
- Battle Boar
Spør du meg, så er alle hærer like å spille stort sett i LOTR, men av rohan og AOTD er AOTD lettest.Michaelandre1989 wrote:Hei , lurer på hva som er lettest å spille Rohan eller Army of the dead.
det er jo flere figurer til Rohan men det går ann å male Fks. Numeor folka så blir de AOTD.

Det er klart lettest. Selv ville jeg ikke spilt ren AOTD, på grunn av mangel variasjon i armyen. Eneste krigerne er vanlige warriors å riddere, wargear eg kun hand weapon og eneste heroen er kind of the dead. Gode allierte daThorek the Immortal wrote:Spør du meg, så er alle hærer like å spille stort sett i LOTR, men av rohan og AOTD er AOTD lettest.Michaelandre1989 wrote:Hei , lurer på hva som er lettest å spille Rohan eller Army of the dead.

"The elves are the deadliest warriors in all of middle-earth, combining skill-at-arms with expertly fashioned wargear. They are proficient with swords, spears and bows, and they are the bravest of all fighting troops."