Malifaux

Battlefleet Gothic, Blood Bowl, Lotr, Mordheim, Warmaster og annet.

Moderator: Deng_Ham

Cele
Gobber

Malifaux

Post by Cele » Wed Apr 13, 2016 8:49 am

Noen som spiller Malifaux her? Har lyst til å finne andre å spille mot!

Øyvind
Trencher

Post by Øyvind » Sun Jun 05, 2016 4:39 pm

Oi, nå var det lenge siden jeg hadde vært på besøk her på 2d6.
Lett sent svar på spørsmålet ditt, men vi er to kompiser som spiller Malifaux en gang i blant, men vi bor i Larvik...
My Warseer VC plog

Cele
Gobber

Post by Cele » Mon Jun 06, 2016 12:26 pm

Øyvind wrote:Oi, nå var det lenge siden jeg hadde vært på besøk her på 2d6.
Lett sent svar på spørsmålet ditt, men vi er to kompiser som spiller Malifaux en gang i blant, men vi bor i Larvik...
Ja hadde vi ikke hatt småttiser i seng hjemme..>_<. Får si ifra om dere tar en Oslotur da. Vi begynner å få en fin Guild, Gremlins og Neverborn samling :)

Mazik
Gremlin

Post by Mazik » Thu Jul 28, 2016 10:52 am

På tide med ett enda tregere svar. Har ikke spilt det noe spesielt siden jeg mangler noen å spille med, men har litt gremlins og annet å spille med. Bor i Hønefoss, men er relativt ofte i Oslo, og kan ta med meg figurer hvis du har lyst til å spille en eller annen gang :)

Cele
Gobber

Post by Cele » Sun Jul 31, 2016 8:23 am

Mazik wrote:På tide med ett enda tregere svar. Har ikke spilt det noe spesielt siden jeg mangler noen å spille med, men har litt gremlins og annet å spille med. Bor i Hønefoss, men er relativt ofte i Oslo, og kan ta med meg figurer hvis du har lyst til å spille en eller annen gang :)
Bare si ifra neste gang du er innom, så er jeg klar :))

Cele
Gobber

Post by Cele » Tue Aug 09, 2016 9:47 am

For folk som er innom, og som har svart på denne tråden så har vi (Henchmen for Wyrd i Oslo + Bergen) laget en gruppe for Malifaux Norway som dere kan joine om dere vil! Lukket gruppe, så send en grupperequest og jeg godkjenner!

https://www.facebook.com/groups/151592635271930/

William
Enigma Foundry

Post by William » Tue Aug 09, 2016 11:18 am

Cele wrote:For folk som er innom, og som har svart på denne tråden så har vi (Henchmen for Wyrd i Oslo + Bergen) laget en gruppe for Malifaux Norway som dere kan joine om dere vil! Lukket gruppe, så send en grupperequest og jeg godkjenner!

https://www.facebook.com/groups/151592635271930/
Heisann Cele. Forstår det slik at du holder til i Oslo? Oslo Miniatyrspillklubb (OMSK) skal ha kickoff for høstsesongen torsdag 18/8 hvor alle er velkommen til å komme for å spille miniatyrspill, få demonstrert et spillsystem eller bare se på. Kunne noen av dere Malifaux-spillerne være interessert i å demo'e spillet? Evt om et par av dere kommer og dere spiller noen slag er det også veldig gøy, slik får folk muligheten til å se litt hva det går i.
Dersom dette er aktuelt, eller om det passer bedre en torsdag på et senere tidspunkt, så ta kontakt :)

Mvh William fra OMSK

Mazik
Gremlin

Post by Mazik » Thu Aug 11, 2016 10:14 pm

Har vært litt opptatt med planlegging av bryllup i det siste så har ikke hatt muligheten til å ta turen til Oslo på en liten stund nå. Regner med at det forbedrer seg om en måneds tid, og spiller gjerne en del etter det.

Regner med at jeg kommer meg unna til å være med på kickoff, og som jeg nevnte på eventet så kan jeg helt sikkert holde demo :) Er kanskje ikke den beste kandidaten til det, i og med at eneste jeg har fått spilt med hittil er med noe skeptiske samboer, men jeg er villig til å prøve å få opp interessen for Malifaux i området :D

Ble foresten med i facebook-gruppen i dag. Supert at det ser ut til å begynne å bli ett lite miljø!

Cele
Gobber

Post by Cele » Thu Aug 11, 2016 11:41 pm

Jeg dukker ihvertfall opp med demo, blir moro. Jeg ble Wyrd Henchman før sommeren, og det blir spennende å se om flere har lyst til å spille! Og bra om vi er flere som kan vise!! Har tenkt å ta med starter boksen + ymse Guild++.

Glasqul
Thorn

Post by Glasqul » Fri Aug 12, 2016 1:57 am

Cele wrote:Jeg dukker ihvertfall opp med demo, blir moro. Jeg ble Wyrd Henchman før sommeren, og det blir spennende å se om flere har lyst til å spille! Og bra om vi er flere som kan vise!! Har tenkt å ta med starter boksen + ymse Guild++.
Hey!
Jeg plukket opp litt Gremlins og litt Arcanists i Italia i sommer. Har ikke testet et spill enda, men har veldig lyst til å teste en dag :)

Mvh
Robin
Stand rigid for the next battle
Peace means reloading your guns
The love for life is all hatred in disguise
A carnival creation with masks undone

Cele
Gobber

Post by Cele » Sun Aug 14, 2016 6:43 pm

Glasqul wrote: Hey!
Jeg plukket opp litt Gremlins og litt Arcanists i Italia i sommer. Har ikke testet et spill enda, men har veldig lyst til å teste en dag :)

Mvh
Robin
Om du er i Oslo på torsdag så er det jo demo som du så - ellers har jeg planer om demo'er/spill ++ utover høsten! Bare å sette igang å male ;)

SevenSins
Thorn

Post by SevenSins » Fri Aug 19, 2016 5:40 pm

Har spilt en del på vassal, men ikke kjøpt noen figurer enda. Er det mange nok interesserte i Oslo traktene blir det fort virkelighet (er strengt tatt troendes til å kjøpe en del av modellene bare for å male dem uansett)

Cele
Gobber

Post by Cele » Sat Aug 20, 2016 7:25 am

SevenSins wrote:Har spilt en del på vassal, men ikke kjøpt noen figurer enda. Er det mange nok interesserte i Oslo traktene blir det fort virkelighet (er strengt tatt troendes til å kjøpe en del av modellene bare for å male dem uansett)

Modellene er utrolig morro å male! Jeg liker at det bare er en av hver (selv med samme stats)
Jeg har alltids starter boxen for demo, men regner du kan litt mer en basic! (Selv om du kan ha en fornøyelig time med Dr. Grimwell og Angel Eyes 25 SS crews)

mrmuffinface
Holy Zealot

Post by mrmuffinface » Fri Oct 14, 2016 7:46 am

Painted up an arcanist crew. Have rules, tokens and cards etc. but have never played only flipped through the rule book and crossroads.

Be happy to have a game whenever.

I also have a couple other unpainted crew available though also arcanist. happy to loan for intro games.
Last edited by mrmuffinface on Fri Oct 14, 2016 8:54 am, edited 1 time in total.

William
Enigma Foundry

Post by William » Fri Oct 14, 2016 7:54 am

mrmuffinface wrote:Painted up an anarchist crew. Have rules, tokens and cards etc. but have never played only flipped through the rule book and crossroads.

Be happy to have a game whenever.
If you're in the Oslo area we're having an open demo day at Oslo Miniature Gaming Club (OMSK) next Thursday where Malifaux will be one of the games demoed, you're more than welcome to drop by and have a game :)

Post Reply

Return to “Andre spill”