[LotR] AOTD eller Rohan ?

Battlefleet Gothic, Blood Bowl, Lotr, Mordheim, Warmaster og annet.

Moderator: Deng_Ham

Michaelandre1989
Fennblade

[LotR] AOTD eller Rohan ?

Post by Michaelandre1989 » Sat Sep 01, 2007 8:20 am

Hei , lurer på hva som er lettest å spille Rohan eller Army of the dead.
det er jo flere figurer til Rohan men det går ann å male Fks. Numeor folka så blir de AOTD.
Thorek the immortal som har jort det. smart.

Thorek the Immortal
Battle Boar

Post by Thorek the Immortal » Sat Sep 01, 2007 8:31 am

Michaelandre1989 wrote:Hei , lurer på hva som er lettest å spille Rohan eller Army of the dead.
det er jo flere figurer til Rohan men det går ann å male Fks. Numeor folka så blir de AOTD.
Spør du meg, så er alle hærer like å spille stort sett i LOTR, men av rohan og AOTD er AOTD lettest. :wink:

Gil-Galad
Electromancer

Post by Gil-Galad » Sun Jan 06, 2008 1:57 am

Thorek the Immortal wrote:
Michaelandre1989 wrote:Hei , lurer på hva som er lettest å spille Rohan eller Army of the dead.
Spør du meg, så er alle hærer like å spille stort sett i LOTR, men av rohan og AOTD er AOTD lettest. :wink:
Det er klart lettest. Selv ville jeg ikke spilt ren AOTD, på grunn av mangel variasjon i armyen. Eneste krigerne er vanlige warriors å riddere, wargear eg kun hand weapon og eneste heroen er kind of the dead. Gode allierte da :D :wink:
"The elves are the deadliest warriors in all of middle-earth, combining skill-at-arms with expertly fashioned wargear. They are proficient with swords, spears and bows, and they are the bravest of all fighting troops."

Post Reply

Return to “Andre spill”