Kickstarter - RUMBLESLAM. - Fantasy Wrestling

Battlefleet Gothic, Blood Bowl, Lotr, Mordheim, Warmaster og annet.

Moderator: Deng_Ham

Onkel_Pomparus
Fennblade

Kickstarter - RUMBLESLAM. - Fantasy Wrestling

Post by Onkel_Pomparus » Wed Dec 30, 2015 8:07 am

Dette ser meget lovende ut, og spillet har et kjempe potensiale! Dette minner meg om gode gamle Blood Bowl, og for oss som vokste opp med WWF etc så varmer det ekstra godt. 
La inn en god pledge! Håper flere (i Oslo) lar seg friste slik at vi kan få i gang noe artig!

https://www.kickstarter.com/projects/20 ... escription

:D

Onkel_Pomparus
Fennblade

Post by Onkel_Pomparus » Wed Jan 06, 2016 3:47 pm

Oppdateringer der nå, med info om lagene og en liten demo av spillet :)

Virker veldig artig dette! Jeg har spyttet inn litt penger her, så gi lyd om det er flere av dere som gjør det samme.

FuskPrunker
Greylord Outrider

Post by FuskPrunker » Sun Jan 31, 2016 11:28 am

Hvor sikkert er dette? Er det sånn at en mister pengene om de ikke oppnår målene sine?
He came walking through the thunderstorm and you could tell he was a wizard, partly because of the long cloak and carven staff but mainly because raindrops were stopping several feet from his head, and steaming. (Equal Rites, by Terry Pratchett)

Illumini
Thorn

Post by Illumini » Sun Jan 31, 2016 12:38 pm

De tar pengene hvis prosjektet når målet sitt.

Det vanligste problemet er at ting tar laaaaang tid, men det er også noen miniatyr kickstarters som faktisk har tryna.

Min oppfatning av kickstarter er at det er seriøst og at så lenge du tåler og vente, så går det stort sett veldig bra. Du kan også sjekke om firmaet/personen som kjører kickstarteren har gjennomført tidligere kickstartere om du er skeptisk.

Og så er det lurt å ikke legge så mye penger i det at du ikke har "råd" til at det tryner da :)
You're all a bunch of WAAC power-gaming rules lawyers. 'Tournament Gamers'? Might as well put "Hitler Youth" at the end of it.

You and your power-builds sicken me.

- This post brought to you by the Casual Gamer Mafia - Our way is the only way!

Lundberg
Greylord Outrider

Post by Lundberg » Sun Jan 31, 2016 3:34 pm

Jeg så det for en stund siden, men fant ut at dette var en av de kickstarterne der det blir all or nothing for min del. Og jeg har ikke råd til alt av KS exclusives akkurat nå, så står over denne. Men glad for å se at den ble funded ihvertfall! :)
"Difficult takes a day, Impossible takes a week"

Per-Kenneth

Post Reply

Return to “Andre spill”